Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Červenec 20, 2018, 16:32:44
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Underworld Ascendant  (Přečteno 3964 krát)

Richmond

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 341
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #15 kdy: Říjen 08, 2015, 19:10:31 »

Tak jsem skouknul nové video ze hry -  http://www.youtube.com/watch?t=1&v=NLkX_s2euRk. Hodně mě iritoval hlas hlavní postavy, to doufám půjde vypnut. Design lokace z té ukázky vypadá pěkně komplexně, ale zase graficky mi to nepřijde moc "zatuchlé" jako duchovní předchůdci :) Prostě trochu moc vše "dokonale čisté". Ale čert to vem, hlavně pokud se podaří hratelnost.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4951
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #16 kdy: Říjen 08, 2015, 21:22:22 »

Vidíš, úplně jsem zapomněl prohlížet update z KS :) Video se mi líbí, má to správnou atmosféru. Ono to možná mělo ukázat hlavně tu vylepšenou práci se stíny, protože to před nedávnem převáděli pod Unity 5, které si s nimi umí pohrát lépe.

Hlas protagonistky mě tak nějak připomněl něco ze Zaklínače 3 :D, ale jinak dobrý. Pokud tedy nebudu nucen za ženskou hrát :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4951
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #17 kdy: Květen 19, 2016, 07:55:34 »

Vřele doporučuju shlédnout novější video z testovacího dungeonu hry:



Je to už řada měsíců, co se na vývojářském blogu objevila zmínka o implementaci zničitelného prostředí, která je nyní na videu prezezentována. Obzvláště efektní je ta část, kde hrdinka veme sud, zapálí ho o louč a vyrazí s ním vedlejší dveře. Kombinace silového a ohnivého účinku je prostě perfektní.

Trochu mi akorát nesedí stíny a nějak mi cuká koutky nadmíra fialové barvy na konci videa. Fyzikálně to má kupodivu opodstatnění, ale nikoliv v lávové jeskyni. Ale beru to, je to stále jen pre-alpha a kdykoliv se to může změnit nebo doladit. Celková atmosféra prezentovaná na videu se mi líbí.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1114
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #18 kdy: Květen 19, 2016, 10:38:08 »

Ta grafika je celkově taková zvláštní. Hodně barevná, současně i hodně tmavá. Asi to má vytvářet atmosféru, ale osobně se mi to příliš atmosferické nezdá. Ale těžko to hodnotit z videa, kde ty barvy a vůbec vzhled může být dost ovlivněn kvalitou videa a jeho formátu, který na youtube používají. Já kdysi taky nahrával video z risen1, vše bylo v pohodě, po převodu v PC to odpovídalo hře, nebylo to nijak tmavé atd no a po nahrátí na youtube a tamní konverzi na videích nebylo skoro nic vidět. Barvy vypadaly úplně jinak, hlavně právě ty odstíny různé tmavé, kde to "zestručnili" do méně barev.

Co mi příjde spíše trošku divné na pohled jsou ty objekty tam, které lze používat nebo s nimi manipulovat, stejně tak třeba to bílé ozáření při jejich zaměření a vůbec jejich vzhled (třeba dveří, sudů, sarkofágů atd), moc důvěryhodně to nepůsobí. Stejně tak ten kostlivec mě osobně teda moc nepřesvědčil. Nepůsobí strašidelně/děsivě, jak bych asi od nemrtvé obludy v temném dungeonu čekal, ale spíše trošku komicky.

Tedy ta atmosféra toho dungeonu na videu spíše trpí tímto, přijde mi.

Také mi přijde trošku podivný pohyb. Ono z pohledu první osoby je docela pomalý a neohrabaný. Ale uvidíme, z tohoto opravdu zatím nelze moc soudit, může se hodně věcí ještě změnit, zejména ono nasvícení objektů, protože je jasně vidět, že světlo funguje jinak u prostředí (zdí, země, stropu) a jinak u těch objektů, o kterých jsem psal, to by to asi změnilo dost. No a pak je taky otázka, jak to tedy bude vypadat ve hře naživo.

