Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 06:46:33
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 [2] 3 4 ... 11

Autor Téma: Lords of Xulima  (Přečteno 42871 krát)

lordgraa

  • Host
Lords of Xulima
« Odpověď #15 kdy: Prosinec 09, 2014, 08:30:42 »

Hudba z Heroes? Hmm budu muset lépe poslouchat :)

Jinak skill pointů u učitele si můžeš nabrat tolik, kolik máš peněz, já si na prvnívh levelech nabral asi +6 bodů, než se cena vyšplhala na 800zl za bod.

JInak F5/F8 kombinace je k nezaplacení :D
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Lords of Xulima
« Odpověď #16 kdy: Prosinec 09, 2014, 14:02:18 »

Hudba ne, byl tam nějaký docela typický zvuk. Myslím, že to bylo při sebrání určitého předmětu.

Body jsem zkusil ráno nabrat, ale nakonec jsem to až tak nevyužil. Trošku jsem vykorigoval předchozí volby při levelup, ale jinak se držím specializace. Jsem v polovině 4. levelu, který bych mohl teoreticky už rychle dosáhnout a docela začínám nad houbama vítězit. Pak mi zbyde ještě ta pláž a uvidím, kam to v okolí Velegarnu dotáhnu. Na levelu 6 by měl klerik už umět regeneraci, což by mělo být taky znát.

Akorát mě překvapila alchymie, čekal jsem nějaké míchání lektvarů a ne, že budu svůj sběr jíst "syrový" :D Krom toho mi přišlo, že se bylinky obnovují, teda pokud jsem to předtím spíš jen nemíjel ... i když tohle asi souvisí s Golanem a jeho rostoucí znalostí. Vzhledem k vlivu alchymie by to byl spíše faul, kdyby se to všechno obnovovalo.

Steam mi píše už 5 hodin ve hře a vypadá to ještě tak na další dvě, než se rozkoukám. Na začátek docela slušné. Škoda, že jdu zas na noční, jinak bych se pustil do pokračování. Budu to muset nechat zas na zítřek. Hlavně mě potěšilo, že screenshoty lze dělat i pomocí windowsovského PrintScreenu. Sice je to zdlouhavější, ale jde :)
IP zaznamenána
This is the end ...

lordgraa

  • Host
Lords of Xulima
« Odpověď #17 kdy: Prosinec 09, 2014, 16:23:41 »

Já už jsem 2x začal odznova jen proto, že se mi moje parta nezdála. Holt to pořád není ono a abych byl upřímný, nejradši bych vykopnul hlavního hrdinu a bylo by :D

Houby jsem vůbec neřešil, jelikož kolem nich můžeš proběhnout :)

Alchymii beru spíš jako herbalismus a tedy sběr šťovíku a jiných traviček a houbiček, po jejichž pozření se mi více rozšíří zorničky.. ehm obzory a vylepší staty :D

Jinak moje parta hic:

barbar - super "tank", co má rychle kolem 100 HP a dává pořádné pecky, jenže je to tupé telátko a nenaučí se nikdy žádnou aktivní schopnost :/
arcane soldier - toho si nemohu vynachválit, kombinace magie a meče, to je moje!
bard - nejprve mi učaroval svými AoE buffy a debuffy, ale asi ho vyhodím, krom toho moc škody nenadělá a abyl byl efektivní musí být vždy ve středu formace.
thief - taky borec, hlavně na truhly a pasti a práci s dýkama taky ovládá bravurně... akorát mě zklamala absence dualwieldu (dvě zbraně, namísto štítu).
paladin - byl v první skupině, ale pak jsem ho vyhodil, nebyl to ani klerik, ani bojovník, takové něco mezi a opět jako bard musí být uprostřed formace pro efektivitu aur.
čaroděj - luxus, čistý mág se vždycky hodí a jak jsem už psal, ze začátku vaše zbraně zasáhnou jen občas, ale magie (pokud nemá nepřítel imunitu či rezistenci) se strefí vždy. A až přijdou hromadná kouzla... hmm mňamózní :D
klerik - měl jsem ho, ale chyběla mi brutální síla, tak jsem jej nahradil barbarem a ejhle, DoTky a jiné ošklivárny mi začaly ztěžovat postup ve hře, takže jej asi naberu do třetí grupy. Jen z něj udělám obrněnou mlátičku s palcátem, jelikož s lukem jen šimral soupeře.

