Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Září 20, 2018, 00:08:05
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: (Elemir) - Wizardry 8  (Přečteno 1671 krát)

Richmond

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 353
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #30 kdy: Květen 24, 2018, 21:39:55 »

ano, odemykání speciálních vlastností po dosažení stovky se mi hodně líbilo a vlastně tak až do konce hry se postava pořád vyvíjí.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5000
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #31 kdy: Květen 24, 2018, 22:42:34 »

Co se týče levelscalingu mám teorii, že na každou oblast je dáno rozmezí levelu pro potvory.

K tomu jsem tak nějak dospěl právě v Arnice, kde to vypadá už jednotně. Jsem tedy rád, že to tak víceméně opravdu je. Sedmička to dělá trošku jinak, ta má předpřipravené kombinace potvor a pak je náhodně pro danou lokaci generuje, ale vždy to odpovídá nějakému rozmezí levelů družiny (proto u toho tak dobře funguje save/load). U osmičky se mi občas stane, že mi mezi tím tužším vygeneruje i něco slabšího, ale povětšinou se mnou ty potvory drží krok. Změna přišla až nyní v močálech, kde mám lehce navrch (postavy mám v rozmezí levelů 10 - 11).

Ve městech je výhoda, že se u těch méně přijemnějších soubojů dá spolehnout na stráže a přitom družina nepřijde o zkušenosti. S kytkama jsem schopný bojovat celkem vyrovnaně, ale spíše se těmhle bojům vyhýbám. V Tryntonu je navíc výhoda, že v Pagodě jsou nádržky s léčivou vodou. Podobně jako v Arnice je Phoonzangova fontána.

Víc jsem se teď zaměřil na rezistence potvor a skutečně nemám šanci se s některými kouzly chytit. Třeba proti spánku je odolné kde co. Postupy, které jsem v šestce a sedmičce tolik využíval, jsou v osmičce najednou nepoužitelné. Ale družina je jinak v pohodě, samuraj už konečně taky něco dělá, akorát bych ještě potřeboval pořešit úspěšnost identifikace. Jak nejsem zvyklý na dělení magie do dovedností, tak jsem si nevšiml, že kvůli identifikaci musím potrénovat Mentální magii :)

První stovku v atributech dosáhla kouzelnice Lili, která už má Inteligenci na maximu a k tomu dostala patřičný bonus. Jinak u bishopky a valkýrie s levelupem stagnuji. Některá kouzla bych se raději naučil z knížek, ale k tomu mi chybí právě ta úspěšnost identifikace.

Pokud jde o úkolové předměty, v osmičce je to opravdu vychytanější, protože úkolový předmět nelze položit na zem. V šestce a sedmičce se na to muselo přes obchodníka, který úkolový předmět odmítl odkoupit. Podobně jsem spokojenější se spánkem, protože ten je v osmičce rychlejší a více bezpečnější.

A jak jste na tom byli s najmutými NPC? Mám u sebe Mylese a Vi, když mi to hra umožnila, tak jsem neviděl důvod, proč to nebrat. Zloděj se hodí a s Vi jsme si v sedmičce utvořili přátelský vztah :)

IP zaznamenána
This is the end ...

petstr

  • Host
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #32 kdy: Květen 26, 2018, 15:09:48 »

Při svém jediném úspěšném pokusu kdy jsem hru dohrál tak jsem sebou netahal nikoho. Jinak si většinou vezmu Vi. Najmutý postavy mají lokace do kterých za žádných okolností nevlezou, a když si zvykneš na určitý servis třeba od Mylese a on ti pak odmítne jít k Umpaniům tak je to mrzuté :-)
IP zaznamenána

Richmond

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 353
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #33 kdy: Květen 26, 2018, 20:16:54 »

Mně byl Myles nesympatický, takže jsem ho nevzal. Vi Dominu na nějakou dobu ano. Ono taky bylo občas nutné respektovat, že některé postavy do vybraných lokací odmítali jít.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5000
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #34 kdy: Květen 26, 2018, 20:28:57 »

S Mylesem už jsem na problém narazil, z Močálu mi odmítl pokračovat do dolů a na jih do Martensova útesu, takže jeho setrvání v družině je asi zpečetěné. Využíval jsem jeho pokročilejší zlodějské schopnosti, což se mi docela hodilo, ale jelikož mám v družině i ninju, tak si to opět potrénuji přímo u sebe a nechal bych si jen Vi.