Současný stav ale ve mě moc velká očekávání teda nevzbudil.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4951
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #19 kdy: Květen 19, 2016, 13:59:55 »

Odlesky na interaktivních předmětech jsou divné, ale alespoň tomu necpou nějaký šílený border. Přijde mi to spíš jako vlastnost Unity. Možná to ještě změní. Kostlivec může být klidně z nějakého assetu. U potvor bych řekl, že je budou teprve modelovat. Opravdu by to bylo potřeba vidět v chodu přímo na PC.  Barvy zkreslené budou.

Ohledně stínů, když se podíváš na stín samotné postavy, tak už ten je divný. Chvilku mi přišlo, že dotyčný hraje za kostlivce (neměl jsem zapnutý zvuk, takže jsem zhlédl jen video). Přitom v jedné chvíli tam problikne stín, který ukazuje ženskou postavu. Se stíny mělo Unity problém už dříve.
IP zaznamenána
This is the end ...

Richmond

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 341
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #20 kdy: Květen 19, 2016, 18:49:44 »

Graficky u mne násobně lepší než u přeleštěného Grimrocku. Sice pořád se mi původní díly víc, ale to už bych chtěl asi moc :) Nevím, proč, ale ta prezentovaná část mi hrozně evokovala ten obrázek na krabicic UU1. Manipulace s předměty vypadá docela dobře, ono i v původních dílech šlo dělat různé skopičiny.

No byl jsem velmi skeptický, protože oba díly UU považuju za ty nejlepší cRPG, co kdy vznikly, ale malinko začínám být optimista :) Opatrnej optimista :)
IP zaznamenána

flash

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 195
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #21 kdy: Květen 19, 2016, 21:26:16 »

nevypada to zle, az teda na toho kostlivce, vypada jak plastovej kostlivec co jsem si ho jako kluk vystrilel na strelnici:)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4951
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #22 kdy: Květen 20, 2016, 23:48:41 »

U toho kostlivce jsem ještě přemýšlel, že některé ty podivné prvky na něm budou vysloveně placeholdery. Předpokládám, že ve hře nebude jen jeden typ kostlivce, takže tohle může být univerzální kostra modelu. Na druhou stranu, i s takovým kostlivcem bych se spokojil :)

Ono toho asi za ty peníze opravdu moc udělat nejde. Mě se na tom hlavně líbí, že grafika vypadá konzistentně. Ve finále to asi bude vypadat jako hra z roku 2002-3, ale pokud dotáhnou i obsah, nebudu mít námitek.
IP zaznamenána
This is the end ...

flash

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 195
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #23 kdy: Květen 23, 2016, 02:49:55 »

Jo, vypadal nedodelane ten kostlivec. Tak samozrejme kazdy dobry dungeon se pocita, jen aby jsme se dockali.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4951
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #24 kdy: Listopad 01, 2016, 08:27:16 »

Po řadě měsíců postupně uvadající komunikace jsme se konečně dozvěděli jedno důležité datum. Hra v nejbližší době sice nevyjde, jak bylo původně avizováno (listopad 2016), ale v únoru by měl být připravený nový prototyp hry. Ještě se neděstě :D Vývojáři se rozhodli sáhnout mimo jiné na některé vlastnosti samotného engine hry, což vyžaduje novou sadu testování a ladění. Změněn bude tedy hlavně "podvozek" hry. Po únoru 2017 už bychom se tedy mohli dozvědět skutečné datum release hry. Jako omluvu za celé zdržení odemkl tým stretch goal Necropolis of The Ancients a jako backeři jsme se ještě dočkali sady tématických wallpaperů.

V jednom s autory souhlasím, je lepší přidat a poladit nějaké inovativní prvky, než vydat nějakou tuctovou hru, která brzy zapadne v tom současném boomu RPG. Osobně začínám být na hry vytvořené na Unity alergický, protože ač se vývojáři snaží sebevíc, ty hry prostě vypadají, jak kdyby padaly ze stejné výrobní linky a jen se jim měnil příběh a postavy. Když jsem nedávno rozehrál Blackguards, tak mě původní nadšení poněkud rychle opustilo. Tohle jsem tu prostě viděl už několikrát. Hry jako The Dwarves apod. jdou tím pádem automaticky mimo mě.