O tom zeleném mužikovi mluvit nebudu... páč s ním nic nenadělám :D
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Lords of Xulima
« Odpověď #18 kdy: Prosinec 09, 2014, 19:14:03 »

Golan jaksi je ve hře navíc, ale četl jsem Jessusovo blog, kde popisoval příslušnou volbu. Původně měl LoX psaný pro pevně určenou partu, kde každý člen nějak zapadal do příběhu. Zdálo se mu to moc omezující, ale na druhou stranu nechtěl zahodit práci na příběhovém schematu, takže zvolil Golana jako ústřední postavu, kolem které si hráč vybuduje vlastní družinu jako doprovod. Zase je výhoda, že Explorer je docela užitečná třída.

Houby řeším záměrně, protože to je smyslem grindování ;) MMX je postavené úplně stejně. Dokud nemáš dostatečný level, nemáš šanci se přes určitá místa dostat. Čím dříve budu mít vyšší level, tím lépe. Tipuju, že s levelem 4 už se obtížnost toho obra pohne z impossible alespoň k titanic. U těch hub, co popisuje svitek u mrtvoly, ještě nejsem. Ty mám jako impossible. Ale tak havrani byli taky původně titanic a už od levelu dva neexistujou :D

U kytiček  jsem si akorát povzdechl, že kdybych si těch vlastností všiml dříve, mohl jsem atributy zvedat plynule od počátku. Ale tak teď už alespoň chápu, proč nemá během levelup smysl některé atributy zvyšovat.

Partu nechám tak, jak je. Akorát jsem popřeházel pořadí. Golan je zatím v první řadě nakraji vlevo. Vedle něj je rytíř, takový univerzál, zaměřený na pálcáty a sekery. Dále paladin, opět zaměření na tupé zbraně, aury zatím nevyužívám. Řadu pak uzavírá barbar, specialista na sekery a bodybuilding. V druhé řadě je klerik, bez toho si partu moc představit nedokážu, občas vypomůže v přední lajně s palcátem. Vedle něj stojí divine summoner, který v průběhu boje zadní řadu doplní o Herald of Nalaet (léčí členy družiny apod.) a Herald of Raznet (útok z dálky magií). Dle statistik jsou mými největšími bijci barbar a právě divine summoner.

Původně jsem to chtěl hrát na tři bijce vepředu a dva mágy s klerikem vzadu, jenomže v tom překáží právě ten Golan.

Jinak mě tak nějak vrtalo hlavou, proč je u některých kouzel popis, jak dlouho vydrží  v minutách a sekundách ... boj je sice na tahy, ale on ani ten svět kolem není realtime :) Dokud postava stojí, stojí i čas.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Lords of Xulima
« Odpověď #19 kdy: Prosinec 11, 2014, 22:09:39 »

10 hodin za mnou ...

Už jsem zjistil, co jsi měl za houby na mysli :D Než jsem kolem nich prošel, tak se mi podařilo celý les pročistit od náhodných setkání (hezkých 184 zk jako bonus). Následovala cesta do Sorentie.

V Sorentii jsou dva záchytné body - Aréna (pár bojů jsem si zkusil) a portál (volné cestování mezi oblastmi). Samostatnou kapitolou je Golden Woods. Docela jsem se tu potrápil, neb jsem netušil, co přesně mi v postupu brání, až jsem se náhodou dostal k chatce Hermita (po mnoha pokusech):

Řešení prozradí sám Hermit, je potřeba se vyhýbat místům, kde rostou květiny.

Hermit mi pověděl zajímavý příběh, jak se čtveřice princů dala na stranu Yula (boha podsvětí) a dostali 4 klíče k chrámům. Služebníků Yula však bylo osm, takže 4 další klíče jsou neznámo kde. Od Hermita jsem dostal klíč k tzv. Sorceres Towers, které jsou také 4 a obsahují artefakty (relikvie), které družině mají pomoci. Jednou z věží je i Tower of Melancholy u Velegarnu.

