Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 18:26:27
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 2 [3] 4 5 ... 70

Autor Téma: Dohrál jsem, hraji a chci dohrát  (Přečteno 92315 krát)

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #30 kdy: Leden 18, 2013, 21:26:23 »

tobě se podařilo někdy sejmout strážce hlavního hradu? vždyť má 900 hp, 90 armor, plošnej 250 dmg life elementem...
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #31 kdy: Leden 18, 2013, 22:10:53 »

Abych pravdu řekl, mě baví o různých chybkách číst, ale ve hře to obvykle nevyužívám. Většinou si jedu po svém krok po kroku. Říkám si, že na tohle bude v důchodu ještě času dost :) Diablo 2 jsem takhle třeba svého času odehrál, abych si to mohl odškrtnout jako dohrané, ale taky si z té hry prakticky nic nepamatuju. Preventivně jsem se proto naučil číst fanweby až poté, co hru odehraju. Klasika je, že když jde do tuhého, tak stejnak všechno zapomenu ... :D Proto se kolikrát divim, jak jsem před lety dokázal sundat to či ono.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #32 kdy: Leden 20, 2013, 23:36:36 »

Ty hrady jdou normálně vybíjet. Často jsou za to kouzla nepřítele a nějaká mana. Taky už mě pak neotravuje. A zničí mu to všechny žezla. Na větších mapách obvykle neni problém to zabít, i když začínáš s novym hrdinou. Když máš na hrdinovi nějaký znehybnění a solidní iniciativu, tak to dáš celkem bez ohledu na jednotky, i když je vždycky šance, že se urve a jednu ti střelí.

Když znehybnění/zkamenění nemáš, tak to chce lepší jednotky, musíš to přežít :-). Chce to kouzla a poťáky na armor, ale ty jsou snad všude. Za lidi ho prostě přehealuju, démoni a nemrtví maj tunu jednotek se znehybněnim. Něky musim zkusit, jestli z něj jde udělat impík :-D. Jinak, otrava a omrzliny jdou skrz zbroj, takže císařáci jsou fakt užitečný. Nebo Ymirovo synové, dávaj omrzliny a vydržej všechno. Navíc trpoši maj hromadu kouzel na armor.

Zrovna před chvílí jsem vymlátila hlavní hrad démonů v datadiskový kampani. 2300hp a imunita na znehybnění. Opravdu to nebylo těžký.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #33 kdy: Leden 27, 2013, 16:44:03 »

Teď hraju Fish Fillets. Našla jsem to po delší době při čištění disku. Dohrál to někdo? Sám? (Předem varuju, že budu nenávidět každýho, kdo dokázal udělat poslední úrovně :-D.)

A samozřejmě Get Medieval, ideální po dni v práci. Ať žije pan elf.
IP zaznamenána

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #34 kdy: Leden 28, 2013, 13:42:52 »

Fish Fillets je klasika největší :D na střední jsem to hrával v hodinách základů společenských věd, ale většinou jsem se zasekl tak v polovině každé větve
bratr se to pak pokusil dohrát celý a naposled jsem ho viděl tak ve třech čtvrtinách každé větve, musím ho zkontrolovat jak je na tom teď
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #35 kdy: Leden 28, 2013, 15:20:53 »

Hehe, chce to trpělivost. Já to často řešila tak, že jsem do toho zírala, zkoušela všechno možný a pak jsem šla spát. Dobrou třetinu úrovní jsem vyřešila v posteli :-D. Asi dvě jsem opsala z návodu a poslední na mě byly příliž komplikovaný, jinak to celkem šlo. Akorát jsem měla místy pocit, že tam autoři zapoměli dát tu 1x1 rybu, co pohne ocelí :-D.

Taky pomáhalo vystřihovat z papíru a stavět z lega :-D.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #36 kdy: Leden 30, 2013, 07:11:49 »

Na chvilku zas vpadnu s Oblivionem :)

Poslední 4 dny jsem tomu věnoval více času. Cílový level je 41 a na řadě byl trénink magických dovedností, což zabralo krásné dva dny hraní. U Leyawiinu jsem narazil na jeskyni s tužšími troly, stal se z nich hezký objekt pro trénik magie Ničení - až ke konci jsem je teprve začal "nebezpečně" zraňovat. Je to díky tomu moje prvné vedlejší dovednost na 100. Musím říct, že to byl dlouhý trénink, oproti magii Iluzí nebo Mysticismu, které jdou výrazně rychleji a krátím si tím čekání na otevření obchodů. Podobně pomalu jde magie Obnovy, ale klika u všech ostatních je, že mají kouzla sesilatelná na postavu hráče, jen u Iluzí očarovávám koně ve stájích :D

Nejvíc mě překvapil trénink Lehké zbroje, našel jsem si osamoceného kraba a nechal ho na sebe útočit. Zranění jsem hned léčil (kvůli Obnově). šlo to velmi rychle a vůbec nevadilo, že mi po nějaké 20-té úrovni rozbil zbroj. Dovednost rostla i tak.

