Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Listopad 19, 2018, 21:09:11
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: (Elemir) - Wizardry 8  (Přečteno 1909 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5134
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #15 kdy: Leden 27, 2018, 07:32:50 »

V boji mi nějak pohyb nejde. Jako napadlo mě to, protože mi to v tu chvíli připomělo Wizards & Warriors a tak nějak podvědomě jsem se hned k nějakému tomu zhoubnému slizu zkusil přiblížit, ale zatím jsem nepřišel na to, jak to udělat :)

Level 25 jako reálný strop je celkem klíčová informace, to pár věcí mění, tedy hlavně navyšování atributů, protože už jsem si představoval, jak postupně vytáhnu většinu z toho na 100 ;) Takže budu muset změnit taktiku a po hlavním atributu a rychlosti budu muset vytahovat i vedlejší atributy, aby to bylo tak nějak rovnoměrné. Zatím mám předurčeno, jak to povedu zhruba do levelu 10. Nyní mi jsou některé ty věci z faq jasnější, koukal jsem tam právě na toho hraničáře. Ono je to v tom v něm právě nepřímo naznačené, že těch bodů zas tolik nebude. Tohle si krásně převzali Lords of Xulima, kde se to taky musí zvedat na střídačku Rychlost + jeden z klíčových atributů. Nj, o co bylo jednodušší, když se o to starala náhoda ... :D

Edit: tak už jsem si to našel, chtělo to jen mít trochu trpělivosti v boji. Pohyb je možný až jako akce, nejde ho vynutit hned. Na ty ikonky jsem samozřejmě narazil, ale nic to nedělalo, tak jsem nad tím v tu chvíli dál nepátral. Nicméně když už jsem si tu stať v manuálu nalistoval, tak mě napadlo, že bych mohl rovnou komplet přestavět družinu. Už se mi u nejednoho boje stalo, že mi něco vpadlo i do boku. Teď by dokonce mohlo mít smysl, kdybych Jezebel přesunul úplně dozadu a v případě vpádu do zad bude skupina chráněna "záložním" válečníkem :) Poskytuje to docela nové možnosti pro experimentování.
« Poslední změna: Leden 27, 2018, 07:45:24 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Richmond

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 369
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #16 kdy: Leden 27, 2018, 08:38:29 »

V tomhle musím opět pochválit manuál, který je opravdu hutný a k mému překvapení je kvalitně udělaný i ten tištěný český (na rozdíl od češtiny ve hře - viz např. "Vyšší řetěz"). Tenkrát, když jsem si krabici přinesl domů asi měsíc po vydání hry v ČR, tak jsem ho týden studoval a vymýšlel složení party, byl to krásnej týden! :)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5134
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #17 kdy: Leden 27, 2018, 12:14:26 »

Český manuál patří opravdu k těm povedeným. Holt bývaly doby, kdy si překladatelé dali jednak záležet a pak také tu hru znali :) Jeden z těch dalších povedených manuálů byl třeba manuál k Age of Wonders, tenkrát mě překvapil i svou tloušťkou. Nicméně on je ten manuál k Wizardry 8 napsaný poměrně čtivě, hezky to navázalo na tradici předchozích manuálů k Wizardry.

Pár věcí tomu ovšem stále chybí, pořád prostě postrádám nějaký lepší soupis vztahů kouzel k levelu povolání apod. Aby bylo zkrátka na první pohled zřejmé, co a za jakých podmínek je možné. Podobně jsem třeba zatím nenašel zmínku, jak je to s akademickými skilly, jestli se opravdu musí ten magický základ zvedat ručně, nebo přeci jen roste i sám. Včera jsem např. zjistil, že Mytologie v osmičce roste velmi rychle a postačí, když nepřítele záhlédnu z dálky, podobně Artefakty.