Vrátil jsem se tedy do Velegarnu a ze cviku pročistil i nebezpečné pobřeží na západě. Jaké potěšení, že jsem byl zas chvilku silnější já. Jedna grupa z náhodného setkání přede mnou dokonce utíkala :D Obr byl ovšem na levelu 4 stále impossible, jen houby klesly, ovšem na levelu 5 už byl dangerous, což ale stále znamená neporazitelný (má nějakých 340 HP a já malý damage). Nezbylo, než-li jít do věže.

Tower of Melancholy je první komplexnější dungeon, byť jen jednopatrový. Ovšem už je tu náznak hádanek a řada pastí. K projití dopomáhají proslovy reliéfů lebek, které občas něco poradí, ale jde to i bez toho. Hrátky se třemi pákami jsou velmi slabé. Sálová místnost je pak klasika - najít bezpečnou cestu mimo pasti ... stačí se chvilku zadívat a je to ;) A hrátky se sochami v následující místnosti? Dobrá, Legend of Grimrock to není, ale třeba ty sochy mi připomněly něco z Forgotten Realms ...:

Všechny sochy čelem k fontáně otevřou vedlejší vstup do pokladnice. Velké sochy čelem vzad pak otevřou cestu vpřed.

Ovšem strážce truhly s artefaktem byl prima. Tower Sentinel, 180 HP a hromadný útok + hromadné kouzlo způsobující přeskočení tahu postavy. Většinu času jsem tedy koukal, jak mi postavy přeskakují tah. Holt jsem musel zvýšit level postav na 5 a pak to šlo. Bylo za něj hezkých 440 zkušeností a hlavaně obsah bedny ... náhrdelník.

A teď přišlo to pravé dilema, co dál? Posádka v Sorentii je moc silná, takže padlo rozhodnutí na posádku u Velegarnu, která hlídá vstup do Nabrosu. Po porážce se mi znepřátelil i strážce u brány do Velegarnu (ostatně to jejich mýtné každou chvíli mi lezlo už krkem). Nebojoval jsem a podplatil ho 1000 zlatými. Při vstupu do nabroské oblasti jsem měl další sen.

"Bandita" Talin, kterého jsem cestou potkal, mi povyprávěl o tom, jak mě nahánějí nabroské hlídky a za úplatu poradil bezpečnou cestu. Opravdu, hlídek bylo dost a hlavně to je nad moje síly. Postupně jsem tedy oblastí tak nějak prokličkoval, kolem hory se pak protáhl na mýtinku, kde jsem si otevřel další portál a směrem na jih porazil slabou ostrahu brány hradu. Nengorth's Castle byl přede mnou. Ani nevím jak, studnou za hradem jsem propadl dovnitře a po pár bojít se rozhodl hru přerušit. Mám naštěstí i save z venku, ale vypadá to docela tuze. Jedno z náhodných setkání byl 1 weapon master s  1 priestem a to se opravdu nedá :D Uvidím, co dál.

Level postav je tedy 5 a kousek od levelu 6. Už jsou vidět i rozdíly ve zkušenostech. Původně jsem si myslel, že postavy získávají zkušenosti i když jsou mrtvé, ale asi tu bude menší zádrhel. Jinak jsem se trochu spletl, ani po těch 10-ti hodinách si nejsem úplně jistý v kramflecích :D Hra je poněkud více komplexnější, než by se mohlo zdát a jsou věci, které jsem prostě neměl příležitost ani vyzkoušet.

Jak už je asi jasné, openworld tahle hra není, limitem jsou silné posádky na hranicích, takže je opravdu to třeba brát postupně a zkoušet kudy už to půjde a kudy ne. Příběh sice napoví, ale to neznamená, že jeho cesta bude jednodušší.

