Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 09:24:00
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Legend of Grimrock  (Přečteno 12143 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Legend of Grimrock
« Odpověď #15 kdy: Listopad 19, 2014, 15:45:50 »

A mám tu první "problém" a první kouknutí do návodu :) Checkered room na 9. patře. 12 zátěžových desek a žádná nápověda. Pořád jsem v tom zkoušel hledat nějakou logiku a souvislost s obrazcem na mozaice za mříží, případně různě vržené stíny mříží apod. Nic. Mohl jsem samozřejmě zkusit systematický postup všech možných kombinací, což by k výsledku vedlo, ale pořád mě vrtalo hlavou, s čím to skutečně souvisí, protože zkoušení kombinací mi přišlo jako vyslovená blbost. Tak jsem nevydržel a koukl.

Když jsem si pak uvědomil, jak řešení vypadá, tak bych se nejradši praštil čelem o stůl (nemít tu chřipku :)), taková blbost :)

Spoiler: ukázat
Všimli jste si, co bývá zobrazováno nad "obloukem" mříží a různých dveří? Stejný symbol bývá i na některých tlačítkách. Ano, je to panáček :)

Z = zatížit, pohled směrem k zavřené mříži

D * Z * D
Z * D * Z
D * Z * D
Z * D * Z


Mimochodem, v tom návodu na gamepressure.com je právě chyba, tak jsem koukl na video na YouTube.

Další věcí, kterou jsem se tak dozvěděl byla možnost rozřezávat textilie na zdech, což si doporučuju opravdu zapmatovat, protože jsou na to vázána i tlačítka. V pohodě bych takhle minul první Ornate Key a nápovědu k tomu, jak projít Sloupovou síní a vyhnout se tak teleportu zpět na začátek.

První Ornate Key je do místnosti se sochami a třemi dalšími místnosti s teleporty. U soch leží svitek s popisem III - II - I - III. V každé místnosti je nápis, podle kterého lze odhadnout, jaké má která místnost číslo. Stačí pak jen teleporty projít v uvedeném pořadí a následuje teleport k dalšímu jednoduchému puzzle jehož výsledkem je další Ornate Key.

Cesta přes Sloupovou síň už šla, ale hned jsem narazil na poněkud tužší puzzle s výklenky a nápovědou, co kam vložit. Málem jsem to vzdal, ale nakonec jsem správné předměty určil:

Spoiler: ukázat
Game's Bane with head of steal - zhouba s ocelovou hlavou (šipka - má ocelový hrot)
Tear of the Land - slza země (obyčejný kámen)
Severed Dread - trocha děsu (lebka)
Unraveller of Mysteries - možná je tam chybka v popisku, ale překladem něco, co umí odkrý tajemství (překvapivě klíč :))

Ale tak jsem zas spokojený, že jsem si na to přišel sám. Předměty si lze samozřejmě poté zas vzít zpět. Pochvalně vyznívá i svitek, který se hned za otevřenými dveřmi nachází.

Kupodivu se vyplatí sebou tahat docela dost věcí i zdánlivě zbytečných, o čemž jsem se přesvědčil hned u ocelových dveří skryté místnosti.

Made from the Dead
Guillotined Man
does not need me

do výklenku tedy patří:

Spoiler: ukázat
Bone Amulet, nepotřebná věc vyrobená z kosti a související s krkem.

Odměnou je Zhandul's Orb, který zesiluje kouzla ohně. Mimochodem, ocelové dveře na 7. patře jsem neudělal, nějak jsem nestíhal paprsky chytat :) Zatím je to tedy jediná skrytá místnost za ocelovými dveřmi, co jsem vynechal.

Jakmile jsem vstoupil do další časti patra, které nepochybně skrývá vchod na 10. patro, měl jsem před sebou 2 ogry a u posledního se za mnou cesta uzavřela :) A teď jsem zvědav, jestli jsem v pytli nebo ne, neb veškerá výbava težké zbroje apod. zůstala nahoře :D Mám naštěstí jeden save ještě před blokádou, tak zvažuju nahrát zpět a vš nejprve dolu nanosit.

