Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Duben 17, 2024, 00:14:11
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 8 9 [10] 11

Autor Téma: Lords of Xulima  (Přečteno 42946 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7304
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #135 kdy: Říjen 05, 2015, 09:17:01 »

To se ti zdá jenom teď, za chvíli už si s pár paklíčema nevystačíš (leda bys měl neskutečné štěstí a intuici dohromady). Postupně si totiž otevřeš zajímavý trojúhelník se stromky a pak už jídlo kupovat nebudeš muset vůbec. Nehledě na to, že dost truhel obsahuje navíc právě cetky. Oblast Velegarn-Nabros-Sorrentia má zámky ještě na přijatelné úrovni, ale pak už začneš ztrácet na úrovni dovednosti.

Obchodníci jsou odstupňovaní, ale pořád u nich seženeš výzbroj, která v součtu hravě předčí loot. Pokud chceš opravdu držet krok, tak budeš nakupovat vícekrát. Samozřejmě se vyplatí později nakupovat v dalších oblastech, ale tak je ta hra vystavěná. Might and Magic to mají podobně. Sekery jsou problém vždy, dýky jsem nepoužíval, ale třeba tupé zbraně a meče v lepší kvalitě jen tak neseženeš (dobré sekery se dají vylootovat v Temple of Febret).
IP zaznamenána
This is the end ...

Lord Owl

  • Host
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #136 kdy: Říjen 05, 2015, 12:35:14 »

V MightAndMagic jsem byl zvyklý, že i když jsem suchar, můžu naklusat poměrně neomezeně do jiné lokace, kde se s odřenýma ušima doplazím k obchodníkovi nebo nějaké truhle, kde je slušný nákup nebo loot.
Tady v Lords of Xulima tě ty lokace jako jabčáka nikam nepustí, neboť prostě nejsou tak volně přístupné a zemřeš v nich než řekneš švec, natož aby ses přesunul přes 3 lokace bez boje k nějakému "snadnějšímu" zisku.
Chápu, že trpělivost růže přináší, ale trefovat se do někoho obyčejnou hůlkou jen s 57% šancí, je hazard se smrtí :-)
IP zaznamenána

petstr

  • Host
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #137 kdy: Říjen 05, 2015, 22:19:37 »

Za sebe můžu říct, že mě minihra na otvírání truhel hodně bavila, a bylo to takové rozptýlení od těch neustálých bojů. Proto jsem do toho i vrážel zkušenostní bodíky. Snažil jsem se tu úroveň držet na polovině mého levelu a bylo to tak akorát, aby to nebylo frustrující a přitom abych v tom neutopil moc bodů.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7304
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #138 kdy: Říjen 06, 2015, 15:18:42 »

Je otázkou, zda-li právě do podobných dovedností na vyšší obtížnosti vůbec jít. Pro Classic je experimentování perfektní, ale pak už začíná přituhovat a pokud by si někdo složil špatně družinu, mohl by to být dokonce i problém. Jako minihra je to perfektní, ale opravdu jsem nenašel odvahu, v jejím výcviku dále pokračovat :) I když by mě samozřejmě zajímalo, jak to vypadá na maximu :D

4petstr: Cena za paklíče se ti zvyšovala, nebo byla pořád stejná?
IP zaznamenána
This is the end ...

Lord Owl

  • Host
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #139 kdy: Říjen 07, 2015, 08:27:43 »

k tomu lockpicku:
Souhlasím s pestrem.
Už jsem si to na zhruba 10lvl dal na 4.úroveň. Baví mě, když louskám truhlu s 16mechanismy, když se ukliknu, hra mi to "odtoleruje", naznační další cestu a nakonec mě to stojí jen 1 ks zlomeného paklíče.
To ovšem neznamená, že v půlce hry neumřu, protože jsem si nabrnkl slabší družinu :-)
IP zaznamenána

petstr

  • Host
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #140 kdy: Říjen 07, 2015, 22:30:29 »

Cena celkem v pohodě. Na začátku hry jsem kupoval paklíče za 40 a na konci za 60. A spotřeba nebyla zas až tak velká, výjimečně jsem spotřeboval víc jak 2-3 na truhlu. Hrál jsem na normální úrovni.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7304
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #141 kdy: Říjen 08, 2015, 06:28:20 »

Tak to jde, já to právě nesledoval (kupoval jsem je akorát chvilku), ale jak jsem se minule prohrabával datovými soubory, tak jsem si všiml, že ta cena skutečně narůstá. V tu chvíli mě napadla analogie s cestovními krystaly, což leze hodně do peněz, ale 60 zlatých je oproti tomu nic.

Akorát si teď nejsem jistý, jak ono to je s úrovní obtížnosti, protože třeba síla pastí se s ní zvyšuje, tak jestli to má i vliv na level zámků, to netuším.
IP zaznamenána
This is the end ...