Nejzajímavější část je pro mě zatím přehled ras na Dominu, protože to pokrývá události, které mi rozhodně nejsou cizí :D O Higardi a jejich odkazu na Guardii jsem se již zmínil. Pak je tu popis války mezi Umpani a T'Rangy. Umpani přišli před lety o svého milovaného generála Yama ...vím, vždyť jsem stál pár metrů od něj, když to torpédo dopadlo na velitelství Umpani v Ukpyru ;) ... a to Umpani T'Rangům rozhodně zapomenout nemohou. Nj, jenomže manuál popisuje, že to byli T'Rangové, kdo nakonec Astral Dominae získali a předali Dark Savantovi. Ten je pak prý zradil ... prrr, T'Rangy jsem ještě před nálezem Astral Dominae v podstatě na Guardii vyhladil, byl jsem to já, komu Dark Savant artefakt sebral. Navíc T'Rangové se sami chystali Dark Savanta zradit ;) A co dělají na Dominu Rattkini a jaktože vůbec mají technologii k letu do vesmíru? ... no, vždyť jsem jim pomohl sehnat kosmické plavidlo právě od T'Rangů :D

Je prostě úplně něco jiného, když člověk čte jen anonymní příběh a něco jiného když ví, že u těch událostí byl a prožil si je. Dává to tomu importu úplně jiný rozměr, stejně jako tomu bylo u Realms of Arkania.
IP zaznamenána
This is the end ...

Ivan

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 220
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #18 kdy: Leden 27, 2018, 18:13:47 »

Nemáte někdo ten manuál tady v češtině v PDF? Rád bych se na něj podíval, ale bohužel ho na CDčkách nemůžu najít, tak nevím, jestli máte nějakou jinou verzi nebo je tady řeč jen o tištěné variantě.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5134
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #19 kdy: Leden 27, 2018, 20:12:13 »

Viz http://www.oldgames.sk/game/wizardry-8/ a koukni do dokumentů, je to sken tištěného manuálu od Stridera.
IP zaznamenána
This is the end ...

petstr

  • Host
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #20 kdy: Leden 27, 2018, 20:49:35 »

Seznam kouzel má docela dobře zmapovaný Jeff Ludwig. Dá se v tom i filtroval podle elementu a školy magie, popř. efektu.: http://jeffludwig.com/wizardry8/spelllist.php
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5134
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #21 kdy: Leden 27, 2018, 21:25:58 »

Díky, úplně jsem zapomněl, že on zpracovával i Wizardry 8. Krom kouzel tam má i multiplikátory k levelům, což je přesně to, co jsem hledal. U kouzel mi akorát chybí ještě jejich závislost na skillech, tedy kdy se který level kouzel odemkne. Docela by mě právě zajímalo, jestli je to tak náročné jako u 6 a 7, nebo jsou ty požadavky třeba na level 7 nižší (plácnu, jestli mi na Nuclear Blast stačí Čarodějnictví 70, nebo jestli potřebuju 90 a výše, popř. jestli to na tom vůbec ještě záleží).
IP zaznamenána
This is the end ...

petstr

  • Host
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #22 kdy: Leden 27, 2018, 23:15:33 »

Nikdy jsem to nezkoumal, prostě až se to dalo naučit tak jsem se to naučil. Nicméně si myslím, že je potřeba kombinace několika faktorů. V případě Nuclear Blast to bude: čarodějnictví + magie oheň + level postavy.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5134
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #23 kdy: Leden 28, 2018, 14:11:38 »

Nějak se mi po těch událostech z víkendu do hraní moc nechce (jaksi mě přešla chuť cokoliv dělat), tak se právě rýpu alespoň v těch mechanikách. Včera jsem si navíc zakoupil druhou licenci Bandicamu, abych mohl vytípávat obrázky, popř. tvořit drobná videa i na notebooku a jako na potvoru jsem tu hru ani nespustil :)

Dostal jsem se alespoň do Arniky a cestou si všiml dalších zajímavostí. Volné prostranství je zatím čistý koridor, ale to se třeba časem změní. Rozkoukávat se nemělo moc smysl, protože na cestě bylo docela tuho a tak jsem se raději zkusil většině soubojů vyhnout. U nějakého uzamčeného stavení jsem se utkal s tužšími bandity a bylo vidět, že bych skoro po každém boji musel odpočívat kvůli doplnění kouzel, takže když jsem za rohem na cestě zahlédl mým směrem pochodující roj krabů, tak jsem vycouval a opravdu šel raději spát. A v tu chvíli se stal zázrak, protože ti krabi najednou zmizeli :D