Mylese jsem v podstatě nabral omylem, původně jsem nevěděl, že to jde. Odsouhlasil jsem však jeho úkol a on se ke mě přidal. Jako bojovník je mi k ničemu, navíc s ním mám v bojích o starost více, protože ho musím více hlídat, ale krom zmíněné zlodějiny má občas užitečné průpovídky k některým místům, což teď dělá i Vi. Jinak k němu mám celkem neutrální vztah, moc se mi nelíbí jeho přesvědčení a občas působí jako slizoun :D Ale zase je alespoň v té družině více živo.
IP zaznamenána
This is the end ...

petstr

  • Host
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #35 kdy: Květen 27, 2018, 13:19:48 »

Na jakým čísle máš zámky u ninji? Co se týče levelování tak už jsi v polovině, bodů už do toho moc dát nepůjde, hádám tak 30, a navyšování používáním jde pomalu. Určitě si pomůžeš kouzlem ale u toho je výsledek dost o náhodě, tak aby se ti z toho nestal save/load festival než kouzlem odemkneš tolik západek aby byl ninja schopen zbytek dokončit.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5000
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #36 kdy: Květen 27, 2018, 21:53:02 »

Ninja na úrovni 20, Myles je na 47. Je to tedy skoro 30 bodů rozdíl. Save/load bych holt skousl, ono to ani v předchozích dílech nebylo o nic jiné. Zpočátku jsem při levelupu pokračoval jako předtím a až o dost později mi došlo, že v osmičce to funguje trošku jinak a měl jsem ty body cpát raději jinam.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5000
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #37 kdy: Červen 02, 2018, 05:38:39 »

Včera a předevčírem jsem si připravoval družinu pro gameplay ze šestky a dlouhé hodiny jsem absolvoval pořád ten samý typ boje ve zvonici. Byť se to s rostoucí silou družiny stávalo čím dál více pouhou formalitou, tak jsem s tím neměl problém a dostavil se spíš jen stereotyp. V noci jsem se vrátil k osmičce a padlo pár peprných slov ...

Mám v tom tedy už zcela jasno. Opravdu nejde o příběh nebo prostředí, na vině jsou boje, které mě v osmičce prostě nebaví. Korzující hlídky jsou jedna věc a dost mi vadí i ty rezistence a možnosti potvor. Kdejaká potvora má útok na dálku a já jí přitom nemůžu účinně vyřadit, protože narazím buďto na rezistence nebo ty potvory mají plno HP, takže než je usmažím, jsem zralý leda tak na další odpočinek. Nějaká možnost chůze během boje nic neřeší. A spánek samozřejmě znamená, že se mi v oblasti respawne něco dalšího (pokud mě tedy vůbec něco nechá v klidu spát ;))

Ve finále jsem tak odsouzen korzovat po menším okruhu lokací a postupně sílit. Jenomže ani to není zárukou. Už jsem se potkal s hlídkou na levelu 15, tedy hlídkou, která je o 4 levely nade mnou (sice jsem jí po několika pokusech sundal, ale nebylo to nic jednoduchého). Nejhorší situace je, když mi něco tužšího zatarasí cestu zpět a nemůžu se tomu tedy vyhnout. Chodit po těch samých lokacích je samozřejmě navíc nuda, protože už v nich nemám co dalšího plnit.

Osmička mi opravdu v téhle krizi nepomáhá :D Od chvíle, co jsem opustil Trynton, tak vlastně pořád jenom bojuju a nějaký průzkum a objevování šlo úplně stranou. Navíc jsem se v rámci příběhu objevil zase v podivně slepé uličce.

V Martenově útesu mě T'rangové oslovili se spojenectvím a mohl bych vyrazit k Mount Gigas na výzvědy k Umpaniům, což asi znamená absolvovat podobně tuhou (vyrovnanou) cestu, ale co dál? Stejně tak bych mohl jít k Umpaniům rovnou a udělat si spojence z nich. Je mi jasné, že mi hra nabízí i tuhle možnost. Teoreticky bych tak mohl zopakovat zdánlivou náklonnost k oběma stranám, jako jsem to udělal v sedmičce, ale já se zatím nechci k nikomu vázat.

