Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 16:03:38
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 [2] 3 4 ... 15

Autor Téma: YouTube koutek  (Přečteno 26549 krát)

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #15 kdy: Únor 09, 2018, 18:45:51 »

O novembra sledujem let's play na túto hru. Som zvedavý ako moc sa budú líšiť moje komentáre od tvojich :P
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #16 kdy: Únor 10, 2018, 19:28:58 »

Jako že bych plánoval hrát Grimoire znovu? :) Krom Village of Crowl možná předvedu ještě kousek hry, ale pochybuju, že bych to dohrál např. až na konec Act I. Z mého pohledu se od verze 1.2.0.14-R mnoho nezměnilo a ta kosmetická úprava ve výpočtu rezistencí kouzel se dá snadno kompenzovat s pomocí save/load, takže se prakticky nic nezměnilo, protože tohle platilo i pro první verze hry. Pro mě osobně by to tedy byl úplně identický průchod hrou. Je pravdou, že alespoň Act I by si podrobný průchod zasloužil, ale je to pořád nějakých 20 hodin a do toho se mi opravdu nechce. K tomu si tak nějak nemyslím, že by to v našich končinách moc lidí zajímalo :D
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #17 kdy: Únor 10, 2018, 21:28:52 »

 ;D To nie, ale pri sledovaní toho let's play som mal nejaké výhrady k hre samotnej. Musím ale najprv nájsť 4h času na to tvoje video :).
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #18 kdy: Únor 10, 2018, 22:11:01 »

Kdyžtak napiš, co tě zarazilo, ono je klidně možné, že já to třeba přejdu bez povšimnutí. Takhle budu vědět, na co se zaměřit, popř. ti můžu rovnou tady odpovědět. Docela mě překvapilo, kolik věcí si po těch měsících ještě vybavuju :)

Délka videa je docela průšvih, já to plánoval úplně jinak, ale náhoda tomu chtěla, že jsem v Aquavii narazil hned na klíč a vydal se pak jiným směrem (teda že jsem vůbec do Aquavie vstupoval :)). Video z vesnice bude delší, ale to je zase dáno tím, že zrovna ve vesnici se dá ukázat systém úkolů a postup skrze ně, plus ty věci kolem. Pak už bych to chtěl vzít spíš dungeon po dungeonu.

Jinak jsem si pročítal svých pár příspěvků v topicu o Grimoire, kde jsem si zlehka kopnul do "tehdy" ještě neexsitující verze 1.2.0.30-R a tu teď zrovna mám možnost hrát :) Koukal jsem ještě na Steam do diskuse k posledním patchům a začínám se přiklánět k názoru, že k žádným změnám prakticky nedošlo. Podle popisu patchů jsem čekal dost velký zvrat v bojích, ale nakonec se vlastně nic extra nestalo. Kdybych o těch úpravách nevěděl, možná bych skutečně řekl, že mám jen o trochu méně štěstí, nebo je to vlivem vyšší obtížnosti.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #19 kdy: Únor 11, 2018, 16:15:14 »

Od pátku jsem v průběhu volných chvilek rozvažoval, jak vážně ta videa chci pojmout a tak jsem se nakonec rozhodl, že si opravdu lepší mikrofon pořídím. Mohl bych samozřejmě pokračovat v čistě nekomentovaných videích, ale je prostě pravdou, že se objevují situace, kdy je ten komentář na místě, např. potřebuji vysvětlit něco, co ze samotného videa nemusí být jasné. Jenomže ten zvuk je největší slabinou mé současné tvorby.

Po pečlivé úvaze a zhlédnutí mnoha recenzí jsem si vybral dva kandidáty. Už během úvah o klasickém mikrofonu s fantomovým napájením mi do oka padla Audio-Technica AT2020, ale vzhledem k přídavnému napájení jsem se trošku obával o možné rušení v síti, které je u nás dost časté. USB mikrofonu jsem se třeba chtěl původně vyhnout, ale nakonec jsem si řekl, že právě on by tomuhle problému snadno předešel a tak přišla na řadu AT2020 v USB provedení. K ní mi automaticky naskočila alternativa v podobě Rode NT-USB, což je mikrofon, se kterým jsou mnohé jiné mikrofony porovnávány, proto mi vůbec nebyl neznámý. Výsledky jsou dost těsné a pečlivě jsem musel poslouchat důvody definitivního rozhodnutí. Cenově to totiž vyjde podobně, vyšší cena Rode NT je dána pop filtrem, takže v reálu v podstatě plichta.