Jen taková rekapitulace levelů:

level 1 - začátek
level 2 - 200 zkušeností
level 3 - 360 zkušeností
level 4 - 600 zkušeností
level 5 - 950 zkušeností
level 6 - 1500 zkušeností

A teď ještě ke zvukům a hudbě. Tak ten známý zvuk se ozve po sebrání té energetické modré koule (jeden zvuk kouzla z Heroes?). Za povšimnutí pak stojí hudební doprovod v oblasti kolem Velegarnu ... nepřipomíná vám to Baldur's Gate? ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

lordgraa

  • Host
Lords of Xulima
« Odpověď #20 kdy: Prosinec 12, 2014, 12:49:35 »

A také celé to flashovské rozhraní hry, nepřipomíná to až moc ty modré tabulky z Heroes VI? :)

Ale vůbec mi to nevadí, spíše naopak, je to příjemné.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Lords of Xulima
« Odpověď #21 kdy: Prosinec 12, 2014, 13:25:18 »

Heroes VI jsem nehrál, takže nemohu porovnávat :) Je to přehledné a to mi stačí ;) Výtku mám akorát k "pathfindingu". Občas se zaseknu někde, kde ale jinak můžu normálně projít. Stačí, aby cestička nebyla dostatečně široká, např. mezi kamenem a zdí. Postavička neprojde a ani to neoběhne, prostě čeká, dokud jí nenavedu. U izometrie jsem si dost zvykl na to, že jen někam kliknu a postavička tam sama dojde/doběhne.

Jinak v tom hradu už si byl?
IP zaznamenána
This is the end ...

lordgraa

  • Host
Lords of Xulima
« Odpověď #22 kdy: Prosinec 13, 2014, 21:31:29 »

Nebyl, před vchodem jsem se rozhoupal k té třetí grupě a jsem rád, neboť teď už to je opravdu ono :)

přední lajna: explorer - barbar - arcane soldier
zadní lajna: mág - cleric - divine summoner

A k tomu si vyvolávám damage/heal companiony, takže vždy bojujeme v 8smi, což je sakra znát :)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Lords of Xulima
« Odpověď #23 kdy: Prosinec 15, 2014, 13:36:01 »

V jednu chvíli jsem myslel, že opravdu nahraju starší save a půjdu se nejprve pocvičit. Hrad Nabros je dost prošpikovaný pastmi a navíc se zde nedá spát všude. Ke zlomu došlo, jakmile jsem objevil východ ven. Díky tomu se mi naskytla možnost chodit se léčit a doplňovat jídlo do Velegarnu. Nepříjemné ovšem je, že u východu je ohnivá stěna, takže ať tak či onak, družina je zraněná při každém vstupu. Sám hrad není tak velký, ale tohle dost zpomalovalo :) Navíc je tu dost náhodných setkání s hlídkou, jak už jsem popisoval dříve. Dotáhl jsem to až na level 6 (Golan dokonce level 7) a postavil se v trůnním sále princi Nengorthovi (levelupem přešel z titánské obtížnosti na nebezpečnou).

Princ má 260 zdraví, ale dost nebezpečné typy útoku - hromadný úder na první řadu, k tomu blesk, kterým mi při prvním pokusu hned v prvním kole spražil klerika a hlavně je dost rychlý, takže má více útoků za kolo. První pokus byl tedy dost rychlý, ovšem v druhém to bylo skoro přesně opačně, odskákal to jen divine summoner. Po porážce prince se všechny stráže rozprchly a to včetně těch venku. Je pravdou, že hlídky, které mě po mapě "naháněly", bych prostě s tímhle levelem nikdy nedal, takže mi tím ani neutekly zkušenosti.

K bojům a obtížnosti mám vůbec jednu kompletní poznámku. Obtížností se dá řídit jen orientačně, dost záleží i na typu monster v grupě a na naší vlastní družině. Potkat dva pavouky, párkrát minout a je z toho taky hotový dangerous :D

Otevřela se mi teď i docela slušná volnost, ale zatím jsem jí nevyužil, neb čekám na dalších mapách nějakou další zradu :) Levelit můžu už na sedmičku a je to venku na mapě znát. Potkal jsem ještěra Gotauro a co bych ještě před pár hodinami dal horko těžko, teď je přinejmenším vyrovnané. V boji se dají v pohodě konzumovat lektvary, byť to stojí tah, tudíž kouzelníci to pak zvládají snáze. Divine summoner má ovšem jednu velkou nevýhodu. Jako mág má malé zdraví a už narážím na potvory, co ho dokážou zaměřit a na jednu ránu poslat do věčných lovišť. Se smrtí summonera ovšem zmizí i vyvolaní minioni!!

Na smrt jsem si ovšem docela zvykl a neřeším to. V hradu mi často někdo umřel, takže buďto doléčit spánkem nebo zpět do Velegarnu. Vzhledem k počtu pastí a bojů to ani jinak nejde.

