Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 16:08:35
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 [2] 3 4 ... 70

Autor Téma: Dohrál jsem, hraji a chci dohrát  (Přečteno 92311 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #15 kdy: Leden 07, 2013, 22:45:41 »

Nainstaloval jsem jen oba datadisky s tím, co tam bylo (mám každý koupený zvlášť, u Knights of the Nine jsem zaškrtl všechny pluginy nabídnuté v instalátoru). Manželce jsem to před pár lety nainstaloval bez datadisků a normálně to hrála. Právě se divila, jak u toho nadávám :)

Edit: Právě jsem si dočetl popis jednoho questu, který jsem dělal a to osvobození vesnice Aleswell od neviditelnosti. Už je to pár dní, co jsem si všiml, že mi hodnota dovednosti Štěstí klesla na 7, ale přičítal jsem to nějaké nemoci. Jenže po vyléčení se nic nevrátilo. Podle všeho jsem o štěstí přišel právě v Aleswellu :/ Otázkou je, co teď? Jak jsem vyčetl, štěstí má vliv na velikost zranění a účinnosti zbroje, což by mohlo ovlivnit hraní až takhle? Záporný bonus bych čekal, ovšem jen v rámci zhoršené pravděpodobnosti. UESP Wiki říká, že efekt kouzla Damage Luck lze zvrátit - samozřejmě, první co mě napadlo, bylo vypít lektvar Obnovení štěstí a ... nic. Zkusím to zítra znovu, možná jsem jenom něco přehlídl.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #16 kdy: Leden 08, 2013, 18:54:27 »

Ráno mi to opravdu nedalo a ani jsem po noční nešel skoro spát :) Štěstí jsem obnovil ve svatyni Zheritama u Kvatche a kupodivu rozdíl vesměs nepostřehnutelný - tedy nic tak výrazného, abych mohl jednoznačně říci: "Ano, bylo to tím".

Místo toho jsem se pustil do dalšího levelování a vybral si proto dovednost Plížení. Překvapilo mě, jak rychle a bez problémů jsem se z úrovně 30 dostal na úroveň 100 (moje první stovka ...). Dosáhl jsem až na level postavy 25, ale neni to to pravé ořechové. Bonus z dovednosti šel vesměs jen do obratnosti, ostatní dovednosti jen po jednom bodu - level masteři by ze mě radost neměli :D

Změna se projevila prvotně hned na mapě, kde odteď pobíhají postavy oděné z části do skleněného nebo daedrického brnění (elfí už má kdekdo) + příslušné zbraně. Ovšem najednou jakoby došlo ke zlomu. Díky mistrovství v Plížení můžu používat útok ze zálohy (alias backstab) a to dokonce opakovaně, pokud mě "napadená" postava během jednotlivých útoků za včasu neodhalí. Celkem tuhého protivníka lze díky tomu sundat bez jediného škrábnutí na pár seků. Multiplikátor pro ocelovou šavli mám 6 (asi sečné zbraně obecně), pro luk 3 ... a že to s lukem jde taky dost dobře, dokonce i bez multiplikátoru (našel jse hezký daedrický kousek). Už od počátku pochodu přes hory mám v inventáři Kyrys zabijáků (Chameleon 15% trvale), který se teď výtečně hodí.

Nechtěl bych předbíhat, ale zřejmě i v Oblivionu se neleveluje všechno stále nahoru, u NPC mě teď přišlo, že mají taky jakýsi "strop" a teď se jim zlepšuje nejvíce jen vybavení. Zkrátka se mi značně zvedla nálada :D Díky tomu všemu jsem z 1,5 dungeonu odnesl celkem něco málo přes 20k septimů ve věcech (můj oblíbený kovář bohužel nakupuje jen max. za 1200 septimů za kus). O peněžní nouzi se tedy určitě hovořit nedá, spíše je poněkud otravné běhat s tím sem a tam, než se to všechno prodá.