Úplně náhodná přepadovka to asi nebyla, protože po loadu ten roj vyběhl znovu (trigger?), ale netušil jsem, že takto rozběhlou akci lze přerušit i spánkem. Normálně jsem čekal, že mě ti krabi v průběhu spánku dojdou. Ono mi totiž přijde, že ty potvory mají záměrně upravený pathfinding, aby družinu jakoby stopovali. Bylo celkem jedno, na kterou stranu cesty jsem se vydal, ten roj se pokaždé dal mým směrem. Je to zajímavý poznatek, takto jsem na cestě do Arniky musel bojovat jen s těmi bandity, což bylo vzhledem k délce trasy snesitelné ;)

Pokud jsem to z manuálu dobře pochopil, Arnika by měla být hlavním městem, takže to bude nejspíše společný bod, odkud pak budu vyrážet na jednotlivé mise a k jednotlivým frakcím, které jsou umístěné nejenom v Arnice, ale i v přilehlých oblastech.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5134
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #24 kdy: Květen 20, 2018, 21:06:28 »

Od včerejška se zase vrtám ve Wizardry 8 a musím říci, že to byl hodně vlažný rozjezd. Skoro jsem si hledal důvody, proč bych to zase přerušil :) Je to zajímavé, počátek hry jde skoro ve šlépějích sedmičky, ale nějak jsem se do toho nedokázal znovu vžít. Jak jsem opustil chrám, tak to šlo z kopce.

Arnika je zrovna dost nemastná-neslaná lokace a vůbec jsem neměl chuť po čemkoliv pátrat. Postupně jsem celé město prošel, a když už jsem si byl jistý, že tu toho více nezmůžu, tak jsem si pročistil cestu do Tryntonu a pak se vrátil na cestu k chrámu, abych si zmapoval komplet cestu a jeho okolí. Dál na sever už jsem nešel.

Jakmile jsem ovšem vstoupil do Tryntonu, tak jsem po počátečním zatnutí zubů najednou zjistil, že mě to začíná bavit ... ufff ... skoro po 15 hodinách ve hře!! Už jsem se začínal bát. Nejvíc mě vyprudil levelscaling potvor, ale naštěstí to není úplný extrém jako v Oblivionu. Okolo levelu 8-9 jsem měl pro určité typy potvor před připravenou taktiku a v civilizovaných lokacích (Arnika a Trynton navíc korzují hlídky, které mi občas přispěchaly na pomoc). Párkrát jsem toho dokonce záměrně využil. Stačí tedy přežít jen cesty mezi sídly.

Deník začnu zpracovávat až zítra, pak se k některým věcem vrátím podrobněji. Docela mi chybí tištěná mapa ke hře, ale asi jsem propojení sídel a cest dostatečně pochopil. Ono to bude to samé, co v sedmičce.

U dovedností mě docela překvapilo, že používáním se cvičí snad úplně všechny, takže asi bude stačit, když si vytáhnu jen to potřebné do určité míry a pak to už nechám osudu. Pokud jde o korzující hlídky respawnutých potvor, tak některé mě nakonec dokáží během spánku dojít. Zatím postupu svépomocí, ale trochu jsem podcenil úkoly. Mám v nich mírný guláš a to díky dosti stručnému deníku, ale v Tryntonu jsem našel něco, co se vztahuje k Arnice, takže jsem se přestal obávat nepořešených záhad.