Jinak jsem objevil další zajímavost u rostlinek - minimálně rostliny poskytující ovoce, průběžně dorůstají.

A teď jdu doplnit pár obrázků do bestiáře a udělat i nějakou tu mapu ... pak budu pokračovat dále ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Lords of Xulima
« Odpověď #24 kdy: Prosinec 16, 2014, 01:23:54 »

Využil jsem dnešního volna a po té ranní odehrávce jsem navečer zasedl ke hře znovu a skončil až před chvílí. Steam píše 16 hodin, ale z toho jsem odpoledne zhruba hodinu tvořil obrázky do bestiáře. Je tedy pravdou, že psaní poznámek a tvoření screenshotů mě vůbec zpomaluje, ale zas mám u toho čas rozmýšlet další postup :)

Po porážce Prince Nerngotha jsem kupodivu nevyrazil rovnou do Temple of Febret, ale vydal jsem se na sever do Sorentie. V bráně už stráž nehlídala, takže jsem mohl projít na sever a odkrýt si postupně vstupy na mapách dále do Cunavarnu (sever) a Hadirosu (západ). Potvory na mapách jsou jen o kus tužší a už se tu objevují i větší skupiny potvor. Mimochodem, ogra na cestě do Sorentie jsem ještě nedal :D Po otevření cest jsem se vrátil do Sorentie a jal se plnit úkol zdejší sochy - určit pořadí zvířat tak, jak jedno po druhém umírali. Po okolí je několik kamenů, na kterých je vytesaný kus příběhu, takže se to dá za chvilku složit:

Spoiler: ukázat
Spider, Snake, Lion, Rat, Horse a nakonec Vulture.

Odůvodnění: Na planině naleznete celkem 6 kamenů s nápisy, které lze seřadit do následující posloupnosti ...

1. A snake is eating a venomous spider. After the snake swallows the spider, it is paralyzed by the spider's venom.
2. A rat finds a snake that is unable to move and starts to devour it. Meanwhile, a lion watches them both.
3. A lion attacks a horse, the horse rears and smashes the lion's skull with kick. The horse then gallops away.
4. A horse is galloping very quickly. As it runs, it crushes a rat beneath its hooves.
5. A horse is galloping towards the edge of a cliff, but cannot stop in time. The scene ends with the horse lying broken at the bottom of the cliff.
6. From hight in the sky, a vulture looks down at the remains of a horse that lie at the foot of a cliff.

Had snědl jedovatého pavouka a byl paralyzován. Hada pak našla krysa, která ho začala požírat a na tuto scénu se díval lev. Díky tomu je zřejmé, že nejprve musel umřít pavouk a had (protože lev se na ně díval živý). Lev potom zaútočil na koně, ale ten ho kopl do hlavy a lev zemřel. Splašený kůň pak cestou zabil krysu, ale sám spadl z útesu. Mrtvého koně pak z oblohy sledoval sup.

Odměnou byl hezký drahokam v ceně 8000 zl.

Nakonec už se mi ale nikde courat nechtělo a tak jsem se nakonec do Temple of Febret vydal. Na levelup jsem se zatím vykašlal, takže krom Golana všichni zůstali na levelu 6 (Golan je 7). Chrám je celkem přímočarý. Na severu je mrtvý les, kde lze při náhodném setkání narazit na Cursed Earth Guardiana - doporučuji útěk, má 2600 zdraví a damage okolo 50. Ostatní náhodná setkání jsou celkem v pohodě. Cestu lesem je potřeba najít, chvilku to trvalo. Odměnou je přístup ke třem Febretovým oltářům, které okupují nemrtví. Ty je třeba zabít. Díky tomu se v úvodním sále otveře na západě chodba ke studni duší, kterou hlídá strážce Yula.

Po krátkém rozhovoru nastal očekávaný boj, který byl docela podobný tomu, co předvedl Princ Nengorth. Tedy strážce měl o něco více zdraví. Po jeho zabití lze do studny vhodit předmět. Jsou za to sice zkušenosti, ale studna samozřejmě čeká na ten "správný" předmět :)

Spoiler: ukázat
Naloth's Tears z Tower of Melancholy.

