Tak základ je podle mě klasický mainstream (tím myslím hry profláklé už tehdy a propírané v časopisech či tzv. TOP hry) - Dungeon Master I, II, Black Crypt, Eye of the Beholder I, II, III, Lands of Lore I, Ishar I, II, III, Might and Magic III, IV, V, Wizardry VII, Ultima Underworld I, II, Realms of Arkania I, II, III, Betrayal at Krondor, Ravenloft, Stone Prophet, Stonekeep, Anvil of Dawn, Amberstar, Ambermoon, Albion, The Elder Scrolls Arena, The Elder Scrolls Daggerfall. Tohle jsou podle mě naprosto zásadní pilíře a dobré je, že mnohé ty hry jsou docela krátké a dají se do 14 dnů dohrát, žádné epické monstrozity,s kterými se člověk pachtí půl roku (samozřejmě nepočítám zákysy :-) Jinak já jsem ve své době (91 - 94) těchdungeonů moc neměl, kdo by mi je kupoval, měl jsem jen to, co měli kámoši a donesli. Opravdový herní boom starých dungeonů jsem měl v podstatě až ke konci 90. let, kdy se ke mně všechny ty dungeony dostaly. V první polovině 90. let jsem měl jen Eye of the Beholder, Ishar II, Ultimu Underworld I, II (moje první originálky z EA classic edice:-), Wizardry VII (díky Score CD) a Death Knights of Krynn. Celý svět dungeonů se mi otevřel až s příchodem internetu kolem roku 99. Pak nastalo pro mě hektické období, kdy jsem většinu během následných dvou let dohrál :-)