AT2020 je spíše hudební mikrofon s lepším podáním basů, což jsem si původně myslel, že bude pro mě ideál ... tedy než jsem se v záznamu z toho svého chrastítka slyšel :D Rode NT je naopak univerzálnější. Ve finále proto rozhodlo technické provedení a v tom se mi Rode NT zkrátka líbí více (masivnější stojánek, ovládací prvky, pop filter), takže jsem nakonec akceptoval o 4 stovky vyšší cenu a rozhodl se pro něj.

Ono to teď možná vypadá, že jsem hodil klasické hraní her za hlavu, ale tvorba videí je pro mě v současné chvíli tím správným oddychem, který jsem hledal. Poslední dva roky byly poměrně hektické a opět jsem se dostal do období útlumu, což je vidět na Wizardry 8. Potřebuji dát tomu hraní opět nějaký smysl, stejně jako si potřebuji najít správné rozpoložení k tomu, abych se opět naplno vrhnul do tvorby stránek. V propojení stránek a multimediálního obsahu jsem sice zaspal dobu, ale výhodou je, že mě žádný čas netlačí :)

Musím zároveň přiznat, že mi to komentování pomáhá k lepšímu třídění myšlenek a trénuje to i mojí pohotovost při reakcích na různé situace. Je to něco na ten způsob, kdy jsem tvořil souhrny k odehraným hrám a pořád rozmýšlel o všech možných souvislostech a skládal si je do celku. Nyní to prostě řeknu nahlas a je už čistě na mě, jak syrově to podám a to je právě ta část, která se už lepší. Ostatně já jak v těch komentářích mluvím, tak ve skutečnosti i píšu, jenomže v textovém editoru se mohu snadno vrátit a bez důkazu jednotlivé pasáže mazat a překopávat ;) Určitě se ovšem nechci dostat do situace, kdy bych hodiny trávil přípravou textu a pak další hodiny upravoval video do nějakého líbivého formátu. Jednak mě to neživí a pak osobně si myslím, že určitá syrovost je mnohem bezprostřednější, než vyšperkovaný scénář a halda prostřihů.
IP zaznamenána
This is the end ...

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #20 kdy: Únor 11, 2018, 17:10:36 »

Zatím mám skouknuto první video Swords of Xeen a fakt to máš dobře připravené, já bych tak dlouho povídat nedokázal. Na mikrosendu jsem zauvažoval, že udělám něco "podobného" k první 3 dílům Wizardry, ale pak zvítězil rozum :) Nemám školený hlas, patlal bych to x hodin a stejně by na to koukly 2 lidi možná. Proto Ti držím palce a těším se až se probujuju k dalším videím. Nebudeš dělat nějaké podcasty?
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #21 kdy: Únor 11, 2018, 19:03:08 »

Být Tebou, tak bych do těch videí Wizardry šel, já bych si to třeba určitě pustil. Ono podle mě záleží hlavně na nadšení pro danou věc a to ostatní pak jde stranou. Když si vzpomenu na svůj první pokus někdy z doby videa z Clouds of Xeen, tak to byla přesně taková ta situace, kdy všechno pozapínáš a najednou nevydáš ani hlásku, protože jednak si nejsi jistý hlasem a pak nevíš, co povídat :) Nakonec jsem si řekl, že nejlepší bude, když budu mluvit tak, jako bych přitom psal koncept a ono se to nějak vyvrbí. Výhodou je právě to, že tady mám k dispozici přímo hru, takže ta mi různými situacemi jakoby napovídá. To povídání pak jde tak nějak samo :) I když ono o těch hrách toho jde říci strašně moc, mě tohle třeba překvapovalo už u psaných souhrnů, kdy si člověk uvědomí, jak ten text stále bobtná a bobtná :D

Sledovanost moc neřeším, přistupuju k tomu stejně, jako kdysi ke stránkám. Teď možná řada z těch věcí užitečná nebude, ale časem si to své publikum třeba najde. Proto si myslím, že videa z prvních Wizardry by rozhodně nezapadla, obzvláště pokud budou v češtině.

Podcasty jsou zatím vzdálená budoucnost. Těžko říci, jestli bych byl vůbec schopný takový formát vytvořit. Zatím jsem o tom tedy moc neuvažoval. Jinak díky za podporu ;)

IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #22 kdy: Únor 13, 2018, 13:45:02 »

Mikrofon před obědem dorazil a zrovna ho temperuji na pokojovou teplotu, takže ke zkoušce asi jen tak nedojde. Holt byl někde dlouho v chladu a nerad bych, aby se mi uvnitř vysrážela vlhkost zrovna ve chvíli, kdy bude pod proudem.