Poté se studna zavře. Mno a teď ještě těch 7 dalších :D

Po chrámu je pohozených několik svitků, přičemž jeden upozorňuje na tajné chodby. Tudíž zbystřit a koukat po zdech, jsou tu tlačítka. Za zajímavost určitě stojí, že po zabití strážce a zavření studny tu stále dochází k náhodným setkáním.

Na závěr jsem si zkusil, jak moc jsem polevelil a ukázalo mi to skoro level 9. Navíc jsem si tak nějak všiml Golotova amuletu a objasnil si jeho funkci :)
IP zaznamenána
This is the end ...

lordgraa

  • Host
Lords of Xulima
« Odpověď #25 kdy: Prosinec 16, 2014, 13:26:38 »

Tak já se prokousal (už potřetí) první mapou a na chvilku se zastavil v aréně... a hle... barbar bez problémů dal +2 levely a pomlátil asi 10 protivníků :) Pak samozřejmě dojel na krvácivá zranění, ale hodilo to i slušný peníz :)

Jinak amulet využívám jen pokud je nabitý na 100% k skill pointům pro všechny :) No a občas nějakou tu radu, když se zaseknu.

Jinak dorůstajícího jídla jsem si také všiml, ale jiné rostlinky asi už nedorůstají. Což mi připomíná fakt, že jsem si nedal ani jednu houbičku. Nevím proč, ale mám tušení, že s lepším skillem bude spotřeba houbiček (teď 10) na skill bod nižší... teda je to jen moje přání... tak snad... ne že mi ho zkazíš Elemire :D
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Lords of Xulima
« Odpověď #26 kdy: Prosinec 16, 2014, 16:09:09 »

Rostlinky a houbičky jsem od minula už nezkoušel konzumovat, zatím si to nechávám na později. Od té chvíle, co jsem přišel na to, že váha inventáře není zas tak podstatná, tak nemám potřebu ho nějak vyprazdňovat :) Ale určitě se na to můžu cvičmo kouknout :D

Do arény jsem šel taky s barbarem, má dost zdraví, dobrou odolnost a silnou ránu. I když i knight někdy dokáže překvapit. Úplně mimo je ovšem paladin. Amulet jsem včera taky zkusil kvůli tomu bonusu ke skillpointům. Jinak mě to dosud nenapadlo nějak využívat, takže mě to celkem bylo jedno. Náplní do amuletu je celkem dost, jenom mě právě zaráželo, že je nacházím a mám nabito na 100, tak mě bylo škoda další sbírat a zkusil se podívat, k čemu amulet vlastně je.

Jinak jsem dneska páchal nějaké mapy a zas kousek bestiáře (už jsem za polovinou obrázků potvor). U bestiáře jsem akorát přišel na to, že neobsahuje nejenom bosse, ale zrovna třeba Cursed Earth Guardian tam taky není. Tak si to vše dávám zatím stranou. U map jsem zpracoval zatím první 4 dungeony a asi tam dám i oblasti, byť je nemám zcela prolezlé (trochu mě vadí, že nelze mapu zcela odkrýt, snad na to bude časem nějaké kouzlo nebo skill). Už jsem měl tendenci to zase odkládat, jenomže pak už bych to zas dohromady jen tak nedal ... stejnou chybu jsem udělal u MMX a dodnes mám jen návrhy map :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Lords of Xulima
« Odpověď #27 kdy: Prosinec 16, 2014, 21:05:37 »

Eh, rostlinky jsem teda nezkoušel, ale zvedl jsem postavám level a prošel až do Cunavarnu (další vesnice, tentokrát více na severu). Je znát, že obtížnost terénu poklesla. Nebezpečná místa jsou stále nebezpečná, ale jinak běžná náhodná setkání jdou celkem snadno. Je vidět, kde všude mi hra vytyčila mantinely. Mimochodem, pokud se necháte přepadnout zloději, neutíkejte! Dost kradou a je proto záhodno je pokud možno v boji všechny zabít, jinak o ukradené předměty můžete přijít!

