sacrifice je 3rd person kouzelnická akce s hordou minionů okolo tebe... když se nad tím zamyslím, tak Overlord byl víc inspirovaný tímhle než Dungeon Keeperem 2
strategický prvek je maximálně ten, že ty máš základnu, protivník má základnu, kdo zničí tu druhou vyhrává, mezi tím si můžeš vytvořit minizákladny, ale všechno je otázka kliknutí tlačítka
kampaň jsem dohrál, hraje se to celkem dobře, i když občas jsem si u toho trhal vlasy
příběh... neurazí, ale má to hlavu a patu
nevím už jestli tam byl multiplayer, ale dovedu si to představit jako hru na páteční večer
Dračí oko 3rd person kouzelnická akce
akorát teda tentokrát kouzlí drak, strategický prvek je založit město aby nebyl respawn příšer a semtam kliknutím na tlačítko zvednout lvl
když to hraješ na plný detaily a plynule, tak jsem si to nádherně vychutnal, velký repertoár kouzel, obtížnost slušná, čím jseš dál tím je to těžší narozdíl od jiných, příběh nulový
Etherlords, skvělá tahová strategie, dvojku jsem loni dohrál za všechny frakce kromě kinetů... už jsem na to neměl síly, v jedničce je blbý, že karty musíš dobíjet :/ vizuálně na tu dobu bomba, hratelnost skvělá, , nepočítej s tím, že vyhraješ boj napoprvé.... většinou minimálně 3 pokusy
nevím co jednička, ale v dvojce byl autosave před každým bojem a když jsi prohrá, tak tě to koplo zpátky před něj, možnost hotseatu
Dungeon Siege, klasická hack´n´slash s partou, fajnově to odsejpá, je k tomu myslím datadisk co přidává kouzla, já to hrál kdysi sólo za mága, zabalil jsem to před koncem, ani ne kvůli obtížnosti, ale protože jsem blb...
Stronghold je skvělá strategie... dokázala umožnit budování středověkého města se vším všudy aniž by to zbytečně komplikovala jako dvojka, ale přesto zanechala všechno co k tomu patří, strategie se vším všady, kampaň jsem dohrál, ale jednou za rok za dva si to stáhnu a hraju mírumilovný budovatelský mód
jednotky jsou dobře vybalancovaný a hra má logiku... chceš střelce z kuše? potřebuješ kuš... potřebuješ výrobce...ten potřebuje dřevo... na dřevo potřebuješ dřevorubce... a ten potřebuje stromy, na koženou zbroj potřebuješ koželuha, ten potřebuje krávy a krávy vezmeš na farmě, ale tím ti zase klesne produkce sýra
existuje datadisk Stronghold: Crusaders, kde jsou tématem křížácký tažení namísto osobní pomsty