Lord Owl

  • Host
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #142 kdy: Říjen 13, 2015, 08:09:26 »

paklíče:  potvrzuji, že při mé úrovni lockpick-6, lvl 16 moje spotřeba paklíčů klesla zatím na minimum, nakupuju vždy do zásoby 10 ks, přičemž tak v průměru 1x za 3 návštěvy obchodníka.
Jinak teď mám skoro zákys v úkolu Yotum´s knee (či tak nějak). Mám 3 tesáky, potřebuju zabít čtvrtého yotuma. V terénu na mě ale vybafnou buďto 2 kousci za ráz (což je pro mně na 16.lvl smrt) nebo 1 kousek, ale Yotum-stařešina s 1200 HP :-).
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7304
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #143 kdy: Říjen 13, 2015, 08:41:53 »

S těmi paklíči by to mohlo být, na Old-School Veteran mě poměrně brzy dostihly zámky, kde se mi paklíče už dost lámaly (asi je tomu určená vyšší pravděpodobnost zlomení), takže se to pro mě v jednu chvíli stalo docela drahé, tak jsem to přestal cvičit.

2 yotumové na 16 levelu jsou v téhle úrovni obtížnosti brzo, obzvláště pokud je nedokážeš moc ukrájet. Zkus se v první řadě kouknout u obchodníků po lepších zbraních.
IP zaznamenána
This is the end ...

Lord Owl

  • Host
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #144 kdy: Listopad 04, 2015, 17:14:44 »

Postřehy:
Jak se tak prokousávám hrou, která musím říct stále baví, nabývám dojmu, že není moc dobře vyvážená co se týče postupu hráče dungeony a lokacemi.
Je pravda, to co píše Elemir, že pokud člověk nesleduje hlavní dějovou linku, má problém. Ale stejně. Např. jak je možné, že v Tower of Time parta řízne Tower of Sentinel poměrně připravená na akci, ale pak ji v zápětí v Rasmuře skoro popraví parta vosiček, popř. démonů ve Vilaku. Samozřejmě mě to úplně neodrazuje (nepohoršuje), na všechno se dá zvyknout. Jenom na to nemusí být každý zvyklý.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7304
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #145 kdy: Listopad 04, 2015, 19:48:30 »

Vilak je rozdělený na zóny dle obtížnosti. Pokud tam napochoduješ od západu a půjdeš na jih, narazíš jen na slabší démony. Smyslem je, aby ses dokázal dostat k Arraz Gulovi dříve, než dojdeš do Vilaku od Devonie. A takovýhle "cestiček" je ve hře víc.

Pokud jde o ty vosy, normálně by si s nimi už neměl mít problém. Podobně s jedovatými krysami. Ale je to ošidné, protože vosy jsou pořád hodně rychlé a navíc mají celkem vysokou iniciativu. Všechno se to opravdu odvíjí od složení a výcviku družiny. Čistit oblast po oblasti to opravdu nejde, ale tohle měli třeba i staré díly Might and Magic.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7304
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #146 kdy: Listopad 19, 2015, 08:42:26 »

Jak jsem již psal v novinkách, Numantian Games vydali k prvnímu výročí hry velký updade, viz MEGA UPDATE: Workshop and much more! Před chvilkou jsem to zkoušel a hra se na Steamu automaticky aktualizovala na verzi 2.0.2. Změna je vidět už na úvodní onrazovce, kde je nově v levém horním rohu nabídka pro připojení modů. Pomocí ní se zapíná i LoX editor, který se pak otevře v samostatném okně.

Editor je opravdu vítanou pomůckou. Neobsahuje nic, co by se nedalo vyčíst z datových souborů, ale je to přeci jen mnohem přehlednější a má to i interní nápovědu, takže odpadá tápání nad některými méně srozumitelnými konstrukcemi. Trochu však zamrzelo, že jsem nenašel způsob, jak do hry vložit další kolonku pro lokalizaci. Tuším, že by to šlo celkem pohodlně přidat přes tu interní databázi (používají SQLite), ale čekal jsem, že to půjde i editorem.

Drobnou vadou na kráse je i fakt, že GOG verze je stále ve verzi 1.8.8 a těžko říci, jak to bude právě s mody, protože Steam verze hry využívá přímé propojení s touto platformou. Snad to během pár dnů pořeší i na tom GOGu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Lord Owl

  • Host
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #147 kdy: Listopad 27, 2015, 12:01:42 »

Tak jak se dál koušu hrou, utvrzuje se mi moje vnuknutá představa o obtížnosti.
Vykřesal jsem v Devonii Prince Darthenose, avšak ještě nějaký ten level jsem skoro nebyl schopný udolat Prince Khornila v Nagiře. Teprve až jsem si rytíře ozdobil předměty na úroveň rezistence 103% na blesky, podařilo se mi ho dokřesat.
Jinak jsem ještě nebyl ani ve Vilaku potrestat Arraz Gula. Tudíž nejdu cestou autory přednastavenou. Nyní si brousím zuby na Yotuma Adulta, který mi ještě stále nepodlehl v oblasti Karraga. Už se do toho dostávám a ty nevyvážené cestičky obtížnosti si začínám užívat :-).
IP zaznamenána

drakancz

  • Host
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #148 kdy: Prosinec 02, 2015, 15:42:02 »

Ahoj Elemir, chci se tě zeptat, zdali jsou někde ke stažení zvuky z Lords of Xulima? Zvuky bych chtěl použít jako vyzvánění například na sms v mobilu?

Díky za odpověď  ;)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7304
Re:Lords of Xulima
« Odpověď #149 kdy: Prosinec 02, 2015, 19:28:38 »

Ahoj, vůbec si nevybavuju, že bych někde něco zahlédl. Možná to vyripovat přímo ze hry a pak to předělat. I když, on byl ke hře sountrack, pokud máš tedy Deluxe Edici.
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: 1 ... 8 9 [10] 11