Snad už mě nyní od hry nic neodtrhne, ale dopředu už asi mohu prozradit, že hodnocení hry bude tuze těžké. Šestka a sedmička mě chytly hned a držely mě až do konce. Na druhou stranu to není vina osmičky, tohohle gameplaye bylo prostě poslední dobou moc, proto se ve hře chytám i dalšího obsahu (s Wizardry 8 to bude bezpochyby přes 500 hodin). A možná to byl ten důvod, proč mě to začalo bavit až v Tryntonu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5134
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #25 kdy: Květen 24, 2018, 08:03:41 »

A jsem v podstatě na začátku. Opravdu netuším, jestli je to mnou nebo hrou. Po šestce a sedmičce jsem čekal něco jiného, přitom nelze říci, že je na osmičce něco extra špatně. Jenom mi to přijde podobné mým výhradám vůči HD remaku Blade of Destiny - někdo se tu na starší hratelnost pokusil naroubovat "modernu" a ono to tak úplně nefunguje. Dneska už se do pokračování deníku pomalu pustím, protože nemá smysl čekat na nějaké body, podle kterých bych se mohl chytit. Ovšem výhrady sepíšu už nyní.

Předně jsem odpůrcem levelscalingu alá Oblivion. U Oblivionu jsem to skousl jen díky tomu, že jsem s boji vyběhl pomocí útoku ze zálohy. Nemám zkrátka rád hry, kde se mnou potvory neustále drží krok, nebo mě dokonce pravidelně převyšují. Tedy abych byl přesný, vadí mě to obzvláště ve chvíli, kdy se potvory často respawnují. Přesto jsem to byl ochotný tolerovat, ale osmička má jednu vysloveně hloupou mechaniku a tou jsou korzující hlídky. Na cestách se mi dost často stává, že mě nějaká hlídka začne stopovat a znenadání se mi někde za zády objeví další hlídka. Samozřejmě pak obě hlídky zaútočí společně (dokonce na mě bafly už i 3 hlídky najednou). Perfektní je to hlavně ve chvíli, kdy jsem zrovna z nějakého ne zrovna ideálního souboje vylezl. Preventivně tak jedu hned na dva savy, abych se nechtěně nevyšachoval a nemusel se vracet příliš zpět.

A proč mě vlastně ty souboje vadí? Šestka a sedmička nejsou jednoduché hry, ale člověk má u nich alespoň pocit, že hra je k hráči férová. Občas sice vygenerují něco pro tu chvíli silnějšího, ale to v pohodě vyřeší load. U osmičky řeší load jen něco. Druhá věc jsou kouzla a útok postav. Můj bojovník je jednoznačně nejsilnější postava v družině. Ninja je zase naprd, což mě ani tak nepřekvapuje, ale překvapil mě slabý samuraj. Kurňa, tahle postava prošla a excelovala už ve dvou dílech trilogie!!

Dobře, když to nejde hrubou silou, tak jsem zkusil pomocná kouzla a ejhle, škoda many. Armorplate? Ale kdeže, to prosekne kdejaký břídil. Enchanted Blade? No, pár bodů poškození to přihraje, ale nemít toho bojovníka, tak ... Mysl ovládající kouzla? Na to je snad 80% potvor rezistentních. Zmražení funguje taky jen na někoho. Rozumím tomu, že ty postavy nemají dotyčné magie ještě dostatečně vycvičené, ale já od té hry nechci, abych jedním kouzlem ovládl celé bojiště, já jen chci, aby to fungovalo jako v sedmičce. Opravdu si nemyslím, že tohle je zapříčiněno jen nějakou únavou z Wizardry. Možná jsem na to nyní citlivější, protože u osmičky balancuji na pomezí zábavy a povinnosti, ale u bojů to nekončí.

Vadí mi i forma interakce s některými předměty. Ne vždy je jasné, co má smysl prozkoumat a co je jen otexturovaný neinteraktivní prvek. Místnost si třeba nejde jen tak prohlédnout z dálky, kurzor myši se u interaktivního prvku změní až při dostatečném přiblížení. Když pak máte větší místnost plnou harampádí, tak je to opravdu radost prošmejdit :/ Krásný příklad, svatyně v Tryntonu - kolem oltáře jsem obíhal několikrát a klikal kolem, přitom jsem si vůbec nevšiml, že ty liány jsou sebratelné. Prostě jsem na ně nenajel dost přesně, abych si toho všiml. A to nejde jen o takto drobné předměty, zvláštně fungují i různé dveře. Krom přiblížení je potřeba klikat na levé křídlo dveří.

