Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 07:16:43
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: [1] 2 3 ... 7

Autor Téma: MM7 Parta  (Přečteno 14793 krát)

veka

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 144
MM7 Parta
« kdy: Březen 12, 2018, 15:40:37 »

Dobrý den, jistě se to tu už řešilo ale určitě jste všichni získali nové zkušenosti a tak by jsem vás chtěl poprosit o radu. Chci začít znovu MM7, jaká je podle vás za ta léta hraní, vůbec nejlepší parta, se kterou se MM7 dá dohrát co nejpohodlněji? Předem děkuji za odpovědi.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:MM7 Parta
« Odpověď #1 kdy: Březen 12, 2018, 19:58:18 »

Dobrý den, docela jsem zvažoval, jestli i po těch letech vůbec přijdu s něčím novým a ve skutečnosti mě nic kloudného nenapadá :) Základem všeho je, jak hráč k té hře přistupuje a jaké má obecně zkušenosti s dungeony/RPG + jaký styl hraní preferuje. Od toho se právě ta volba odvíjí a hlavně přesně na tomhle bodu se pak lámou ty různé názory na družinu snů. Já bych asi ani po těch letech neopouštěl klasiku kouzelník, klerik + dva ranaři (klidně meziobory - lučištník, hraničář ...). Pro můj styl hraní je to ideál, ale samozřejmě stačí málo a klidně bych mohl volit jinak. Je to opravdu složitá otázka a těžko se na ní odpovídá.
IP zaznamenána
This is the end ...

veka

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 144
Re:MM7 Parta
« Odpověď #2 kdy: Březen 12, 2018, 20:48:47 »

Mockrát děkuji za tip, je mi jasné, že na toto konkrétní odpověď  neexistuje. Sám jsem MM6,7,8 dohrál několikrát a kdyby se mě někdo zeptal na nejlepší družinu z jakéhokoli dílu, tak také tápu. Jen jsem si říkal jestli tu nebude někdo, kdo si prostě za svoji družinou stojí a řekne tato je prostě nejlepší. Pak bych to otestoval a mohl dát zpětnou vazbu.   
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:MM7 Parta
« Odpověď #3 kdy: Březen 12, 2018, 20:51:51 »

Dobrej den :-).

Začátek každý party je klerik. Grand magie těla dává imunitu na všechny ty ošklivý náhodný negativní stavy od potvor, smrt, zkamenění, a tak podobně, magie světla udělá z celý party nesmírně odolný sekačky na trávu. Doporučim chlapa, nejdou po něm titáni, a to považuju u healera za výhodu. Beru klasicky člověka. Po trpaslíkách jdou goblini a z první lokace se tak stává noční můra.

No a teď když máš klerika... je to tak nějak skoro jedno... Je to otázka herního stylu a volby cesty (dobro/zlo).

Jedna postava by měla mít alespoň mistrovský magie elementů, takže mág, druid nebo lučištník. Lučištník vyžaduje dvě povýšení na mistra, osobně bych se držela spíš mága nebo druida, zvlášť pro nezkušenější hráče. Druid umí i léčit, takže bonus. Za zlo mága, pro černou magii, tam asi neni co řešit.

Za dobro chodim cestou fyzickýho ničení, dva rytíři si poraděj se všim. Rytíř/Mnich taky dobrá dvojka. Paladini odvedou svojí práci, ale dýl jim to trvá. Zas ze začátku pomůžou léčit a požehnávat.


Takže za mě Druid/Klerik/Rytíř/Rytíř. Rytíři jsou nenáročný, odolný, nevyžadujou specifický artefakty a s klerikem za zadkem rozsekaj cokoliv.

Další varianta je Klerik/3x Lučištník pro boj z dálky. VELMI efektivní, ale je to takovej jinej styl hry.


Momentálně sóluju sedmičku s lučištníkem, mám před sebou finální lokaci. Možná to ještě dneska dohraju.
IP zaznamenána

veka

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 144
Re:MM7 Parta
« Odpověď #4 kdy: Březen 12, 2018, 22:41:23 »

Děkuji mnohokrát za odpověď, asi to tak zkusím, vždycky jsem měl, každou postavu jiného povolání, aby jsem byl co nejvíc všestranný ale je pravda, že ty 2 rytíři by mohli dobře splnit svou práci.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:MM7 Parta
« Odpověď #5 kdy: Březen 13, 2018, 14:54:38 »

V případě hry za temnotu mi příjde nejvýhodnější asi skupina klerik+klerik+mág+mág. Případně nějaká jiná kombinace těchto dvou povolání (klerik+mág+mág+mág). Jakmile se naučí černou magii a vysávání duší, není moc co řešit, ale oni jsou silní i přes živelnou magii.