Snad se začalo blýskat na lepší časy :) V plánu mám dokončit vše co ještě jde v Anvilu, včetně nákupu domu a pak se přesunu dále. Abych nezapomněl, moje pirátská banda mi za týden ukořistila 2k septimů ... teď už to asi tak významně nevypadá, ale do začátku je to zajímavý bonus. Jediný postesk na závěr, krom dýk najednou nemůžu nikde narazit na lepší jednoruční sečnou zbraň ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Uran

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 62
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #17 kdy: Leden 12, 2013, 09:27:47 »

Hral jsem hru cca dvakrat a vzdy s modem "Oscuro's Oblivion Overhaul". Existuje i v ceske verzi. Silne upravuje/zlepsuje herni mechaniku Oblivionu.
IP zaznamenána

Adam23

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 152
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #18 kdy: Leden 12, 2013, 13:05:07 »

Namlsali jste mě, stahuhu ze Steamu Oblivion, abych si zahrál Shivering Isles. Doporučíte mi nějaký módy pro Shivering Isles? Popřípadě nevíte, jestli módy pro Oblivion zahrnujou i ten datadisk?
Zaujaly mě Darnified UI, Qarl texture pack, Natural Environments.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #19 kdy: Leden 12, 2013, 14:27:40 »

Aha, já myslel, že ten mód je jenom na ztížení hry (narazil jsem na to někde v diskusi na oblivion.bonusweb.cz), tak jsem mu už dále nevěnoval pozornost :D Kouknu na to teda ještě jednou. Na vyšším levelu už to je o něco lepší, ale zas se začli objevovat skřeti ... nejprve to šlo, levelup o 1 až 2 a najednou je to zas v tahu, takže zálěží na potvorách. Na nekromanty zkusim otrávit šípy, dostat čočku od licha beru, ale aby mě sundal i nějaký kouzelnický poskok ... Napadá mě přirovnání s Gothic 3, tam se magie prostě ustát nedala, takže 1-2 firebally a byl load. Ono to možná nebude zas tak šílené, ale pořád mám na paměti hraní Morrowindu a Skyrimu a to se prostě srovnávat nedá, u některých soubojů mi to přijde mimo. Trola sundám 3-mi šípy, medvěda 10-ti :) Každopádně pro příště si postavu namixuju sám.

Shivering Isles začala manželka, přenesla si tam postavu ze staršího save a opět poslouchám, co je na tom těžkýho, že nemá nejmenší problém :D Hodilo ji to do úplně nové mapy/lokace. Nemám tam žádný neoficiální plugin, takže v tomhle nemám přehled ani zkušenosti. Osobně bych určitě zvolil něco na zlepšení vzhledu postav.
IP zaznamenána
This is the end ...

Adam23

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 152
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #20 kdy: Leden 13, 2013, 18:32:58 »

Shivering Isles; zatím se mi to dost líbí, graficky je to pěkný a příběh vypadá zamotaně.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #21 kdy: Leden 16, 2013, 13:59:55 »

Feh, Elder Scrolls. Nic pro mě. Zkoušela jsem Morrowinda. Ta hra má tolik chyb, že je nikdy nedokážu efektivně zneužít všechny. To mě deprimuje :-D. Měla jsem tam nějaký plug-iny na zlepšení těch odpornejch textur a taky jsem mohla křížit koně, takže jsem v tom chvíli blbla.  Ale Gothic je Gothic. Jednička. Dvojka ale taky byla decentní.

Oh, a durzogové vypadaj fakt cool. Je prima mít dva jako pety. Jsou roztomilí. A víte, že když máte charizma nějaký dva miliony, tak se k vám chovaj slušně nejen upíři, ale dokonce i ordinátoři? A to už je co říct.

Včera jsem na emulátoru tvrdě pařila Lode Runner. Makačka. Nepřátelé mi už běhaj pěkně rychle občas je fakt problém jim zdrhnout :-). Na 250ti kolech se mi restartovalo číslování, ale o obtížnosti to říct nemůžu.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #22 kdy: Leden 18, 2013, 03:41:21 »