Je ovšem pravdou, že průzkum flákám hlavně kvůli náhodným přepadovkám, protože ty mě opravdu iritují a každý uběhlý čas průzkumu navíc jen zvyšuje pravděpodobnost jejich výskytu.

Vedení dialogů je další věc. V předchozích dílech trilogie mě to bavilo. Bylo fajn, když jsem se s pomocí různých indicií nebo na základě odpovědí dostal k něčemu skrytému. V osmičce si lze témata nechat rovnou zobrazit, ale někdy jen kroutím hlavou nad tím, jak bych se k tomuhle měl asi tak dobrat. Ta hra s indiciema tu šla úplně stranou, nehledě na to, že někdy ty NPC reagují dost divně/nelogicky.

Podobná výtka platí i pro úkoly. Možná je to tou češtinou, ale třeba úkol s krysama v Tryntonu mi není vůbec jasný a nedá se dopídit ani žádné nápovědy. Celé se to tváří jako naléhavý úkol, ale skoro mám pocit, že to budu moci pořešit až mnohem později. Tedy pokud nejsou oněmi krysáky myšleni rattkinové na sedmé větvi? Ti by sice podle některých dialogů rádi ovládli celý strom a trynie vyhnali, ale podle jiných voleb zase tvrdí, že žijí pospolu v míru ... a teď babo raď. Hlavně mi to nesedí vůči celému zadání úkolu.

Chtě nechtě jsem musel nakouknout do hintbooku, abych se alespoň podíval, co zhruba s Tryntonem v tuhle chvíli souvisí (lokace). Pořád mám totiž pocit, že na těch místech odvádím jen polovinu práce. Jenomže to není řešení, pak je totiž jen otázkou času, kdy zahlídnu více než chci. Např. jsem takto zjistil právě výše zmíněné liány a pak jsem přišel i na pozici Vi Dominy (předtím jsem prostě klikal na dveře ze špatného "úhlu"). Hřbitov na cestě do Tryntonu raději vynechám. Zhruba tuším, co bych asi měl dělat, ale čekám, že k tomu bude někde nějaký hint.

Nevím, svého času by mě Wizardry 8 asi bavily více, ale nyní jsem na tom podobně jako u Planescape Torment. Nečekal jsem, že mi to takto nesedne. Ta grafická podoba hry svádí k trošku jinému stylu hraní a u toho už mám úplně jiné nároky. Wizards & Warriors mi v tuhle chvíli přijdou rozhodně lepší.
IP zaznamenána
This is the end ...

Richmond

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 369
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #26 kdy: Květen 24, 2018, 18:31:32 »

No to je slovbo do pranice! Znám jednoho člověk, co hrál několikrát Wiz7 a na osmičku dští pouze síru. Dokonce i Ringo hru kdysi zavrhnul, i když tam to bylo způsobeno tím, že v úvodní lokaci v tom chrámu pořád dokala chtěl nabušit své postavy a pak už bojoval pouze s opravdu silnými kytkami :)) Na rozdíl od předchozích dílů zde nemá smysl grindovat a nabírat expy souboji na jednom místě. Rozhodně je pak hra přijatelnější. I když si myslím, že zrovna tohle Elemire Ty neděláš. Já si taky pamatuju, že v první části hry byly souboje trochu otravnější, ale postupně se to lepšilo a i se mi dostalo zadostiučení se do Arniky vrátit a pak pobíjet otravné kytky, se kterými se dřív měl tak velké problémy. Takže plně rozumím výtce ohledně toho levelscalingu, i když ten tu není celou hru.

Ostatní části je těžké komentovat, protože už si to vybavuju dost matně. Hlavně tu interakci s předměty. Co ale bylo na osmičce super, že se nešlo zbavit klíčových předmětů.

