Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Duben 18, 2024, 03:31:05
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25

Autor Téma: Icewind Dale  (Přečteno 24379 krát)

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 652
Re:Icewind Dale
« Odpověď #60 kdy: Září 05, 2017, 14:12:35 »

Jó, Disciples 2 jsem dohrál za všechny národy jak v základní verzi, tak i datadisky. Ale nejradši se stejně vracím k té české verzi, kterou jsem svýho času vyhrál jako krabicovku v ábíčku.:-) Ta hra mě dost bavila a svýho času mi přišla lepší než Heroesy. Hlavně možnost, že člověk nemusel neustále nabírat spousty jednotek.

A o discích ani nemluvte, vzpomněl jsem si na ty tři, co mi vyhořeli.:-(

A jak vypadá, Yuyano, ta Tvoje tabulka?
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:Icewind Dale
« Odpověď #61 kdy: Září 07, 2017, 19:18:42 »

Moje tabulka je perfektní, dokonalá a skvělá. Vypadá velmi sexy. Díky za optání :-D.

Disciples jsou fajn, jen ta obtížnost je nedomyšlená. Jak jednou začneš vyhrávat, už jedeš. A počítač nestaví budovy a obětovává hrdiny moc snadno, takže nevyleveluje jednotky.

Česká verze je dobrá, ono se tam stejně prakticky nemluví :-D.

Torment je moc fajn hra, nějak jsem se zažrala. Teď hraju DAI, za artificera, je to velmi relaxační. Chystám se nějak dorazit ten IW, chybí mi jen kousíček, možná zejtra.
« Poslední změna: Září 07, 2017, 19:35:07 od Yuyana »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:Icewind Dale
« Odpověď #62 kdy: Září 07, 2017, 19:36:26 »

Dělala jsem jí v Calcu, kterej jsem velmi brzy začala nenávidět :-D. Funguje to jednoduše, expy se napíšou do zelenýho políčka, a ten spodek se ignoruje.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:Icewind Dale
« Odpověď #63 kdy: Září 09, 2017, 03:26:12 »

Sakryš, už jsem si odvykla na to strašný blikání, kdykoliv hejbu obrazem. Ale což, vlezla jsem dovnitř. Skupina záporáků se nás zrovna chystala hledat, takže jsme jim asi ušetřili práci. Jistě měli radost, minimálně až do smrti. Glabrezu u brány se boje nezúčastnil, nechápu proč. Prej je nezničitelnej, takže by jistě dokázal napáchat škody? Místo toho se s nim dá normálně kecat.

Pevnost je plná otroků, který dělaj nějaký přestavby. A jak už to u otroků bejvá, maj potíže. Spousta questů. Změnit plány, protože to otroci zrekonstruovali blbě a nechtěj bejt pozabíjený, maličkost. Holka posedlá zvláštnim hlasem, která se drží u elementálů... hm, zatim nevim, co s ní. Ale nesmrtelný démoni budou jistě nějak souviset s tim záhadnym a těžce střeženym krystalem v poschodí.

Temná elfka jménem Riki (vážně, a já myslela, že můj Steve má na temnýho elfa blbý jméno, fakt jsem se snažila bejt sarkastická) je tu obchodnice, stojí dokonce i na stejnym místě jako Nym v předchozim díle. Náhoda či osud? Říká, že nemáme šanci porazit všechny ty vojáky v poschodí, a že jim máme namíchat do jídla jed. Ňam ňam. Nemám ráda tyhle taktiky.

Ok, odložíme questy stranou a zkusíme chvíli něco zabíjet. O patro vejš je kýbl démonů a ještě jsem nebyla ani v jedný věži. Myslim, že mi tam slíbili neporazitelnou armádu vojáků? Zní to lákavě.

V první věži je vězení, a ve vězení jsou.. vězni. Říkala jsem si, proč ta potvora co je hlídá tak bzučí, ale zdá se, že mám jen v pokoji komára. První vězeň chce, abysme mu našli bezpečnou cestu pryč, další chce protilátku na svůj stav a poslední nám prozradil rituál na vyčištění pevnosti od démonickýho vlivu, zrušení ochrany démonů a likvidaci finálních bossů. Zdá se bejt užitečnější než ostatní NPC tady...

K armádě se, zdá se, nedostaneme, asi fakt budeme muset míchat jed. No, Jed nou na to muselo dojít. Vedle ve věži je "kamarád" z první pevnosti, co jsme dobíjeli, skoro mě chytá nostalgie. Čirou náhodou jsem se dozvěděla, že má bonusovej dialog, pokud má člověk u sebe mrtvou kočku. Chcíplejch koček je tu k dispozici několik, tak jsem to zkusila... a jsou za to expy! :-D Neni nad to nabízet útočícímu záporákovi chcíplou kočku za to, že mě nechá bejt. Chudák, byl uplně zmatenej. Stejně zaútočil, ale s tim se počítalo. Klerička za to dostala 18lv, což znamená 9. úroveň kouzel a roj meteoritů (je Latandristka).

Na vrcholu kněžský věže je docela tuhoň boss, klerik, furt se léčí. Na nás nemá. Proč je na všech truhlách horrid wilting? Au? bolí. Nefunguje na něj odolnost proti magii a já sice mám odpasťování, ale ne hledání pastí :-D. Mi nezbyly body, jsem to špatně odhadla. Samozřejmě to jde očůrat, ale to radši přehealuju tu past. Máme protijed pro vězně, takže můžeme dál.