Označit textury Morrowindu za odporný je docela dost relativní :) Když jsem si ho před 11-ti lety přinesl domu, tak to nemělo obdoby. Jakožto majitel DX7 karty jsem to musel dokonce odložit do doby upgradu. Na ten zážitek z vlnící se vodní hladiny nelze zapomenout. Vepředu se to u mě drželo ještě v roce 2005. Gothic 2 byl třeba taky vymakaný, ale kouzlo grafiky se projeví teprve v rozlehlé krajině. Podobně jsem proto nedokázal po grafické stránce plně docenit ani Zaklínače 2 - jo, za 10 let to budou taky hnusné textury :D Pořád u mě hraje prim Gothic 3, byť Skyrim je taky na dobré úrovni - bohužel je pro změnu omezen tou severskou krajinou. Podle mě jde tedy spíš o ucelenější dojem, kdy lze špičkovou grafiku perfektně utopit a naopak, horší grafiku vyzdvihnout vhodným užitím.

Taky se mi stává, že při rozehrávce nějaké te starší hry se přistihnu, jak sleduju spíš grafiku a vzpomínám, co mě na tom tenkrát tak uchvátilo. Efekt je stejný, jako když se po Jurském Parku půjdu podívat na Cestu do pravěku ... za ta léta člověk posbírá nové zkušenosti a to prvotní nadšení už se nikdy nezopakuje. Vlastně se mi přesně tohle stalo u Oblivionu, který se mi pořád nedaří přestat interně (myšleno v hlavě) srovnávat se Skyrimem.

Shodou okolností jsem večer Morrowind rozehrál, nikoliv tedy ze zvědavosti apod., ale potřebuju postavu kvůli pozdějšímu betatestu lokalizace. Tak jsem měl dost času se kochat jeho světem. Bohužel integrovaná grafika to nedokáže jaksi přelouskat po stránce vertex shaderů, takže voda, která mě kdysi tolik okouzlila, se mi různě rozkládá a nepříjemně poblikuje. Ale jedno je jisté, s obtížností v Oblivionu jsem nepřeháněl :D. V Morrowindu krásná rozehrávka, level 13 a byť jsem ještě netrénoval bojové dovednosti, tak se můžu vydat klidně i na lov kagouti ...

Edit: Je zajímavé, jak šel pokrok za těch 10 let kupředu, ale nejmarkantnější změny přitom proběhly už v období 2002 - 2006. Od té doby to už neni tak zřetelné. Nebo jinak, od té doby už neni moc co zlepšovat na makroscéně, ale vývoj se soustředí na detaily + nadužívání "moderních" efektů. Někdy si říkám, že některá studia mohla se svými výtvory ty cca 4 roky vydržet a vydat je až do nové éry. Někdy je krásně vidět, jak se u některých sérií využívají staré motivy, možná ani ne z důvodu nedostatku nápadů, ale třeba vývojáře zajímá, jak by to vypadalo, kdyby to opravdu vyšlo později. Nakonec největší vykrádačka současné doby je Risen :) Takhle nějak by býval vypadal Gothic 1.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #23 kdy: Leden 18, 2013, 08:55:21 »

Nechci vypadat jako někdo, kdo chce od hry jen grafiku a ošklíbá se nad staršíma hrama (protože to neni pravda :-)). Ostatně jsem to já, kdo veřejně přiznává, že paří osmibitovky na emulátoru. (Včera jsem zas sbírala balíky, ta hra je těžce návyková, alespoň pro mě.)

Morrowind je dost nejednotnej, co se grafiky týče. Třeba nebe je úžasný. To se mě bratr dokonce ptal, jestli je to originál nebe, nebo jestli to tam mám doinstalovaný :-). Proti vodě taky nic nemám. Co mě ale žere jsou těla humanoidů. Ať mi nikdo neříká, že to nešlo líp.

Upřímě mě fascinuje, co s tou hrou dokázali fanoušci udělat. Jenže fanoušci dělaj takový věci z čistýho nadšení a můžou se na tejden zažrat do výroby jedný textury, že jo.

V podstatě jsem dohrála základní dějovou linii, bloodmoona (tribunal mi nikdy nešel ani bez pluginů, prostě je to nějaký buglý) a dotáhla jsem nějakej ten rank u guild, pak jsem toho nechala. Ta hra neni vyloženě špatná, jsou horší, ale zas tak úžasný to taky neni.