Edit: sara98 - s časem tu teď taky zápasím, navíc chřipka dolehla, tak mi to ani tak nemyslí. Ke všemu mířím na noční. Stačilo by, pokud udělám tak patro denně a jsem spokojen.

Edit 2: Tak jsem si věci nanosil na 9. patro. Mám toho haraburdí docela dost, ale překvapila mě jiná věc. Podle statistik mám odehráno nějakých 16 hodin. Reálně tedy 20, což bych býval ještě neřekl. Ale je pravdou, že tady už docela přituhlo a puzzle zaberou více času. Taky jsem hned po prvním setkání s dinosaury navyšoval skilly. Přišlo mi to jako již příhodný čas. Meče na 23 a sekeru na 22. Ještě jeden level u rytířky a můžu udělat komplet 50 bodů v meči :) Jinak obourukost se mi nějak neosvědčila.
IP zaznamenána
This is the end ...

sara98

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 88
Legend of Grimrock
« Odpověď #16 kdy: Listopad 20, 2014, 15:07:07 »

Na nás taky dolehla chřipka, ráno jsme si s dětma odhlasovali, že zůstaneme doma. Ostatně nic jinýho nám nezbylo, protože jsem nebyla schopná do auta dojít, natož řídit. Teď už je to lepší, jenže ve 4 je rodičák, tak tam budu muset dojít :/

Jinak, ten checkered room - jak hraju tu verzi přeloženou do češtiny, tak je to přeložený jako šachovnice, takže mi to docela rychle došlo. Ale hrát to v originále, tak taky nevím.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Legend of Grimrock
« Odpověď #17 kdy: Listopad 20, 2014, 18:48:10 »

Šachovnice by mi asi taky napomohla. Pokud je to nějaký přijatelný počet desek/pák/tlačítek a řešení spočívá přijít na kombinaci, tak jsem ochotný to prostě prolomit klasickou cestou zkoušení kombinací, ale při počtu 12 plošin mi to už přišlo jako nesmysl :) I když v jednu chvíli jsem byl řešení taky blízko, akorát že jsem měl toho panáčka v podstatě obráceně :D

O víkendu to snad už dojedu celé. Budu mít zítra dost napilno a v neděli jdu zas řešit převzetí chaty z dražby - vysvětlit tomu týpkovi, co tam má věci, že protiprávně používá cizí majetek.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Legend of Grimrock
« Odpověď #18 kdy: Listopad 23, 2014, 18:22:11 »

Včera jsem se do toho trošku víc zabral, začal jsem sice až k večeru, ale skončil k ránu v půl druhé. V podstatě jsem to típl u finálního souboje. Budu se snažit co nejméně spoilovat, ale úplně 100% to nejde :)

10 . patro bylo zajímavé, hlavně kvůli mozkožroutům. Je to sice nebezpečný protivník, ale zas se dá snadno nalákat na obkročák a za každého je 1000 zkušeností. Postupně jsem se prosekal a našel dokonce Toorumovy ostatky, akorát už jsem netušil, co s nima. Podobně poslední ocelové dveře - nějaký předmět do výklenku. Každopádně Toorumova sekerka byla dobrá.

Je to také poslední souvislé patro, protože pak už se skáče sem a tam. 11 mi přišla jen jako výplň propadel, byť má význam i v souvislosti s finálním soubojem a tak zůstává jen patro 12 a 13. Na 12 byli opět mozkozřouti a 4 prima soupeři z oceli. Souboj trošku znepříjemňoval respawn mozkožroutů, ale po vyčistění patra už bylo po všem. Při přiblížení středové konstrukci, kde byli předtím oceloví strážci, se automaticky spustil sen. Nějak mi nebylo úplně zřejmé co teď, tedy krom toho, že mám výklenky opravit, tak jsem skočil propadlem dolu.

13. patro je hřbitov, ale nikoliv hřbitov jako takový, ale hřbitov "strojů". Sem tam se válí nějaká součástka. Na patře je i léčivý krystal a poslední pokladnice o 3 dveřích (3 klíče náhodou mám, ale krom kompletní plátovky nic zajímavého). Vlastně dost věcí jsem si sebou přinesl takže jsem neměl ničeho nedostatek.