Potíž je ovšem v tom, že ani nemohu udělat volný průzkum Dominu, protože už JV cesta ukázala, že je někdě na hranicích schopností mé družiny. Vyčistil jsem jí, ale bylo to opravdu co boj, to spánek. Další cesty jsem proto ani nezkoušel. Někde jsem buďto něco minul, nebo to bez spojenectví s jednou z těch frakcí prostě nejde. T'rangové podle všeho vězní a vyslýchají Martena, navíc jsou na černé listině Dark Savanta, takže spojenectví s nimi by nemuselo být od věci, ale podle Croca je Marten v mořských jeskyních .... hm, jenomže kde je hledat? Slibuji si od nich nějaké vodítko, ale stejně tak bych čekal alternativní cestu do Martenova útesu a k jeho "vězení".
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5000
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #38 kdy: Červen 02, 2018, 11:36:03 »

Nakonec jsem přehlédl jednu pěšinku ve starých dolech, do kterých vede cesta z Močálu. Bylo mi divné, že by ta lokace byla tak malá a jednoúčelová (je tu jedno další NPC k najmutí, proto sem Myles odmítl jít). Možná tohle je ten směr, který jsem hledal.

Jinak do tábora Umpani určitě cvičmo zamířím, protože díky němu bych měl mít teoreticky prozkoumáno 6 směrů z 8, což už je docela slušný záběr Dominu. Sice u toho občas prskám, ale pořád mě to táhne vpřed ... sice pomalu, ale zato jistě postupuji. Asi jsem opravdu měl s osmičkou ještě počkat. Pokud bych dokázal Dominus obkroužit, tak se teoreticky dostanu na level 12-13, jenomže ta JV cesta skutečně ukázala, že to může být už jen horší a horší. V řeči čísel jsem za ty boje dostával klidně 18k zkušeností, což je skoro 3x tolik, co dostávám v průměru nyní. Ten skok je tedy něco, co mi jakoby napovídá, že tudy asi cesta nevede.

Popravdě docela tápu i s vývojem družiny. Kdybych se měl rozhodovat znovu a nezávisle na trilogii, tak asi zvolím úplně novou družinu. Ono se to hůře vysvětluje, ale ten princip, co mi na osmičce v tomto ohledu vadí, je stejný, jako když jsem kritizoval Might & Magic X: Legacy. Tenkrát to málokdo chápal, ale v noci jsem si v diskusi k osmičce na Oldgames všiml Striderova příspěvku a on to tam v podstatě taky naznačil.

Potíž je v tom, že Wizardry 6 a 7 fungují nějakým způsobem a byť se liší třeba v uspořádaní lokací a podmínkách průzkumu světa, tak ty hry stále běží podle stejných zákonitostí. Koneckonců je to trilogie, tak bych od osmičky čekal, že se nebude od tohoto schematu příliš odlišovat. Jenomže mezi sedmičkou a osmičkou je celých 9 let pauza! Možná je chyba to brát stále ještě jako trilogii a možná je lepší se na osmičku dívat jako na zcela novou hru. Za 9 let se toho změní hodně. Minimálně se obmění generace hráčů.

Osmička se příliš snaží skloubit hratelnost z počátku 90. let s modernou nového milénia. Skoro si teď připadám jako u recenze Anvil of Dawn ve Score a pomalu si říkám, jestli osmičku spíš pomalu nepohřbívám ;) Ale podle mě se to v osmičce skloubit nepodařilo a jsem stejného názoru jako Strider - ta hra měla jít prostě novou cestou.

Pokud jde o MMX, jde o to samé. Ta hra chtěla být odkazem starších Might and Magic, ale přitom nectí jejich zákonitosti. Jako samostatný titul je to OK, ale já to nikdy jako samostatný titul nehodnotil! Já to prostě musím brát v kontextu Might and Magic, a to je to jediné, o co tenkrát šlo. Opravdu jsem nepotřeboval slyšet, že hry bývaly v 90. letech těžší apod. ... já si to pamatuji ;) A stejné měřítko nyní uplatňuji u Wizardry 8. Měl jsem od toho nějaká očekávání a ta hra mě prostě v tomto ohledu zklamala. Nicméně není to taková averze jako u Planescape Torment, který jsem taky nepotopil jen proto, že mi ten svět nesedl ;) Sám jsem z toho rozčarování překvapený, ale na druhou stranu, někdy to přijít muselo.