Balení mě docela překvapilo, je vidět, že si Rode svých zákazníků váží, byť je pravdou, že to není žádný levný kousek, takže si to patřičnou péči zaslouží. Stojánek (trojnožka) je v reálu fórovější a nedá se skládat, ale svůj účel asi splní v pohodě. Mikrofon překvapil svou váhou, tělo je normálně kovové, žádný plast! Je to opravdu masivní kousek. Pop filter je kovové sítko, což mě taktéž překvapilo, protože jsem čekal něco jiného (nylonová výplň apod.). V tuhle chvíli se totiž jakoby ztrácí ten smysl vyšší ceny oproti AT2020, ale je to jen detail. Myslím, že jsem si vybral dobře. Kupoval jsem navíc na Alze, takže jsem ani jinou volbu neměl, naopak mi to sedlo i vzhledem k nákupu jiných věcí, takže jsem nemusel objednávat ve dvou různých obchodech.

Viděl bych to tak na pátek, kdy ho otestuji na pokračování Grimoire. Pokoušel jsem se udělat u něj záznam s dynamickým chrastítkem, co tu mám, ale dopadlo to špatně :) Průchod vesnicí už si zaslouží lepší zvuk.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #23 kdy: Únor 20, 2018, 09:56:09 »

Předně, vřele doporučuji, neinstalujte nové zařízení, pokud jste po noční! :D Krásně jsem si mikrofon vybalil, sestavil a zapojil ... mno, ale ani ťuk. Kontrolka svítila, leč Windows 7 nedetekovaly nic. Vytáhl jsem proto svůj notebook s Windows XP a v něm pohodička, jak autodetekce, tak i test nahrávání.

Prolézal jsem všechna nabízená fóra z vyhledávání na Gúglu a nic konkrétního jsem v nich nenašel, jako bych byl jediný, kdo má s tímhle mikrofonem až takový problém. Tak jsem vypnul šetření proudu na USB hubu, restartnul počítač a zkusil mikrofon zapojit znovu. Hned v první chvíli jsem ovšem ztuhnul :) Já tu koncovku předtím nezastrčil nadoraz :D Ona tam nešla úplně hladce, tak jsem si toho jaksi nevšiml, ale hlavně mě zmátla ta kontrolka napájení na mikrofonu.

Jinak pokud jde o záznam, tak je to velmi slušné, opravdu se nemusím nijak snažit držet pozici. Potíž je jen v tom, že ten mikrofon docela slušně chytá okolí, takže šum na pozadí je způsobený vzduchováním v akvárku o místnost vedle. Holt výhoda kondenzátorového mikrofonu musí být zároveň něčím vyvážena :) S hudbou na pozadí by to nemělo být patrné, sám se nechám překvapit. Větší obavy mám o záznam zvuku z chlazení z PC, které u některých her pojede dost nahlas, ale třeba s tím půjde něco dělat. Podstatné je, že ten hlas to chytá tak, jak by mělo.
IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #24 kdy: Únor 20, 2018, 17:27:41 »

Citace
Potíž je jen v tom, že ten mikrofon docela slušně chytá okolí

A dá sa nastavovať smerová charakteristika ?
IP zaznamenána

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #25 kdy: Únor 20, 2018, 19:05:34 »

Dnes jsem konečně skouknul video k remaku Blade of Destiny. Máš to opravdu promakané, šel jsi do detailů. Co mně zaujalo je ten druid. Říkals, že není moc dobrý, že v soubojích moc neobstojí. Na DH tam ale v diskusi je zmíněno, že naopak s jeho kouzlem Dance jsou souboje lehké. Samozřejmě týká se to původní verze, ale je to tak?
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #26 kdy: Únor 20, 2018, 20:24:03 »

A dá sa nastavovať smerová charakteristika ?

Charakteristika je napevno kardioidní, ale můžu ho otočit zády ke dveřím. Blbé je, že jsem v takovém kumbálu, co jsme si z jedné místnosti udělali jako extra pokoj, takže je to akusticky celkově nic moc. Ale jak jsem k tomu přidal hudbu, tak je to v pohodě. On je ten jakoby šum docela nízký a jde slyšet spíše až při vyšším zesílení zvuku, takže by určitě pomohlo, kdybych sílu záznamu snížil a šel k mikrofonu blíže. Nicméně jsem jinak spokojený, v novém bytě už to pak bude taky jiné.

Dnes jsem konečně skouknul video k remaku Blade of Destiny. Máš to opravdu promakané, šel jsi do detailů. Co mně zaujalo je ten druid. Říkals, že není moc dobrý, že v soubojích moc neobstojí. Na DH tam ale v diskusi je zmíněno, že naopak s jeho kouzlem Dance jsou souboje lehké. Samozřejmě týká se to původní verze, ale je to tak?