Po vyčištění patra jsem nanosil všechno co šlo zpět na patro 12. A co s tím vším haraburdím? Přeci opravit ten výklenek :) Z té haldy je potřeba mít jen čtyři předměty, do každého výklenku jen jeden. Chce to docela koukat a se správným předmětem kliknout na správné místo. Ovšem po umístění posledního se místo slibu teleportu ven z hory situace změnila:

Spoiler: ukázat
4 strážci původně nehlídali výklenek jen tak. Výklenek obsahuje uvězněného, jeden ze starobylých experimentů. Po umístění poslední součástky se nám uvězněný vysměje a na nás se vyřítí mechanická kostka a ke všemu dost rychlá. Krom toho, že je nezranitelná, tak se kolem začnou spawnovat potvory - nic těžkého, ale umíral jsem hlavně kvůli tomu, že mi něco zkřížilo cestu a dorazila mě kostka (převálcování =  instant kill).

V jednom rohu se objeví teleport, který vede do staré svatyně. Je potřeba vyřešit poslední várku jednodušších puzzlů a porazit silnějšího ohnivého strážce. Sundání louče "vykouzlí" na oltáři zbraň, která jediná dokáže uvězněného zranit.

Se zbraní tedy zpět a co teď? Zbraň ho na chvilku paralyzuje, ale nic víc. Docela mě trvalo přijít na to, že v této části musím z kostky odtsranit všechny části z opravy. Jakmile jsem je odtranil, byla kostka už zranitelná. Vypadá to jednoduše, ale do toho vás pořád obtěžují spawnuté potvory. Skok na 13. patro a léčení u krystalu hodně pomohlo. Nejvíce se mi osvědčilo vrhání petard (zloděj, mág), než klasické zbraně.

Občas z nějaké potvory vypadl klíč k místnostem kolem, stihl jsem otevřít jen jednu a byly v ní zrovna petardy, takže nic převratného. Kostka válcuje vše, včetně spawnutých potvor, čehož lze docela využít, jen si dávat přitom bacha na propadla.

Petardy zabraly, kostka padla a následovalo outro ... uf ...

Když to porovnám s Grimrock 2, bylo finále o poznání lehčí, resp. lépe se tu dalo manévrovat. Věc, která se mi tu dobře potvrdila bylo to, že jsem opravdu nemusel dovednosti cvičit na maximum, ale mohl jsem se rozhodnout body rovnoměrně dělit mezi zbraňové dovednosti a zbroj. Jako nejužitečnější postavy se u mě ukázali oba bojovníci vpředu. Nejméně užitečný byl zloděj a mág.

Vlastně mág mě zklamal obecně. Ve dvojce to byla postava, bez které si nedokážu družinu představit. Je asi pravdou, že nejvíce tomu dopomohlo, že v jedničce se musí kouzla tvořit klikáním na runy jednotlivě, kdežto ve dvojce stačí po nich přejet. Hodně to zpomaluje a za chvíli jsem to vzdal. Mág tak málokdy co zasáhl (navolil jsem dopředu a jednou vystřelit, pak už to bylo na bojovnících), ale pořád byl užitečnější jak zloděj. I když, finále zas patřilo těmto dvěma :D

Potvrdil jsem si tak pár postřehů, ke kterým jsem postupně došel a příště bych s rozdělováním bodů do dovedností nečekal. Jako obvykle jsem si tradičně díky tomu některé úseky ztížil, ale zas mě zajímalo, jak to vypadá, když do finále jdou postavy se zbraňovými dovednostmi na úrovni 50 - no, žádné terno :D Ale zas je to jen jedna bitva, takže těžko soudit. Místo toho jsem mohl docvičit i kus zbroje - na druhou stranu se ukázalo, že i bez zbrojí to jde.

Finální družina - člověk bojovník level 13, minotaur bojovník level 14 (dostal náhrdelník +25 zkušeností navíc), ještěrák zloděj level 12 a člověk mág level 12. Herní doba 19 hodin 51 minut, realita odhadem určitě 25 hodin. Nalezených sekretů 55/71, pokladů 6/7, Tooromových poznámek 15/16, lebek 5, otevřených železných dveří 8/10. Lektvarů jsem namíchal 16, z toho 14 ve Fighter's Challenge + 2 antivenom, jinak jsem nemíchal a nepoužíval nic. Stejně tak bonusové knihy pro Wildpower mágovi.