Např. ledovec Geldra. Zkoušel jsem z Nabrosu projít do Vilaku a nějak jsem neustál ten terén :) Takže v Geldře už jsem podobnou zradu čekal, prostě družina na nízkém levelu nepřežije ani prostý průchod :D Shodou okolností jsem dneska četl nějakou recenzi na téma, jak je to špatné RPG. A proč? Taky netuším, prostě se tu umírá a k čemukoliv se tu musí člověk stavit jako ke smrtelnému nebezpečí. Proč je to dneska špatně? Protože dneska se za RPG označuje cokoliv a casual přístup je standardem ... no tak to tu prostě není a rozhodně to kvůli tomu nebudu označovat za nedodělek! Anebo jinak, LoX opravdu není pro každého a to je asi ten problém. Dneska si kde kdo představuje, že každá hra pro něj musí být dohratelná. MMX ukázal, že to tak být nemusí, Log2 nabídl opravdu ultimátní konec a LoX zatím kombinuje obojí.

Každý level je tu stejně jako v MMX znát. Směrem dopředu už je to tužší, ale pořád mám šanci se vrátit a grindovat na předchozích mapách. Určitě mi to o level, dva pomůže a zas bude pro mě cesta vpřed lehčí. Jak už jsem psal, družinu nemám zrovna nejlepší, ale je o to zvyk. Časem se třeba ten paladin ukáže jako dobrá volba :D

Pro dnešek už je to asi vše. Možná ráno něco ještě odehraju, ale spíš to vypadá, že mám co zpracovávat :D
IP zaznamenána
This is the end ...

lordgraa

  • Host
Lords of Xulima
« Odpověď #28 kdy: Prosinec 17, 2014, 11:25:29 »

Tak jsem se probil skrz stráže za arénou a prošel téměř celou mapu. Dokonce jsem se i sebevražedně vrhnul do plameny zachvácené hrobky pana krále (určitě to pak půjde nějak uhasit nějakým trikem) a s jediným přeživším barbarem jsem pak rozdělal ohniště a "vyspal" se ze smrti všech ostatních, abych pokořil temného rytíře stážící poklad :)

Mno a když jsem u zámku zlámal asi 10 paklíčů, samozřejmě jsem pak našel i klíč k hrobce... že :D Alespoň jsem ho zpeněžil chudákovi, co asi myslel, že se tam pak vydá a hrobku vykrade... no... snad mi pak ještě něco prodá :))

Jinak v druhé mapě jsem hrad oběhnul ze všech stran, ale dovnitř se ještě neodvážil. Sice už mám barba na 9lvl a zbytek na 8lvl, ale ještě chci dodělat tu mapu s arénou... chybí mi zabít obra (zatím nedávám) a nějakou čarodějnici.

Hra mě baví čím dál víc a je to přesně ta hra, za kterou nelituji utratit peníz, který snad autorům pomůže ve vývoji dalšího dílu =oP
IP zaznamenána

lordgraa

  • Host
Lords of Xulima
« Odpověď #29 kdy: Prosinec 17, 2014, 11:33:31 »

Jinak Paladin mi zatím vůbec nechybí. Vše hravě zvládá priest + vyvolaný společník, který de facto zastává tu samou funkci. A u bojů, kde vám nepřítel jednou ranou dá 30 damage + 15 krvacejícího zranění, které se sčítá, jsou léčitelé k nezaplacení!

Jen mě mrzí, že pořádné plošné kouzlo u mága je až hóoodně daleko, ale už i na 8lvl je tu náznak - Flames - vystřelí ohnivou "lajnu", která zasáhne a zapálí vše, co jí stojí v cestě (tedy obě řady). Ale Fireball zatím v nedohlednu :)

Elemir: jak se osvědčila tvá kombinace povolání postav? Vydíš tam nějaký výrazný slabý článek, který by měl dostat padáka? :D Já pořád nějak nemohu zkousnout pana Explorera, ale zase je jediný, kdo u mě zvládá otevírat truhly, ničit pasti, objevovat tajné místnosti a sbírá ty houbičky.. takže to není zas tak hrozné.

Ale opravdovými "tahouny" jsou u mě: barbar (surová damage, hromada HP) a mág (čistá magie v kombinaci s rychlostí dělá divy), kterého jsem přejmenoval na Vosího Zabijáka :)))
IP zaznamenána
Strana: 1 [2] 3 4 ... 11