Paklíč od Nocturnal (souvisí s tou trolí jeskyní výše) jsem musel uklidit do truhly na "horší" časy. Z levelu 56 jsem měl rázem 96 a do 100 to šlo velmi pomalu. Hlavně pak už dovednost nerostla a bralo se to automaticky jako mistr. Přišel bych tak o 4 levely postavy, což za nezlomitelnost paklíče nestojí.

V Leyawiinu jsem to dle plánu zapíchl a začal čistit dungeony systematicky. Je to výrazně lepší, než na počátku. Na kontě mám nějakých 140k septimů. Mapu jsem si rozdělil do sektorů podle toho, do kterého města budu potom poklady odnášet k prodeji. Narazil jsem už i na první upíry, oproti Morrowindu značně zeslábli :)
IP zaznamenána
This is the end ...

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #37 kdy: Leden 30, 2013, 16:38:21 »

Já pohnul s kampaní za elfy (v M&M VI jsem tak trochu v koncích, skrz ty oči v Darkmooru se probíhá strašně blbě, obzvlášť, když je moje postava závislá na buffech)

vyzkoušel jsem rady s omrzlinama a jedem :D vycvičil jsem si 2x ice sentry, kteří jelikož končí na 3. stupni, tak levelovali pekelně rychle a za kažadej lvl měli dalších +6 k omrzlinám, v mapě byl zrovna artefakt pro hrdinu se zkameněním na zásah a z minulé mapy jsem měl 35 poison dmg za kolo
hrdina měl iniciativu v základě 75, takže stačil nejlevnější lektvar abych byl na tahu dřív jak on
jed s omrzlinama ho do osmi kol rozežral

další alternativa co chci zkusit v téhle mapě je ta kouzelnická jednotka co vypadá jak Einstein a rozkládá nepřátelům armor

elfové jsou na zabíjení strážců v podstatě mnohem šikovnější než lidi, ale zase v téhle fázi kampaně dělá všechnu práci hrdina a kolikrát mě spíš jednotky rozčilovaly, protože umíraly a já musel investovat do jejich oživování
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #38 kdy: Leden 30, 2013, 17:33:44 »

Já za elfy nebyla moc spokojená. Střelce maj dobrý, ovšem jejich healer je na baterky. Na takový ty levný, co lidi dávaj do hodin. V kampani jsem ho hojně proklínala. Jednotky na blízko jsou opravdu silně neestetický a hlavně pomalý. "He? Co? Bojovat? Až za chvíli mami..." No a už jsou mrtvý... Nepřirostly mi k srdci. (Jo jo, já, která nesnášim násilí a náboženský extrémisty prostě žeru inkvizici, jsou to moji oblíbenci :-D.)

Měla jsem pocit, že dost chcípám, a to jsem zvyklá mít málo hp a hrát s healerem (za lidi normálně končim boje s plnym zdravim, většinou ani nestavim chrám), jenže ta elfí baba prostě healuje málo a neporadí si s debufama. Ten její ward je docela situační záležitost a melee nemaj žádnou imunitu na vyřazení + jsou pomalí a nedokážou dát defent před útokem protivníka. Taktický rozkládání damage mezi jednotky pomocí defend je sakra moje základní strategie! :-D
Jejich magie je viditelně směs všeho ostatního, což neni nutně špatný. Kolikrát si říkám, na co mám proboha za lidi tolik léčivejch kouzel, když je vůbec nepotřebuju.