Hodně mi vadí absurdní rozlehlost hry. Jdete černou pustinou, skoro nic nevidíte, protože je popelová bouře, a jdete, jdete, jdete... Ano, v realitě to tak bývá, svět je rozlehlej, ale ve hrách mě to ruší. Pravda, ~ coc "balmora" řeší problém :-p. Nebudeme mluvit o chybách a nedomyšlenostech hry. To bych tu musela bejt ještě dlouho.

Ráda bych pochválila zvuk. Ten mi přišel velmi solidní.


Poslední dobou stoupá moje chuť zahrát si Wizards and Warriors. Asi budu muset. Nechám to ještě chvíli stoupat a pak to nainstaluju :-D. Mezi tim bych mohla Thiefa 3.
IP zaznamenána

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #24 kdy: Leden 18, 2013, 14:31:10 »

já teď hraju Disciples 2 s datadiskem Rise of Elves a ještě ty dodatečný dobrodružství po kampaních, takže vlastně Disciples 2: Gold :D
je to tahovka a počtač si dává občas pekelně na čas, takže ideální hra na zkouškový, nejdřív jsem to rozjel za elfy, protože jsem je nikdy nedohrál, pak jsem si dal pauzu a teď se chystám na bosse v kampani za démony
tahle hrá má podle mě absolutně nejlíp zpracovaný démony respektive pekelnou frakci, z toho jejich města ten chaos a deformace vyloženě čiší... o tohle se podle mě ubisoft snažil v Heroes VI, ale selhal
boje jsou sice jednodušší oproti heroes 3, ale efekty útoků jednotek jsou krásný
bohužel kvůli windows 7 vylepšný efekty kouzel hrozně brzdí hru, tak jsem je musel vypnout na druhou stranu přechod z 17´ na 12´ monitor zjemnil rozlišení :D čímž jsem se vyhnul tomu neblahému efektu, kdy při návratu ke starším hrám člověk zjistí, že si tu grafiku dokresloval v hlavě s nostalgií a ono to vypadá to ve skutečnosti zle
ale zase pokud mám nějakou hru fakt rád, tak do půl hodiny zapomenu na grafiku a užívám si hratelnost
u Gothic 2 jsem tu grafiku nikdy moc neřešil, světu jsem celkově neměl moc co vytknout, do malýho prostoru nacpali spoustu věcí a nikam nebylo moc daleko, na hratelnosti se mi líbilo, že člověku stačily jenom šipky, akční tlačítko, skákání a tasení zbraně, toť vše, byl jsem rád, že nebyla potřeba myš
Morrowind jsem jako malej rozehrál, ale ten svět byl na mě tenkrát moc velkej a ty bugy mě neskutečně sraly, tak jsem přestal, v dnešní době nemám moc chuť se k tomu vracet
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #25 kdy: Leden 18, 2013, 14:58:50 »

Disciples 2 je graficky takřka perfektní. Protože má styl. Atmosféru. A Imperial assassini jsou totálně sexy. A maj dokonalej styl útoku. Dohrála jsem všechny kampaně včetně datadisku s elfama. Nejradši hraju za lidi, protože dělaj trávu a tak nepoškozujou přírodu :-D (a maj assassiny).

Ano, starší hry jsou poněkud čtvercový, ale když se člověk moc nesoustředí, tak to mozek dokreslí :-). Navíc dojem kostičkovanosti po několika minutách prostě zmizí, člověk si zvykne. Mnohem víc než kostičky mě štvou špatně udělaný pohyby, postava, která místo běhu jaksi klouže po terénu a pak samozřejmě špatnej zvuk, protože ten se ignoruje těžko.

Ano, na gothic nebyla potřeba myš. Strašně mě pobavil nějakej moula na netu, kterej si stěžoval, jak se to špatně ovládá. Fakt jsem se válela smíchy, on se to snažil ovládat pomocí myši. Normální člověk používá ctrl a mezerník :-D (nebo cokoliv, co si nastaví místo toho). To musí zvládnout každej. V Gothicku 2 mám akorát problém se zbraněma, dokud nemám 60% tak mám problém udržet rytmus :-D. Mám dost nasezeno u jedničky a můj mozek bere jen mistra s jednoručákem. Obouručáky vůbec použít nedokážu :-).