Pro mě je prostě grafická stránka hry a stylizace důležitá. Je jedno, jestli je to pixelizované nebo hires, ale jde o ten pocit, který to vyvolává. U 3D je prostě problém, že strašně rychle stárne a indie projekty se bohužel zastavily někdy okolo roku 2005. Dneska se vlastně hry do Unity skládají z hotových prefabrikátů, které si vývojáři mezi sebou vyměňují a výsledek je pak takový, jaký vidíme. Nevím, jestli je zrovna tohle ta správná cesta, jak ušetřit výdaje. Jsem proto zvědav, jestli Underworld Ascendant v tomto ohledu přinese nějakou skutečnou změnu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Richmond

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 341
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #25 kdy: Listopad 01, 2016, 19:36:11 »

mně novější a nové 3d hry skoro všechny splývají v jeden celek. rozeznat něčí "rukopis" pro mě je nemožné. Je to k nevíře, ale nejsem backer této hry :) Jako rozenej pesimista musím být přesvědčenej až hotovým dílem! Ale teď vážně. Je určitě fajn, že nespěchají, to by byla cesta do pekel.

Co mě ale vždy vadilo na těch kickstarterech jsou ty slibované fičůry, kde se vybere tolik a tolik peněz. Nevím, jak ostatní, ale mě to prostě už dopředu ubirá na kouzlu hry. Dřív člověk se dozvídal, co hra umí, až když si ji sehnal a začal hrát. Teď už vím, co hra mít nebude, ale mohla. A taky co mít určitě bude. Prostě takové to "tajemno" mizí.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4951
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #26 kdy: Březen 25, 2017, 10:34:42 »

Několik dalších aktualizací mě zrovna z letargie nevytrhlo, ale ta poslední už zase přinesla něco nového a dala naději, že to směřuje ke zdárnému konci. Když jsem psal minule o "budoucím" únorovém prototypu, tak jsem spíše čekal, že se veškerý dosavadní obsah jen převede do nové struktury a začne se ladit. Těžko se někdy v těch aktualizacích vyznat. Zřejmě je komplet hotová jen úvodní oblast a na ní se nyní ladí jak herní mechanika, tak vizuál. Ostatně trojice následujících fotek ukazuje, jakých výsledků lze na Unity 5 dosáhnout.




Upřímně, pokládám si otázku, jestli to za tu námahu navíc stojí. Vypadá to hezky, to jó, ale Unity má prostě charakteristický styl, jak nakládá s výsledkem. Ono když proženete třeba Might & Magic X přes všechny postprocessing filtry, tak se taky budete divit, co to s hrou udělá, ale ten základ už zůstane neměnný. Jenomže tohle je strašný nepřítel slabších herních strojů, což může být kámen úrazu i u Underworld Ascendant. Ano, bojím se o optimalizaci.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4951
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #27 kdy: Srpen 08, 2017, 13:27:04 »

Málem bych zapomněl, email jsem četl na dovolené, takže jsem byl vzhledem k okolnostem rád, že jsem ho vůbec dokázal otevřít :) ... holt wifi na horách je sama o sobě na samostatné téma :D

Otherside Entertainment konečně potvrdil pre-alpha build a to konkrétně na 10.8. Přístup budou mít samozřejmě jen vybraní uživatelé a to ti, co přispěli min 75 USD (pre-alpha proběhne na Steamu). Hra tak konečně (snad) nabírá správný směr a celkový posun release date by nemusel být až tak velký (odhaduji, že beta proběhne počátkem příštího roku a hra zřejmě vejde do Early Access - ano, je to sviňárna, ale u téhle grupy vývojářů už bych čekal cokoliv). Naneštěstí to totiž vypadá tak, že mají hotovou jen úvodní lokaci a čas přitom tlačí.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4951
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #28 kdy: Srpen 11, 2017, 09:59:17 »

Pre-alpha je venku, nakonec k ní má přístup o něco širší základna hráčů, ale já do ní nicméně nepatřím :) Kdyžtak zkoukněte video, komentáře k němu se vyvaruju, obrázek si asi každý udělá sám ;)

IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1114
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #29 kdy: Srpen 11, 2017, 12:53:19 »

Vypadá to docela dobře, o dost líp, než to předchozí. Jen to rozbíjení věcí mi přišlo trošku podivné a dost pochybuji, že to bude člověka bavit neustále mlátit do sudů a beden. :) Je tedy vidět, že to není ani zdaleka dodělané, ale pokrok tam je.
IP zaznamenána
 

+ Rychlá odpověď