Deník si jinak bokem píšu, akorát ho asi nebudu uveřejňovat průběžně. Pořád čekám na nějaký bod, který by mi třeba uzavřel určitou fázi hry, ale na nic takového jsem ještě nenarazil. Poslední kapitola tak vždy zůstává nějak otevřená a hlavně začínám zjišťovat, že ty herní pauzy nejsou zrovna ideální. Pokud v noci nenajdu nějaký styčný bod, tak si asi opravdu jednu z frakcí vyberu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5000
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #39 kdy: Červen 03, 2018, 02:41:59 »

Měl jsem poněkud štěstí, cesta skrze skrytou základnu T'rangů v důlní cestě vede pod Martenův útes. Ovládací mechanismus trasy vozíku vypadal na první pohled zvláštně, ale brzy mi došlo, k čemu to je a kupodivu hned napoprvé jsem trefil správnou trasu. Brzy jsem tak stál pod základnou T'rangů v Martenově útesu. Je to jen polovina možností, protože kdybych se býval lépe porozhlédl po Martenově útesu už dříve, tak bych našel druhou možnost, jak do dungeonu pod pevností vstoupit.

Přitom se mi podařilo zprovoznit teleport po dalších místech na Dominu, přičemž jeden je obousměrný a vede do dříve pospaného domku na cestě Arnika-Trynton. Díky tomu jsem získal rychlospojku mezi útesem a Arnikou. V pevnosti jsem našel i předmět pro šamana z Tryntonu, takže se asi mohu vrátit k dřívějším úkolům a T'rangy zatím pustit z hlavy.

Jinak pokud jsem psal něco o tužších hlídkách na JV cestě, tak to bylo nic proti tomu, co mě přepadlo při cestě do dolů. Vygenerovala se mi tu trojice skupin Tanto vos, za jejichž likvidaci jsem získal 51k zkušeností. V Arnice a na cestě do Tryntonu jsou potvory zafixované na levelu 9, v Močále mě pro změnu začaly napadat skupinky s úrovní 14, tedy o 2 levely výše než jsem já. Ale to mě moc nepřekvapuje. Nyní je zřejmé, kudy se mám dále ubírat, navíc na severu Močálu je pevná hlídka na levelu 16, která brání přístup kamsi na sever.

Nyní už se tedy asi konečně blížím k nějakému milníku a pak bych měl svou pozornost upřít ještě směrem k Mount Gigas. Časově jsem zhruba nad 38 hodinami, ale přesně to pak spočítám až v rámci deníku.

Málem bych zapomněl, včera mě na hře překvapila ještě jedna věc ohledně dovedností. Tréninkem se skutečně zvyšuje úplně vše, dokonce včetně akademických skillů.
IP zaznamenána
This is the end ...

petstr

  • Host
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #40 kdy: Červen 03, 2018, 09:47:00 »

Vydej se k Umpani, ta hra tě tam stejně směřuje, tak se nebraň :-) protivníci budou přijatelní, dozvíš se něco dalšího k příběhu, dostaneš další úkoly atp. Navíc přes ně vede relativně snadnější cesta dál. Nemá moc význam se snažit dostat někam kam tě hra nechce pustit. Dá se tam dostat, ale je to zbytečně frustrující :-) Navíc když už máš zprovozněný teleport na Martenově útesu tak si ušetříš spoustu cestování a můžeš se teleportovat do divočiny přímo před vstup do Mount Gigas (obrázek s mostem).
A Martena cíleně nehledej, časem do mořských jeskyní dorazíš a v tuto chvíli bys tam stejně nepřežil.

A ještě jedna rada, snaž se si neznepřátelit Umpani. Sice se tvůrci tváří že to jde dohrát ať se přidáš ke komukoli, nicméně co jsem četl hráčské zkušenosti tak se to v podstatě rovná nedohratelnosti. Ale sám jsem to nezkoušel, nenašel jsem odvahu :-)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5000
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #41 kdy: Červen 03, 2018, 11:38:14 »

Jo, vypadá to tak, že se mi hra snaží směr naznačit :) Chvilku mi do toho nezapadala ta tuhost důlní cesty, ale jak jsem dodatečně objevil druhý vstup do Martenovi pevnosti v útesu, tak mi došlo, že jsem tudy ani nemusel. Stejně tak je mi pro teď zbytečná JV cesta. Dlouho to přitom vypadalo dost nejasně, ale holt si musím zvyknout na nové možnosti interakce s prostředím (vůbec mě nenapadlo si ten katapult u pevnosti lépe prohlédnout, ale jak jsem k němu přišel nyní, tak jsem si všiml, že ho jde natáhnout).