Rozhovory byly opravdu dost divné. Hrál jsem CZ verzi a tam jsem musel dávat pro jistotu i anglické výrazy, takže jsem se pořád pokoušel zjistit, jak to je v EN :)

No pevně věřím, že do toho pronikneš, protože ten vývoj postav je opravdu skvělý a držel mě při hře celou dobu.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5134
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #27 kdy: Květen 24, 2018, 19:17:40 »

Kdepak, právě naopak, od cesty do Tryntonu se snažím postavy v levelupu navíc brzdit. Jakmile jsem v Arnice levescaling zjistil, tak jsem začal být více obezřetný. Zajímalo mě, zda-li budou potvory stále držet krok, nebo zda-li to má přeci jen nějaký strop. Po včerejším návratu do Arniky to vypadá spíše na ten strop a jak teď čtu Tvůj příspěvek, tak to vypadá, že to tak opravdu bude, což by mě jen potěšilo :)

Obtížnost udržuju na Normal. Původně jsem plánoval, že bych to v Arnice změnil, ale obával jsem se výsledného efektu - např. více zkušeností = rychlejší levelup apod. Pradoxně větší problémy mám s boji na cestách, než ve městech. I v Tryntonu se síla potvor už nějak ustálila. Rozdíl je ovšem dole pod stromem, kde se objevily zas novější typy potvor.

Pořád si to porovnávám se sedmičkou a říkám si, vždyť ono to zas o tolik odlišné není. Když teď vynechám změnu v taktice, tak v sedmičce jsem také nejprve udělal kolečko po Guardii a pak jsem teprve zahučel do Orkogre Castle, který byl i v té době stále ještě výzvou. Teprve s návštěvou Rattkin Ruins se začala obtížnost lámat. Takže si říkám, že možná příliš pospíchám a musím tomu dát jen více času.

S interakcí je to o asi o zvyk, teď už si na to budu dávat větší pozor. S rozhovory se však budu muset smířit, ale jsem rád, že nepřijdou divné jen mě :) Taky se mi v nich kombinuje CZ a EN, takže ten seznam témat pak obsahuje i duplicitní položky.

Dneska zamířím do bažin a uvidím. Teď už mám v družině i Vi Dominu, takže dále pokračujeme v osmi. Mohl jsem alespoň posílit a přeorganizovat zadní řadu. S deníkem ovšem zatím tápu, ale možná se mi v noci podaří nějakou etapu uzavřít a budu se mít čeho chytit, protože takhle by to asi nedávalo moc smysl.
IP zaznamenána
This is the end ...

petstr

  • Host
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #28 kdy: Květen 24, 2018, 21:28:40 »

Co se týče levelscalingu mám teorii, že na každou oblast je dáno rozmezí levelu pro potvory. Např. v Tryntonu mají level 10 až 15 ( jen příklad, nebrat doslovně). Když tam přijdu na levelu 8 tak potvory mají 10 a jsem v problémech. Až se dostanu na 10 tak se to vyrovná a pět levelů jsme na stejno, když se dostanu na 13, potvory jsou také na 13. Ale jak se přehoupnu přes 15 tak začínám mít navrch, protože potvory zamrznou na 15 a výš už nelevelují. Krásně je to vidět na cestách u Arniky. Když tam jdeš poprvé tak je to boj o holý život, ale jak se tam projdu ve druhé části hry tak už nemusím hledat zákoutí kde si kryju zadek, klidně se nechám obklíčit a přesto bez výraznějšího zranění je vykydlím a jdu dále.

Mapy má krásně přehledně udělaný Jeff Ludwig.
IP zaznamenána

petstr

  • Host
Re:(Elemir) - Wizardry 8
« Odpověď #29 kdy: Květen 24, 2018, 21:36:45 »

A levelování se moc nebraň, atributy jako síla, inteligence apod. se v podstatě nedají zvýšit jinak než levelováním. A po dosažení 100 bodů se ti odemknout speciální dovednosti jako mocný úder, železná kůže atd.
IP zaznamenána
 

+ Rychlá odpověď