Gothic jednička je až příliž lehkej, deset levelů, Scarův meč za pasem a jdeme vybíjet orky :-).

Řekla jsem deset? Stačí osm :-).
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #26 kdy: Leden 18, 2013, 15:37:09 »

Pohled z třetí osoby je třeba v Morrowindu opravdu krizový, tohle jsem zkritizoval už před lety. Opravdu se to nedalo. V Oblivionu je to zas nepužitelné, protože nedokážu intuitivně trefit truhly apod. To třebas u CMM se dá na postavu koukat a už na tehdejší dobu byla plně rozpohybovaná. Z novějších RPG jsem zajásal až u Risenu, kde jsem se jako šermíř docela vyřádil. Celkem dobře se kouká i na Geralta, jenomže u něj si člověk moc šermu neužije.

Gothic jednička byl úžasný v tom, že je v něm hned vidět každé zlepšení. Pokud si člověk vytvoří bojového mága, pak je to bezkonkurenční. Na malých levelech jsem lepší orky zmrazil a usekal :) Horší byly celé grupy, když se nedali orci lákat jednotlivě. Vyšší kruhy magie to pak braly hezky plošně, ani ke kontaktu nedošlo. Je pravdou, že jakmile se postava přidá k jedné z frakcí, začne to být výrazně jednodušší. Jednoruční meč jsem zkoušel jen jednou. Zato luky jsem nezkoušel vůbec, jednou bych to však s nimi rád zkusil, protože v trojce se luk ukázal jako výborná zbraň.

Jinak Morrowind vs bugy - to je spíš otázka instalace češtiny. Bloodmoon jsem třeba odehrál svého času plnně v aj a vše šlo jak má. Pokud mě to nijak neomezí v hraní, tak drobné chybky přehlížím.
IP zaznamenána
This is the end ...

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #27 kdy: Leden 18, 2013, 16:08:21 »

já bral gothica tak nějak popořadě, pěkne mrchožrouty, krysokrty, na lvl 10 jsem si tak troufl možná na krvavou mouchu a vlka :D orky jsem zabíjel až ke konci
ve dvojce jsem pak jednou hrál za čistokrevnýho mága, není lepší pocit, než na sebe natahat 40 orků a pak hodit vlnu smrti, případně si vyvolat 40 kostlivců a jít na férovku
já měl rozložení kláves mezerník tasení, alt gr akční tlačítko a čárku na skákání, vedle toho bylo hned m na použití mapy

imperial assasini jsou drsní, sám je nikdy nepoužívám, ale jako protivníků se jich děsím, lidi mají velkou výhodu v healerech, takže já to hrál stylem hraničář hrdina, vzadu 2x plošnej healer a v přední linii 3 obránce víry, jenž byli nehorázně op, nechápu jakej trouba by si vlastně bral svatý mstitele
teď když už vím jak ta hra funguje, tak zkouším trochu neotřelejší kombinace jednotek :D celou kampaň za démony hraju stylem hrdina mág vzadu a 2 gargoyly na křídlech
u elfů mě zklamaly stromy jednotek... kentauři mají jenom 2 vylepšení.. je fakt, že centaur savage se dokáže vyrovnat i 3. vylepšní u ostatních ras, ale zase krutě zaplatil na iniciativě... mágové taky jenom 2 vylepšení?? i taková barbarská rasa jako jsou lidi mají minimálně 3 :/ poslední vylepšní lučištníků zase hravě předčí všechny melee jednotky ve hře... proto mám teď v plánu nechat kentaury a nacpat střelce i do přední linie v sestavě hrdina kentaur, 4 lučištníci a dozadu záložní healer
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #28 kdy: Leden 18, 2013, 16:18:22 »

Hehe, otázku instalace češtiny neřešim. Odpověď je permanentně nastavena na "NE" :-p. Já drobný chybky taky přehlížim. Ale tohle nejsou drobný chybky. A chyba, která mi kompletně zabrání dohrát hru neni drobná.