Spojenectví s T'Rangy je jen možnost, kterou jsem byl ochotný chvilku zvažovat, ale po vzoru sedmičky jsem chtěl zůstat neutrální, protože moje zaváhání v sedmičce znamenalo nepřátelství s Jean-Ette, což taky nebyl zrovna dobrý nápad :D Byť oni se tu T'Rangové chovají trochu jinak. Je škoda, že osmička více nereflektuje dění v sedmičce, ale tohle jsou věci, které se v importu ani projevit nemohly.

Uvidím, až se do tábora Umpani dostanu. Teď mířím ještě do Tryntonu a pak si to pěšky vydám na sever. Teleport jsem zkoušel, takže vím, o kterou lokaci jde a cvičmo jsem si prohlédl, jak je tuhá. Chci to však vzít pěšky, abych si prohlédl celou cestu.

Nakolik je která cesta schůdná, pro mě není vlastně ani tak důležité, já mám opravdu problém s bojem jako takovým. Moje družina toho zvládne dost, takže pokud ta lokace není o tolik "nade" mnou, tak jsem ochotný to nějak zkousnout, ale už jsem byl zvyklý na úplně jiný vývoj hry a do tohohle se nemůžu nějak dostat. Mě tedy ve skutečnosti vadí i ty lehčí boje :D Svýmu samurajovi bych nejspíše vlastnoručně zakroutil krkem. Ale zase musím na obranu hry říci, že v noci se už začaly konečně více projevovat pomocná kouzla, takže se to pomalu stává schůdnější. 38 hodin není zas tak strašných na rozjezd, tedy za předpokladu, že osmička přesáhne stovku.

Ale jestli je to přes Umpani obecně schůdnější, tak to bude hodně podobné sedmičce, kde se také více vyplatilo spolupracovat s nimi. T'Rangové sídlili v celkově tužší lokaci, ale pro obě frakce platilo, že se díky spolupráci s nimi zpřístupnil teleport do New City. Rád bych to zkusil bez příslušnosti k jakékoliv straně co nejdéle, ale pokud zjistím, že na SV a Z neprorazím, tak to nechám být. Pořád čekám, že existuje nějaká prostřední cesta a hlavně jsem toho stále nechal dost nepořešeného. Po včerejšku tuším, že část z těch věcí musí být splnitelná už nyní, tak to budu postupně testovat.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5000
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #42 kdy: Červen 03, 2018, 16:43:06 »

Konečně začínají jednotlivé kroky dávat smysl a řada těch podivností se postupně uzavírá. Jsem zpět v Tryntonu a jediná věc, co mi zbývá, je pořešit úkol s krysami. Pomalu si tvořím i nabídku kouzelných knih u obchodníků, ať se během levelupů neučím zybtečně něco, co si můžu koupit.

U levescalingu jsem si všiml ještě jedné věci. Nemá smysl levelup postav jakkoliv brzdit, protože hra reflektuje celkové množství zkušeností, nikoliv číslo levelu postavy jako takové. Schválně jsem svého trpaslíka držel na levelu 12, ale ve chvíli, kdy mohl poskočit na 13, tak poskočily i okolní potvory, a to právě bez ohledu na to, že jsem levelup neučinil.

Každopádně se držím svého plánu a postupně se přesunu do Arniky a do chrámu, protože mám pocit, že jsem tam nechal nějaké zavmčené dveře v horních patrech. Pořád sebou vláčím kolový klíč a nemám pro něj uplatnění. Matně si ovšem vybavuju, že v chrámu se za pohyblivým mostem nacházel jeden speciální zámek. Bohužel nemohu zkouknout screenshoty, protože začátek hry jsem začal na PC a nějak si nevzpomínám, kam jsem je uložil. Odteď si budu muset dát větší pozor i na poznámky. Ale abych to zase nezakecal, jakmile si budu myslet, že mám vše, tak to před cestou k Mount Gigas típnu a sepíšu komplet deník za celou tuhle část.