Koukala jsem po delší době na trpaslíky a říkám si, jestli nejsou jejich melee jednotky takový... trochu postižený :-D. V podstatě pokud nechci mít zadní řadu plnou bab, co dávaj útok navíc, tak beru obry, přijdou mi praktičtější.
IP zaznamenána

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #39 kdy: Leden 30, 2013, 20:21:19 »

proto jsem měl v přední lajně ty chlupatý kentaury se štítem.. sice jsou pomalí, ale na další lvl jim stačí 500 expů a mají 20 armor (bohužel nedostávají +1 za lvl jako třeba gargoyly :( tím pádem něco vydrželi a na konci mapy měli 450 hp a s vlajkou 40 armor
elfská magie stojí pěkně za prd... chudák Gallean se musel pěkně zcvoknout vzteky, když nemá k dispozici žádný buffy, zato útočnejch a debuffů má, že by mu i peklo mohlo závidět
healeři jsou v pohodě.. sice otrava než se vylepší na plošnej heal, ale nějak jsem ten rozdíl nepoznal a ochrana proti vzduchu dokáže zachránit když je protivník trpasličí vyšší bytost, je fakt, že léčba debuffů mrzela

trpasličí král mi přijde totálně retardovaná jednotka... sice hezký, že má armor, ale dmg podprůměrnej a iniciativa ani nemluvim... bohužel runový mistr na tom není o moc líp..
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #40 kdy: Leden 31, 2013, 02:19:08 »

Jo jo, jak se u nás říká: jediný trpaslíci, za který má cenu hrát, jsou obři.

Damage těch trpošů mi přišel v normě, ale při tý iniciativě bych čekala nějaký výhody. Ward proti vodě? Vážně? Toho si všimnou asi tři jednotky ve hře. Ne že by je člověk potkával extra často. Kdyby ke mě někdo přišel, a zeptal se, jestli vyměnim 30 iniciativy za ward proti vodě, tak bych na něj asi koukala divně :-D.

Jo, kdyby mi nabídl imunitu na mysl... To už je jiný kafe. Znehybnění, proměna a strach... No, ale stále ne. Možná by se zdálo, že volenim inkvizice místo poníkářů toho obětovávám dost, ale když inkvizice má iniciativu 50, že jo :-D. Přiznám se, několikrát jsem vzala poníkáře a nějak to nebylo ono :-).

Každopádně co se elfí magie týče, tak maj víc pozitivních kouzel, než nemrtví a démoni :-D. Pravda, démoní magii považuju za nejhorší ve hře.
Docela mi u elfů chybí létající hrdina. Taky nechápu, proč neni melee hrdina kentaur a střeleckej elf. Takhle má střelec nízkou iniciativu, což ho pěkně kazí. Ale možná to někomu připadalo stereotipní.

Jo, já netvrdim, že ty plošný wardy nemůžou pomoct, ale většinu času jsou na nic a člověk by spíš ocenil lepší heal. Nemluvě o tom, že ten ward se musí zakouzlit, což je nějaká vteřina ztracenýho času :-D.
IP zaznamenána

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #41 kdy: Leden 31, 2013, 12:55:18 »

Dryáda umí lítat, tím ale její použitelnost končí, protože jinak je to asi nejotřesnější hrdina (nosferatu mě ale taky nijak neoslovil), z mágů mám nejradši za démony, ze střelců hraničáře za lidi (i když steampunkovej trpasličí technik má svoje kouzlo) a z bojovníků mě nejvíc oslovil znovu za démony (u jezdce na pegasovi ten pegas vypadá nemocně... trpasličí bojovník je úplně zabitej)
je fakt, že hrdina kentaur je krapet divnej, ale z těch tří asi nejlepší.. sice je to pomalej střelec, ale zvládá pozici v první lajně a v pozdější fázi hry to dovednost +50% iniciativy dorovná

jezdci na koních mají stejný staty co inkvizitoři, liší se tím, že inkvizice má imunitu na mysl a ward proti ohni, zatímco paladinové a obránci víry mají armor + obránce má nesmyslně iniciativu zvednutou na 70
já bral vždycky jezdce... pokud má jednotka obranu, tak ji preferuju: usnadňuje to léčení, navíc lajna tří paladinů/obránců víry vypadá stylově :D vytvoří takovou krásnou hradbu z mečů

démonní magie je boží :D iluze cerbera trvá tři dny a můžeš s ní za 50 many denně mít prozkoumanou celou mapu do týdne
na prvním stupni kouzlo co ruší armor se taky hodí a takovej perseus co znehybní nepřátelskýho hrdinu na celej den je lahůdka
problém je jakmile musím naběhnout do nějakýho hradu, kam jim nemůžu poslat žádnej debuff, nebo dmg

trpasličí magie je ale dle mého gusta.. je to na nich vlastně jediná dobrá věc, ultimátní cesťácká magie vyvažuje neschopnost hrdinů lítat a skvělý buffy na iniciativu, armor a dmg, tohle je asi jediná frakce kde preferuju specializaci na magii, abych mohl házet kouzla 2x za den

kampaň za trpaslíky si chci zkusit zahrát bez obrů :D škoda, že nemůže mít člověk jak arcidruidku, tak alchymistku, to by bylo ničivý kombo tyhle dvě zároveň
největší nevýhoda trpaslíků je ta, že mají sice hromadu životů, ale kvůli jejich mizerné iniciativě tě každej trouba v boji trefí minimálně jednou a kde to má pak člověk léčit!? za ostatní národy jsem zvyklej zabít půlku nepřátel ještě než se dostanou na tah
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #42 kdy: Leden 31, 2013, 14:23:32 »