Díky :) Byl to jeden z prvních pokusů, to jsem ještě docela reálně uvažoval o tom, že bych takto projel komplet celou hru, takže rozbor družiny jsem měl docela promyšlený předem a hlavně to mělo tak nějak kopírovat mou družinu z originálu. Ale k tomu druidovi ...

Dance je druidské kouzlo a v Blade of Destiny je opravdu silné, nicméně při nižší dovednosti (první levely povolání) docela často selhává a k tomu je ve hře obecně problém s dostatkem many, byť druid je v tomto ohledu na tom lépe než mág (druid má vyšší přirozenou regeneraci). Výhodou Dance je, že jakmile je potvora pod jeho vlivem, tak je definitivně vyřazená a v boji se s ní počítá jako s již poraženou. Když se tohle třeba podaří u boje s harpyjema, tak je to radost, protože harpyje jsou jinak opruz. Nevýhodou je, že Dance se musí sesílat z kratší vzdálenosti, takže druid se musí dostat přímo do víru boje a tím mu hrozí, že se stane snadným terčem.

V remaku je Dance nahrazeno kouzlem Mad Dance, což je v podstatě to samé, akorát to lze sesílat z větší vzdálenosti, jenomže pravděpodobnost selhání je u remaku ještě větší. Palebná síla dvou elfů je větší jistota. Zajímavé třeba je, že Dance v originále Star Trailu má již omezené trvání, takže v něm není Dance tak užitečné, spíše naopak, protože dopředu nevíš, kdy vyprchá, ale remake Star Trailu využívá Mad Dance, takže u něj se ta výhoda zase vrátila.

Elfové mohou s přehledem používat útočná kouzla a kouzla z oboru dominance, k tomu mají dobré bojové schopnosti a dokážou na sebe přenést část povinností druida, které si navíc mohou mezi sebe rozdělit a jejich potenciál ještě znásobit. Jedinou další bojovou výhodou druida je to, že si může poměrně brzy očarovat svou obsidiánovou dýku, takže získá magickou zbraň a s ní může bojovat s démony. Tahle situace nastane v počátku hry přesně jedna a v remaku to snadněji pořeší útočná kouzla.

Pokud se nechceš spoléhat na dostatek many, pak to je opravdu na zvážení, druid má jinak řadu prima nebojových dovedností, ale v remaku je to trochu sporné. Kdyby se alespoň daly snadněji hledat bylinky a tvořit lektvary many, pak je to opravdu jasná volba. Jak ukázal boj s Gorahem, druid je v remaku nebezpečný protivník, krom Dance je dobré Plumbumbarum, které protivníka přetíží a on se nemůže hýbat, ale tohle kouzlo umí i jiná magická povolání.

Tohle je vždycky složitější posoudit, protože jak pro originál tak i pro remake platí, že je potřeba přežít první jeden až dva levelupy, kdy se patřičné dovednosti/kouzla dostatečně zvednou. Druida jsem protáhl celou trilogií, takže k němu kladný vztah mám, ale hodně záleží na tom, jaká taktika ti v bojích sedne. Když vidím, jak často mi selhává v bojích kouzelnice, tak bych si občas vytrhal fousy :D Druid na tom podle mě nebude v remaku lépe. Zítra asi udělám jedno video z části před koncem hry, kde bych souboje v remaku ukázal. Ale jak jsem říkal, nejhorší je ta upozaděná alchymie, která by taky hodně věcí pořešila.

Abych nezapomněl, Dance je o to silnější, že nebere ohled na typ potvory, jiná kouzla z oboru Dominance, jako je třeba Be My Friend, působí jen na humanoidy a hlavně mají omezenou dobu působení. Druid pak umí ještě podobným způsobem ovlivnit zvířata (Master of Animals), což se hodí pro změnu ve Star Trailu (nejsem si teď jistý, jestli má to kouzlo jenom on, nebo ho mmůže sesílat i jiné povolání, protože já měl v tomto vycvičeného zrovna druida :)). Já bych to asi shrnul tak, že volba je odvislá spíše od toho, jak moc se chceš starat o manu a jak si rozvrhneš doplňkové dovednosti uvnitř družiny.