Já v Gothicku jedu zásadně zbraněma. Nikdy magie. Pravda, na desátym levelu je problém dát víc jak dva orky naráz. No co. Já samozřejmě mám magický kruhy, ale jen tak na parádu. Občas si posvítim, nebo tak.

V prvnim dílu používám téměř výhradně jednoručku, seká rychle, Scarův meč se dá dostat v druhý kapitole a mistrovství můžu mít na druhym levelu. Nacpu na prvnim levelu 10 bobů do lockpicků, koupim paklíče, buď udělám q pro starej kemp, nebo přes chybku ve hře (tasená zbraň) proběhnu na hrad ke Gomezovi, kompletně vykradu, takže peněz dost, pak vesele cpu body do síly, abych měla na Scarův meč.
Až mám dost síly, tak si vemu nejlepší zbraň, jakou seženu, což je nějaká 32jka, zmydlim Jackala, okradu ho o jeho zbraň (a kuši, což později řeší problém), a s Jackalovou zbraní zmlátim Scara a Ravena, rychle seberu meč a zdrhám, než mě Gomez zabije :-D. No, a to se dostáváme do fáze, kdy už zabiju prakticky cokoliv, krom ohnivejch ještěrek.
Nacpu sílu na 100, vypiju lektvary a pak už dávám obratnost a čekám, až mi děj umožní skill s kuší. Kuši používám k vyvraždění starýho tábora a dolu, jinak jen na ještěrky. Ale efektivní je, to zas jo.

Ve dvojce jedu zásadně za žoldáky (ostatně jako v jedničce), maj nejhezčí zbroje. A je tam Lee. A Lares. Snadná volba. Za jednim z těch trollů, co je člověk bez potíží zabije i na čtvrtym levelu je 65tka zbraň, jednoručka, moje oblíbená. Tu používám většinu hry.

Edit: Jinak, v jedničce se dá orkskej kemp vyvraždit strašně jednoduše tim, že se proměníte v krvavou mouchu, "vyletíte" po šikmý stěně nahoru k věži a pak vystřílíte tuny šípů. Je to celkem výdělečný, protože čim dýl ty orky zabíjíte, tim víc piva maj. Rekord mám kolem osmi/devíti set lahví za vyvraždění. Samozřejmě taky můžete zaběhnout (proměněný) do podzemí pro obouručák a taky se pod proměnou poklidně vrátit přes střetí území, ale bacha na lidský stráže u brány :-p.

Samozřejmě Gothic neni bez chyb, když chce člověk třeba peníze... samozřejmě nejjednodužší je bugovat maso (zároveň máte co jíst), nebo brousit meče na tom brusu v novym kempu. on totiž brousí meče z ničeho.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Dohrál jsem, hraji a chci dohrát
« Odpověď #29 kdy: Leden 18, 2013, 16:25:26 »

JCMurphy: Heh, já jedu za jednotky, který se mi líběj. Jen když to mapa skutečně vyžaduje, tak beru jiný. Nejdrsnější kombo maj trpaslíci. Vemeš plošnýho hrdinu a k němu dozadu ty dvě nány, co dávaj útok navíc. BAM BAM BAM, 300 300 300, kdo to přežije? :-D No nebudeme si nic nalhávat. Nebo ty jejich obři. omrzliny zabíjej hezky rychle i hlavního na hradě a co ten vobr vydrží, to by mělo bejt trestný.

Za lidi osobně beru inkvizici, mám jí ráda. A na finálního bosse v kampani jsou nepřekonatelný. Naposled ho umlátili sami, ostatní byli ve stunu. Pravda, plošný healerky jsou bomba, hlavně jak uměj sundavat negativní stavy. Naučila jsem se vždycky střídavě defendovat nejzraněnější jednotkou, abych rozložila poškození a nechávat nejslabšího nepřítele, abych se mohla na konci boje hezky vyléčit :-p.

Samozřejmě hrdina na dálku. Je super, má velkou iniciativu a když umí nějaký vyřazení, tak je nepřekonatelnej. Vzumm, šíp, devítistovka mimo. Hrad je náš. Plošnej hrdina taky fajn, ale nejde cíleně vybrat zastunovaná jdnotka.
IP zaznamenána
Strana: 1 [2] 3 4 ... 70