Jenže stažení armoru a vyčerpání kroků maj i nemrtví :-). A ti dokážou dát za mágy skoro tisícovku damage za kolo :-D. Nemám iluze moc ráda, prostě až tam dojdu, tak tam dojdu :-D. žádnej spěch, počítač nikdy nemá šanci. Ne v týhle hře.

Náhodou, inkvizice v první linii vypadá tvrdě. Navíc ten pocit, že se nebojej ničeho a skoro se nedaj zastavit :-D. A pak udělaj *plác* tim obrovskym palcátem... a maj krásný stříbrný pláště. A když na nás naběhnou démoni, a udělaj mi plošně z celý party impíky, tak jim furt ještě můžu natrhnout zadek :-). (+Kampaně v týhle hře jsou úplně nemocný a zásadně končej superdémonem, kterej plošně znehybňuje celou partu...)

Koně se mi vzhledově moc nelíběj, i když vedle pegasoletce maj svý kouzlo. (Pravda, inkvizice je s ním zase barevně sladěná, ale už tam nevznikne ta linie imunity :-). Takže koně ke koním a pěšáky k pěšákům :-).) Pegas vypadá trochu divně, ale víc mě znervózňuje ten jezdec, s tou rukou permanentně zkroucenou za zády. Asi se snaží nenarušovat rovnováhu svýho oře, ale musí to bejt nepříjemný :-). Líbí se mi, jak útočí.

Já jsem zvyklá, že dostávám krapet větší pecky, než kdybych měla armor :-). Rozhodně mě strašně nudilo klikat dvakrát. Pravda, souboje mi občas trvaj poněkud dýl, ale tak... přežíváme :-).


Trpoší magie je na kroky úplně přehnaná. Já si přidám 2x 50%, oni 4x 100%. Tomu já neříkám vyrovnání nelítání :-D. Navíc maj námořnictví. Taky vytáhnout zbroj na 90% i bez lahviček. Jo, žárlim na ně a hrdě to přiznávám :-). Ale jejich jednotky, který zemřou dřív, než se dostanou na tah... děkuji, nechci. Navíc, když vedle sebe postavíte vrhače sekerek a císařskýho vraha, tak je jasný, kdo vypadá sexy a elegantně :-D.


Na týhle hře je šílený, že je všechno v procentech. Hrdina s iniciativou 40 má s 50% bonusem 60, ten s 60ti má 90. Ranger se solidníma botama a artefaktama má stovku kroků a iniciativu, že vedle něj vypadá 900 jako pan louda :-p. Měla jsem jednoho takovýho poctivě vycvičenýho na 71lv, ale nějak nepřežil do dnešní doby. Pravda, hra za něj už nebyla tak úplně výzva :-D. Docela drsný je pokoušet se hrát s žezlákem. škoda jen, že musíte utratit všechny perky za vedení a healem se nevyrovná jednotkám.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #43 kdy: Únor 04, 2013, 19:37:04 »

Opět Oblivion :)

Musím říci, že čím více Oblivion hraju, tím více se mi líbí. U soubojů už tolik ze židle nevyskakuju i když za poslední 2 dny jsem narazil min. na 2 docela zajímavé paradoxy. Bohužel v sečných zbraních jsem zaostal, takže do rovného boje se jen tak vrhnout nemůžu, ale lukem to jde celkem dobře.