V případě hry za světlo je to víceméně jedno. Podstatné je nevolit partu, která bude částečně bojovat na blízko a částečně na dálku (tedy kombinace mágů a bojovníků). Buď hrát tedy za bojovníky na blízko (kteří používají luky), nebo to více orientovat na magii. Hlavně v pozdější fázi při ničení Jámy, kde králové lichů a královny nekromacerů používají dračí dechy, to může být docela zásadní, protože buď si držíš odstup a ničíš to kouzli s kouzelníky (pak by tě neměli určitě trefit, pač i jeden dech kouzelníkům rozhodí sandál), nicméně kouzli se to dá, nebo tedy hrát za bojovníky (nejspíše rytíře) a snažit se to tam rozsekat na kašu. Rytíři pár dechů asi ustojí, když je bude léčit klerik, tak i víc, ale taky to bude divoká jízda. Pokud máš ale partu třeba rytíř, kouzelník, klerik a pak třeba lučišník, pak nevyužiješ potenciál ani jednoho povolání. Respektive pokud budeš bojovat na dálku, bude rytíř do počtu, pokud na blízko, bude ti kouzelník téměř na nic a zdechne hodně rychle.
IP zaznamenána

veka

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 144
Re:MM7 Parta
« Odpověď #6 kdy: Březen 13, 2018, 16:22:29 »

Dobrý den, asi máte také pravdu v tom nevyužitém potenciálu ale můj názor byl velmi podobný Yuyaně a to: Druid/Klerik/Rytíř/Rytíř. Hrát MM7 bez kouzel nebo zase jen s kouzly je velmi obtížné a to hlavně ze začátku hry. Vezměte si třeba začátek za 4 kouzelníky dle mého minimálně velmi zdlouhavé.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:MM7 Parta
« Odpověď #7 kdy: Březen 13, 2018, 17:03:02 »

Tak moje oblíbená kombinace je Rytíř/Lučištník/Klerik/Mág - parta je natolik univerzální, že s ní lze hrát téměř jakýmkoli způsobem a nikdy neuděláš chybu. Dostaneš se ke všem kouzlům ve hře i na velmistrovské úrovni, bez klerika a mága bych hru ani nezačínal. Rytíř je bijec a lučištník je výborný support (luk, kroužková, vnímání, odstranění pastí). Místo lučištníka jsem zkoušel zloděje (kožená, dýky), hraničáře (sekyra), nebo druida (ten mě moc neoslovil, podle mě umí všechno a nic, kouzla je lepší rozdělit mezi mága a klerika) a místo rytíře jsem zkoušel paladina, ale to podle mě není v MM7 dobrá volba (ovšem v MM6 je výborná). Nikdy jsem nehrál s mnichem a upřímně mě to ani nikdy nelákalo. Zároveň jsem nikdy nehrál za partu, kde bych měl každý povolání víc jak jednou. Takže za mě doporučuju Rytíř/Lučištník/Klerik/Mág.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:MM7 Parta
« Odpověď #8 kdy: Březen 13, 2018, 17:06:06 »

Yuyana: Yuyano, jak se prosím Tě, sóluje MM7? Vytvoříš si čtyři postavy, tři z nich si necháš na začátku zabít a pak cestuješ s jednou aktivní postavou a třema hrobečkama?:-D
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:MM7 Parta
« Odpověď #9 kdy: Březen 13, 2018, 17:11:58 »

V MM7 je základ zlodej, inak 3/4 hry ťa budú viacej zraňovať bedne než nepriatelia. Meče a vnímanie vie na majstra. Kradnutie moc nevyužiješ. Takže moja obľúbená partia je
Rytier - Zlodej - Klerik - Mág. Hru mám takto momentálne rozohranú vo vysokom rozlíšení a zatiaľ ok.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:MM7 Parta
« Odpověď #10 kdy: Březen 13, 2018, 17:13:53 »

Citace
jak se prosím Tě, sóluje MM7?

Ja som ich nechal vždy zahubiť  :D
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:MM7 Parta
« Odpověď #11 kdy: Březen 13, 2018, 17:21:52 »

Jak říkám, zloděj je taky fajn (ta výchozí družina je vůbec dobře nastavená), ale prostě mě ten lučištník zaujal víc.:-)
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:MM7 Parta
« Odpověď #12 kdy: Březen 13, 2018, 17:33:04 »

Jasné aj lučišník je fajn. Dobrý je aj druid, ktorý vie alchýmiu na veľmajstra.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:MM7 Parta
« Odpověď #13 kdy: Březen 13, 2018, 17:54:26 »

Milhausi, můžu se zeptat (a teď mám takovej pocit, že to zní sarkasticky, ale je to skutečně jen zvědavost), jak bys poskládal melee partu za dobro? Já osobně považuju klerika a druida ze "mágy" (stejně životů a bojový schopnosti prd), ale ta parta funguje.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:MM7 Parta
« Odpověď #14 kdy: Březen 13, 2018, 17:59:30 »

Yuyana: Yuyano, jak se prosím Tě, sóluje MM7? Vytvoříš si čtyři postavy, tři z nich si necháš na začátku zabít a pak cestuješ s jednou aktivní postavou a třema hrobečkama?:-D

No, víš, když má kočička moc koťátek... :-D Mě se podařilo ty hroby graficky odstranit, vypadá to pěkně.


Co se týče pastí na truhlách... tak odpasťovače už v žádný verzi nepoužívám. Regenerace je expertský kouzlo a odolnosti z bílý magie zajistěj, že v pozdější fázi žádná truhla neubere víc jak pár milimetrů.
« Poslední změna: Březen 13, 2018, 19:25:33 od Yuyana »
IP zaznamenána
Strana: [1] 2 3 ... 7