Jinak dneska jsem ješt dodělal druhou část videa ke Grimoire, kde probírám Village of Crowl. Je to již s novým mikrofonem, tak se kdyžtak můžete vyjádřit ke kvalitě zvuku, jestli to je nějaký pokrok, nebo co by ještě případně bylo dobré pořešit ;)

IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #27 kdy: Únor 20, 2018, 22:43:32 »

Citace
Je to již s novým mikrofonem, tak se kdyžtak můžete vyjádřit ke kvalitě zvuku

Ak to porovnám s prvým dielom tak po zvukovej stránke je to obrovský pokrok. Schválne som si na chvíľu pustil oba diely naraz. Určite to neboli zbytočne vyhodené prachy :P
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #28 kdy: Březen 02, 2018, 21:08:52 »

Dneska jsem dodělal komplet videa k průchodu skrze Act I v Grimoire. Posloupnost videí odpovídá i posloupnosti průchodu hrou. On ten název videí už je tak dost dlouhý, tak mě nenapadlo žádné vhodné číslování, aby se to do nadpisu všechno vešlo. Nechci tam mít prostě jen pouhá čísla, ale chci, aby bylo pokud možno na první pohled jasné, o čem to video převážně je.

Desynchronizaci zvuku jsem dneska více sledoval, je to opravdu vlivem Bandicamu. Z počátku je synchronizace v pořádku, ale po jedné hodině záznamu to začne postupně ujíždět. Ještě zkusím paralelní nahrávání přes Audacity a pak srovnám stopy. Bohužel, ve zvuku se moc nevyznám, takže se učím za pochodu :) Kdysi už jsem to u jednoho software řešil, ale vzpomenout si, co to bylo a jak jsem to udělal ...

Edit: VirtualDub to nakonec umí nějak korigovat, teď jsem si vzpomněl, že to souviselo s prokládáním a našel jsem u toho rovnou i posun stopy vůči obrazu. I to se tedy dá použít s docela přijatelným výsledkem, ale začnu to řešit až od dalších videí.
« Poslední změna: Březen 02, 2018, 21:16:46 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Elemirův YouTube kanál
« Odpověď #29 kdy: Březen 07, 2018, 11:50:35 »

Dneska jsem si všiml, že mi v Creator's Studiu naběhlo mezi doporučené odkazy video k vysvětlení několika fám okolo nového monetizačního systému YT. Předně o co jde?

Každý z autorů/přispěvatelů se původně mohl svobodně zapojit do partnerského programu YT, kdy se za zobrazování reklam v jeho videích dala získat finanční odměna. Je to principielně podobné klasickým Google AdSense. Tohle je způsob, jak se vlastně na YT vydělává, resp. vydělávalo. YT se v průběhu času proměnilo do určité míry v žumpu a první se naštvali zadavatelé reklam, kdy se jejich reklamy objevovaly u videí, se kterými rozhodně nechtěli být spojováni. Občas to byl i takový černý humor ;) Kontrola videí není vzhledem k množství dat reálná, tak se zavedlo něco jiného. Nově smí do partnerského programu vstoupit nebo v něm zůstat jen ti, co mají minimálně 1000 odběratelů a za rok dosahují na 4000 hodin sledování.

Pointa je jednoduchá. Řada autorů "vsadila" na pár videí typu ClickBaitu a vydělávala na nich - v tomhle duchu vznikají právě různé humusárny, jen aby to přitáhlo co nejvíce lidí. Takoví logicky nedosáhnou na limit sledování. Podobně autoři krátkých videí s vysokou sledovaností. Extremisty zase vytřídí limit na odběratele. Ono to na první pohled může vypadat šíleně, ale protentokrát se Googlu zastanu.

Počet odběratelů je jasný, ale doba sledování je to, co rozhoduje, nakolik poutavá videa daný autor tvoří a nakolik je tedy přínosný. 4000 hodin ročně znamená skoro 11 hodin sledování denně, což řekněme při 100 aktivních uživatelích je nějakých 6 minut sledování denně pro každého z nich. Osobně jsem toho názoru, že odměněn by měl být hlavně ten, kdo je přínosem. Ono na druhou stranu, čím vzdálenější jste byli těmto požadavkům, tak to stejně nic moc nevynášelo ;)

Já beru YT od počátku jako službu, která mi zdarma umožňuje něco, co by pro mě bylo jinak nemyslitelné a případný zisk by byl jen bonus (proto jsem nikdy do partnerského programu ani nevstoupil). Pokud to někdo vzal jako zdroj příjmu, tak se ale musí taky podle toho snažit. Osobně si nemyslím, že jde o likvidaci menších youtuberů, popř. že to má přihrát vyšší zisk těm velkým. Je potřeba se na to podívat střízlivým pohledem, a někteří by možná měli přehodnotit svou motivaci, proč vlastně videa natáčejí. Wikipedisti už svou roli v systému pochopili, teď je holt na řadě YT a jeho komunita. V případě YT je ta prospěšnost pro autory alespoň vzájemná.
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: 1 [2] 3 4 ... 15