A verdikt? Mnohokrát jsem během hraní rozmýšlel, jak si jednička vede v porovnání s dvojkou a čím dál více jsem byl přesvědčen, že každý z dílů má to své, čím dokáže zaujmout, včetně mírně odlišných pravidel. Dvojka u mě nakonec vyhrává jen kvůli venkovním lokacím, ale opravdu jen kosmeticky, o nějakých 5%, což je zanedbatelný rozdíl. Paradoxně bych dokonce řekl, že dvojka jde více na ruku hráčům, ale to finále to vynahrazuje. Pokud někdy vyjde Legends of Grimrock 3, tak to pro mě bude jasná koupě.
IP zaznamenána
This is the end ...

sara98

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 88
Legend of Grimrock
« Odpověď #19 kdy: Listopad 26, 2014, 22:54:53 »

Tak jsem to konečně taky dohrála... moje chřipka přešla plynule v zánět středního ucha a s tím se opravdu hrát nedalo, takže až dneska.
Moje finální družina - člověk bojovník level 13, minotaur bojovník level 13, ještěrák zloděj level 13 a insectoid mág level 14 (měl náhrdelník +25 zkušeností navíc). Herní doba 14 hodin 28 minut (nic moc, napodruhý). Sekrety 58/71, pokladů 5/7, Toorumových poznámek 14/16, 5 lebek, lektvarů 9... 15 563 kroků:D

Jinak se mi povedlo vyspoilovat, že ty Toorumovy ostatky
Spoiler: ukázat
Když se s nima dotknu krystalu, tak Tooruma oživím a další hru můžu hrát za něj. Tak jsem to zkusila, dala novou hru pod jménem Toorum a ... no začla nová hra za postavu Tooruma.

Teď jdu ale na dvojku, pěkně znova od začátku a pak se uvidí :)
IP zaznamenána

Marien

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 57
Legend of Grimrock
« Odpověď #20 kdy: Únor 12, 2015, 17:30:28 »

Zdarec všem, především zdravím Petra.

Znovu jsem tuhle věcičku rozjel. Koupil jsem ji už v době jejího vydání (vlastně jsem si ji předplatil ještě než vyšla), takže mě vyšla na hezkých lidových 9€ (pěkně k zamyšlení pro velké herní domy). A během týdne ji také dohrál. Pamatuji, že jediné dvě věci, které mne drtily byly dlouhá chodba s teleporty, kdy bylo potřeba najít správnou cestičku a pak místnost kde se musely správně zatížit desky aby se otevřela mříž. Finální kostku jsem dal hned na druhý pokus (co jsem zjistil jak zabíjí). Hra super. Nepřišel jsem pouze na dvě věci. Neobjevil jsem schodiště z 6 vedoucí do místnosti s plátovou zbrojí a neoživil jsem Tooruma. Teď to klučina objevil, že to mám ve steemu a hned, že to chce hrát. No každou chvíli za mnou doběhl nejdřív abych mu pomohl hnout se dál a nakonec mi řekl, že se u toho bojí a ať hraji já, že se bude jen dívat (má 8let) :) Tak to tedy znovu rozjíždím. Jelikož jsem už jel s minotaurem a zlodějem, tak moje parta po novém startu je - ve předu 2 válečníci lidé (meč a sekera), vzadu 2 mágové, jeden na oheň a druhý na vzduch. Moje zkušenost s touto partou. Pro začátek hry jsou mágové nepostradatelní, nejen rychle expí, ale také rychle sundávaj moby. V dalších fázích hry se to dorovnává až se fajtři naflečou do těžkých zbrojí a vyskilují zbraně. Vzdušná magie se mi osvědčila i v pokročilé fázi hry, protože má kouzlo neviditelnost, což bylo velmi užitečné v patrech zamořených kousavci. V partě se mi nejmíň osvědčil minotaur, je pomalý, musí se tahat s lebkami a hlavně nějak moc často se při útoku míjel (jak se sekerami tak i s palcáty).
Závěrem skvělá hra, kterou si teď odznova vychutnávám - hlavně hlášky malého: tati ty si dobrý, ty si je tak lehce dáváš....  :))
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Legend of Grimrock
« Odpověď #21 kdy: Únor 12, 2015, 23:03:23 »