Pokračuju tedy v průzkumu okolí, dle Annotated Oblivion Game Map mám za sebou oblast Leyawiin Sector, Bravil Sector a 1/2 Nibenay Sectoru. Cestou jsem samozřejmě narazil i na questové dungeony, kde zůstalo něco zavřené nebo jsem se tam vůbec nedostal. Vytiskl jsem si každý sektor dle mapy výše na papír a postupně si odškrtávám + něco obohatím i poznámkou :)

Bravil jsem si nakonec vybral jako centrum pro svoz pokladů a koupil si tam dům. Je hnedka vedle obchodníka, což se velmi hodí - bohužel jsem získal zápornou zkušenost z cechovními domy, neboť jak se ukázalo, ani členství v cechu respawnu obsahu nezabrání. Přišel jsem tak o komplet výzbroj Ameliona :(

V podstatě vše s hodnotou nad cca 500 septimů z prozkoumaných míst přenáším do domu - prodávat budu najednou. Nejzajímavější byla v tomto ohledu pevnost  Sundercliff Watch, kde jsem musel udělat haldu otoček a zažil tak i 3 respawny -> nakonec nebyla respawnovaná NPC ani pořádně ozbrojená :), postupně jim klesalo množství a kvalita výstroje. Dungeon jako takový to byl překvapivě velký a zdlouhavý. Škoda jen, že hlavní boss padl po třech výstřelech ze stínu ... ve skutečnosti jsem mu ani z dohledu neutekl, jen mě najednou přehlídl :D Mehrunova dýka skončila v truhle "pro vlastní potřebu".

Podobně mě překvapil i jeden pojmenovaný lich z oblasti Nibenay, normálně jsem musel pozici znovu nahrát, protože jsem nemohl uvěřit, že padl po jedné ráně šípem ... padl, tak jsem si na něm alespoň vyzkoušel uvěznění duše. Docela mě zklamalo, že v Oblivionu nejsou polapené duše popsané jako v Morrowindu, takže nevím, co jsem to vlastně chytil.

Dnešek jsem končil výhledem ze zamrzlých hor morrowindské hranice pohledem na Chedynhal. Opravdu to stojí za to.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #44 kdy: Únor 08, 2013, 07:33:59 »

Zas pár dní za mnou a notný kus mapy taky. Nibenay sektor mám hotov, jen jsem si na chvilku musel odskočit ještě pro úkol od Verminy, aby toho zůstalo neodemčeného minimum.

Následně přišel na řadu průzkum oblasti Západní pahorkatiny - pod Zlatou cestou až na hranice. Tím jsem se přiblížil k Imperial City a postupně ke Skingradu. Překvapila mě jednoduchost zdejších dungeonů, jak co do potvor tak hlavně co do rozlehlosti. Oproti předchozím oblastem je to velký skok. Zřejmě to byl záměr a počítalo se s tím, že hráč bude nejprve rozkrývat mapu v okolí Imperial City apod. Směrem k němu totiž notně přibývá dungeonů, kde jsou jen banditi nebo zvěř.

Opět jsem se v průběhu hry dozvěděl novinku, že očarování věcí bych hledal v dovednostech a kouzlech marně, bez univerzity to prostě nepůjde :) Tak jsem pečlivě nasbírané předměty začal zas prodávat. Nechal jsem si jen ty dražší kousky. Vyšplhal jsem se tak na částku lehce přes 650k septimů. Nově jsem začal využívat očárování kamenů duší, bohužel je jich ve hře jaksi poskrovnu.

V následujích dnech bych rád dokončil celý Skingrad sektor, zhruba polovinu mám tedy již hotovou a pak mám docela dilema. Zřejmě budu pokračovat pod Zlatou cestou směrem k Anvilu a udělám celý anvilský sektor. Z něj se přesunu do sektoru Kwatche a potom dodělám Imperiální Sektor. Tím se opět přiblížím k Cheydinhalu a mohl bych se zas konečně pohnout v úkolech pro cechy mágů a bojovníků :)

Určitě by to šlo vymyslet lépe, minimálně vzhledem k potřebným úkolům, jako např. Azuras star od Azury (předpokládám tedy, že výsledek úkolu bude stejný jako v Morrowindu a Skyrimu), což by vyřešilo problém s kameny duší. Podobně je to se získáváním kouzel, ale to se na první hraní opravdu trefit nedá. Problém s nosností řeším zatím úspěšně lektvarem a kouzlem Mírná zátěž (50 kg navíc), dál chybí vyšší dovednost. Samozřejmě nemůžu opomenout zmínit, že teprve včera se mi za celou dobu konečně podařilo získat skleněnou přilbu. Je to zvláštní, ale doposud ji nikdo u sebe neměl, teď jsem ji našel v nějakém dungeonu v truhle. Dlouho mi taky v truhlách nic zajímavého nepřibývalo, teprve s návštěvou Greenmead Cavern bylo v truhlách dost zajímavého obsahu. Zřejmě to souvisí s "jednoduchostí" celé této oblasti. Jsem zvědav, jak na tom bude severní část skingradského sektoru.
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: 1 2 [3] 4 5 ... 70