Nálada už se mi opět zlepšila. Pořád to sice není ono, ale opět se zase něco děje a hlavně jak už jsem poznamenal, začíná to dávat smysl. Teď by to ještě chtělo najít lepší výbavu pro mojí vílí valkýrii.
IP zaznamenána
This is the end ...

petstr

  • Host
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #43 kdy: Červen 03, 2018, 22:19:24 »

Myslím, že do druhé části spodních pater Martenova útesu se nedostaneš jinak než přes důlní cesty, když teda pominu možnost zaútočení na T´rangy za tou slizovou cestou. To ale vyvolá jejich nepřátelství :-) A opravdu je nejschůdnější to hrát na obě strany, přijde mi že v momentě kdy se přikloníš na jednu stranu tak se hra dost zkomplikuje.

W8 je dost nepřátelská k mixovaným povoláním, kdykoli jsem se snažil aby uměli bojovat i kouzlit tak jsem toho zalitoval. Těch zkušeností (levelů) je relativně málo na to aby se podařilo vše dostatečně vycvičit. A zvlášť pokud jsi z předchozích dílů zvyklý že to jde, tak musíš být lehce frustrovaný :-)

Ony i ty prvotní úkoly od obou frakcí tě v podstatě donutí k tomu, aby jsi nejdříve navštívil oba tábory než se neprozřetelně k někomu definitivně zavážeš. A i v budoucnu budeš mezi oběmi základnami cestovat. Když jsem jednou zkusil si jednu frakci vybrat tak jsem měl pocit, že ta hra to ani nechce. Zkusil jsem likvidovat T´rangy a stejně se mi je nepodařilo naštvat natolik aby na mě sami začali útočit, jen se mnou nemluvili, tak jsem to nakonec loadnul a pokračoval v neutralitě.

Pocit máš dobrý, kolový klíč vážně patří tam kam myslíš, jen si nejsem jist jestli z toho co tam najdeš budeš mít takovou radost jako když by jsi tam zašel hned po první návštěvě Arniky :-) Ale třeba se ti tam z toho bude něco hodit.

Doufám, že to zdárně dokončíš a těším se na deník. Já bych to bez koukání do návodu v životě nedohrál, tak jsem zvědavej jak si povedeš ty.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5000
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #44 kdy: Červen 04, 2018, 00:15:59 »

Do Martenova útesu opravdu musíš i ze strany dolů, pokud to chceš mít prolezlé celé, ale z pohledu úkolu od šamana stačí jen ta cesta s pomocí katapultu, takže jsem to mohl býval vynechat a zkusit to až později.

Já jsem obojetnosti povolání nevyužíval ani předtím. To jen jak šel čas, tak došlo i na tu druhou polovinu dovedností a samuraje jsem měl třeba jako zálohu pro znásobení Nuclear Blastu. Primárně to byli všechno bojovníci a na to vsázím i nyní. Vyjímkou je valkýrie, která mi po celou dobu dělá sekundární kleričku. To mám teď vlastně zdublované, protože Vi je taky valkýrie. U mě to však je dané tím, že pro víly se výbava hodně blbě shání, takže do té doby jsem musel tu postavu vždy využívat trochu jinak. Jediný rozdíl je v základních atributech, tam je mi jasné, že to vše na maximum ani nepůjde.

U postav mě spíš děsí, jak jsou ty role pomícháné. Samuraj už je level 12 a exceluje jedině tehdy, pokud se mu povede kritičák, jinak je to hrůza. Dokonce i ninja se zdá být úspěšnější. Největším tahounem je tak klasický bojovník. Vždycky jsem tahle mixnutá povolání bral tak, že je čistě na hráči, co u nich raději rozvine, resp. jestli jejich potenciál vůbec využije. Můj samuraj by tak měl být v podstatě rovnocenný bojovníkovi.

Dneska jsem třeba zjistil, že on ten levescaling má sice strop, ale zas přibyde potvor v hlídkách a hlavně dost kroutím hlavou nad tím, jak je kde co rychlejší než moje postavy. Družina slabých střeleckých potvor je tak stále dost nebezpečná.

Určitě se to pokusím dohrát, rád bych tu družinu viděl na konci celé trilogie, ale bude to perné :) Návod jsem zatím vysloveně nepotřeboval, ale třeba na cestu k dolům jsem nakoukl do mapky. Měl jsem to sice v plánu prozkoumat znovu, ale jak jsem si vzpomněl na zdejší boje, tak jsem rezignoval :) Nyní vím, že ona by mě na to hra beztak upozornila sama, protože jak se zdá, je s tím spojen i nějaký úkol od T'Rangů.
IP zaznamenána
This is the end ...
 

+ Rychlá odpověď