Ahoj, já už to mám u dětí horší, ta starší dorostla do věku flashovek pro náctileté a ta mladší má ještě čas :) Musím se tedy u her chválit sám :D

Ve dvojce je to s těmi lebkami vyřešeno lépe, tam se započítává jen jejich nález a pak je můžeš v klidu odhodit. Mě po té odehrávce přepadlo nutkání vyzkoušet pořádně Dungeon Mastera, ale zatím je to jen ve stavu nápadu :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Marien

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 57
Legend of Grimrock
« Odpověď #22 kdy: Únor 13, 2015, 15:10:14 »

Ohledně Dungeon Mastera, doporučuji až 2. Jedničku jsem nikdy nedohrál neměl jsem nervy na ten čtverečkovaný papír. Zato dvojka je jak graficky tak i technicky někde jinde. U té jsem se opravdu bavil. Samozřejmě nechybí v mé sbírce originálek na Amigu. Atmosféra 10%..

\"\"

\"\"

Tady malá ukázka části mé sbírky...koukám, že DM2 tam nemám, asi jsem ho nenafotil :(
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Legend of Grimrock
« Odpověď #23 kdy: Únor 13, 2015, 16:32:45 »

Hezká sbírka. Elviru a Ishary jsem si chtěl původně taky pořídit, ale nakonec jsem dal přednost kompletaci MaM. Plno her mám tak jen na GOGu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Legend of Grimrock
« Odpověď #24 kdy: Únor 14, 2015, 20:46:40 »

Jo, u dungonmastera též doporučuji spíše dvojku.

Zajímavé by mohlo být i toto:
http://www.oldgames.sk/game/dungeon-master-return-to-chaos/

i když jsem to tedy nezkoušel. Ale je to remake, což asi bude znamenat, že to bude lépe fungovat na windows.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:Legend of Grimrock
« Odpověď #25 kdy: Listopad 16, 2018, 00:27:31 »

Tak jelikož můj PC nerozchodil nový Assassin's Creed Odyssey, rozhodl jsem si po cca 3 - 4 letech zopáknout Legend of Grimrock a to na střední obtížnost. Nedávno jsem začal a dnes večer kostka po 11h 56m času a 23.126 krocích padla.:-) Něco málo jsem si pamatoval z prvního hraní, něco jsem si přečetl tady na fóru a rozhodl jsem se to taky nějak zhodnotit.:-)

Hru jsem dokončil se všemi postavami na levelu 14, díky amuletu přidávajícímu 25% k exp jsem si udržoval všechny postavy na stejném levelu, i když žádná nijak moc neztrácela. Nejhůř na tom byla kupodivu čarodějka, i když jste ji měli všichni na nejvyšší levelu. To bylo možná tím, že jsem moc neodpočíval, a když čarodějce došla mana, tak už si neškrtla, ale ostatní bojovali. Proto měla ten amulet se zkušenostma převážně ona a 14. levelu dosáhla jako poslední. Jako první dostávala levely naopak zlodějka, která toho spoustu ustřílela ještě dřív, než se to k družině dostalo a i přes náramek, který zvyšoval o 20 % cooldown (kompenzoval to jinými výhodami), byla suverénně nejrychlejší a nejvíc toho ukosila. Možná to bylo i tím, že měla nejvíc bodů ve zbrani, ale ono u zloděje to není stejně moc do čeho dávat. Takže moje úspěšná sestava:

2x člověk muž bojovník, level 14 - Athletics 20, Armors 16, Swords 23. Bojovníky jsem měl dva a vedl jsem je úplně stejně. A podle mě to byla nejlepší možnost. Ve hře je dostatek kvalitních mečů (což se o sekerách a palcátech říct nedá), takže měli oba kvalitní. Athletics na 20 dávala bonus k nosnosti, takže nebyli bojovníci i přes těžké brnění přetížení a mohli i něco nést, hlavně teda velké zásoby jídla. Armors na 16 stačí na to, aby nedostávali postihy k nošení těžkého brnění, víc je asi nesmysl investovat. 23 bodů ve Swords naopak stačilo na nějaká základní komba, která dostačovala do konce hry. V původní verzi jsem je měl na 50 (zbytek jsem dal do Armors), hlavně teda kvůli achievementu ze Steamu, ale tohle byla mnohem lepší varianta.

Člověk žena zloděj, level 14 - tady to bylo podstatně specializovanější, protože zloděj prostě nemá dostatek zajímavých skillů. Jelikož se nevyplatí ho mít v první řadě, Assassination, Daggers a Unarmed Combat nemají vůbec smysl. Hráč by si pak měl rozmyslet, jestli bude střílet (Missile Weapons) nebo házet (Throwing Weapons), druhé logicky taky vypustí a zbytek dá do Dodge. Já si vybral Missile Weapons, což je podle mě lepší varianta a měl v nich 42 bodů. Luk a šípy je podle mě lepší než všechny ty šurikeny, kameny, vrhací nože a vrhací sekery, navíc jsou šípy o dost lehčí a jdou očarovat, což jsem hodně využíval. 17 bodů v Dodge jsem měl jen kvůli absenci k postihu za nošení lehké zbroje, což úplně stačí. V původní hře jsem měl 50 bodů v Missile Weapons a zbytek v Dodge, ale takhle to je podle mě lepší. I v předchozí hře byla zlodějka dost silná ranařka.:-)

Člověk žena mág, level 14 - body jsem rozděloval tak, abych získal všechny kouzla ve hře. Air Magic 22, Earth Magic 13, Fire Magic 16, Ice Magic 19, Spellcraft 7. Asi nejslabší postava kvůli nedostatku many, ale myslím, že kdybych odpočíval po každém souboji, byla by značně užitečnější. Takhle jsem ji využíval jen na Světlo a na očarování šípů, občas nějaký ten Fireball. Hodila by se i na alchymii (i když v LoG 1 je jedno, kdo míchá lektvary), ale lektvary jsem vůbec nepoužíval ani nemíchal. Když nepočítám pár lektvarů při souboji s kostkou, ale i tam by to bez nich šlo.:-)

Při hře se mi podařilo oživit Tooruma, takže další hru jsem hned zkusil za něj a jsem na začátku 3. patra na levelu 4. Hrát za jednu postavu bude o dost větší hard core, hlavně proto, že má zajímavý výběr dovedností. U Tooruma má asi smysl hrát na sekery místo mečů, protože už v nich má body od začátku a bude dobré kombinovat magii s fyzickým útokem, což jsem doposud s předchozí partou nezkoušel. No, ale to by asi stačilo, teď to uložím k ledu a zkusím to třeba za další 3 - 4 roky.:-)

Nebo se možná vrhnu rovnou na Legend of Grimrock 2. Před lety jsem ji zkoušel, ale tenkrát se mi daleko víc líbil systém vývoje postav v jedničce, stejně jako množství zbraní a jejich kategorie už na mě byly o dost složitější. No, uvidíme.:-)
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:Legend of Grimrock
« Odpověď #26 kdy: Listopad 16, 2018, 00:34:28 »

Jo, ještě jsem zapomněl. Asi to tady nikdo počítat nebude, ale čarodějka má o dost víc skillů než ostatní. To je dané tím, že jsem jí dával všechny knihy, které jsem našel. 3x kniha skillbodů (3x5 skillů), jednu knihu ohnivé magie (+3 k Fire Magic) a jednu knihu zdraví (+25 Hit Points). Víc knížek jsem nenašel, ale i tak mi to stačilo na naučení se všech kouzel ve hře.:-)
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:Legend of Grimrock
« Odpověď #27 kdy: Listopad 16, 2018, 07:14:44 »

To máš pravdu. Dokonca aj keď kúzlenie rozdelíš pre dve osoby a každej dáš inú magickú školu.
IP zaznamenána