Do mágský věže vede portál. Nakreslit pentagram naštěstí ještě umim. Jdeme si sem pro knihu na očišťovací kouzlo. Nahoře na věži je chlápek, kterej říká, že dává bejvalejm otrokům, který u něj skončili díky portálu, solidní mzdu. Zajímalo by mě, kde jí ti chudáci utrácej. Možná je občas naportuje do města, jako školní výlet. Každopádně slíbil odportovat jednoho z vězňů, kterej se bojí jít pěšky. Takže další vyřešená.

Jeden z vězňů tvrdí, že je kámen. Prej jsem blázen, že mluvim na kameny. Tak.. ok, no. Vysvobozenej mnich slíbil pomoc, tak snad dobrý. No, a tim pro dnešek končim. Dost na tom, že jsem to dotáhla až sem.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:Icewind Dale
« Odpověď #64 kdy: Září 10, 2017, 09:43:18 »

Jedna technická :D Backstab vs tupé zbraně ... zkusil jsem rozjet originál BG s klerikem/zlodějem a po ukrytí do stínu jsem rozmázl oba najemné vrahy v tvrzi po celé místnosti. Otázka zní, opravdu jsem měl jen štěstí, nebo backstab bere v jedničce i tupé zbraně? Je to o to delikátnější, že postavou je gnóm se standardní silou, takže by to byly dva kritičáky hned po sobě, což považuji za docela nepřiměřené štěstí :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:Icewind Dale
« Odpověď #65 kdy: Září 10, 2017, 12:54:12 »

Pokud vim tak bere hole. Já na to backstabování moc nejsem, takže v tom moc praxe nemám. Čímpak jsi útočil?
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:Icewind Dale
« Odpověď #66 kdy: Září 10, 2017, 16:19:24 »

Nejdřív hůl, ale u druhého souboje jsem měl už kladivo. Takže pokud to bere hole, tak to klidně u toho kladiva mohl být kritičák.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:Icewind Dale
« Odpověď #67 kdy: Září 11, 2017, 19:03:51 »

Opět sbírám síly, posílaj mě zabránít alianci polodraků s legií, vůbec si nepamatuju, co mě čeká, je to tak dávno, co jsem to reálně dohrála. Vendorka odešla pryč, jsme zase jen o zásobách, ale konec je nedaleko.


Jinak, takhle vypadá v DA:I parta oblečená do nejlepších materiálů ve hře. Ta fotka tomu nedělá uplně čest, vypadáme jako od Marvelu. Škoda že některý části oblečení (kalhoty) se prostě neměněj nikdy. Mohlo to bejt ještě veselejší. Každopádně se blíží moment, kdy budeme moct přebarvovat vyrobený zbroje. Pravda, člověk si na tu zeleno-zlatou až překvapivě zvykne.
IP zaznamenána

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Icewind Dale
« Odpověď #68 kdy: Září 12, 2017, 08:07:36 »

To je strašný!!! :))
IP zaznamenána

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Re:Icewind Dale
« Odpověď #69 kdy: Září 12, 2017, 12:26:34 »

no já byl stejně na straně I&M... přijde mi to férový... nikdo je neměl rád, zabíjeli je tak si prostě založili odbory :D a vraceli to dobrodruhům stejnou stranou mince... jedinej problém byl v tom, že dobrodruhové byli pořád o kousek silnější...
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:Icewind Dale
« Odpověď #70 kdy: Září 30, 2017, 14:58:36 »

Musim říct, že tak trochu souhlasim, Murphy. Nesnášim tyhle zápletky ve stylu "každej kdo se bouří proti očividný diskriminaci je zlej". A udělat danou postavu reálně démonem... no, tomu se říká démonizování :-D. Fakt, vytažený na doraz. Ta samá zápletka v datadisku na jedničku. Barbaři vyhlásili válku lidem, co se roztahujou na jejich území = je potřeba je pokrotit. Co když si myslim, že civilizace nemá na území těhle národů co dělat? Dialogový možnosti, který tam dostávám, skutečně bolej. Ale samozřejmě civilizace je v právu a vůdce barbarů je zlej drak, no neni to krásný? Taková náhodička.

To samý DA. Nesnášim jejich příběhy. Já bejt na Andersovo místě, tak grand klerik letí do stratosféry první tejden. Myslim, že většina lidí by se na jeho místě zatraceně cukala, ale reakce některejch hráčů jsou fakt.... Ah, a opět, démon. Je to náhoda či osud? Komický, jak se BioWare může přetrhnout, aby dali najevo, že templáři jsou vlastně chudinky, takový oběti, dokonale v právu... A lidi jim to žerou. Mozek, lidi, mozek. To je ta ublemcaná hmota v hlavě.

Lidi nikdy nebyly dobrý v respektování práv skupin, do kterejch shodou okolností nepatřej. Chtěj jednoduchou kravinu s objektivně zlejma nepřátelema, kde nemusej přemejšlet, záporák potřebuje motivaci, bum, a je to tu. Buď je posedlej, nebo blázen. Nebo možná obojí.

Taky musim říct, že jsem tvrdě proti označení "dobrodruh". Většinu času zabíjim lidi pro peníze, takže si myslim, že "nájemnej vrah" nebo "žoldák" by bylo lepší. Navíc zachránit svět by tak nějak mělo bejt v zájmu každý osoby na planetě, že jsem shodou okolností jediná, kdo se rozhod něco dělat, ze mě nedělá dobrodruha. Vážně, pojďme masakrovat démonický hordy a brodit se po kolena v jejich střevech, jak dobrodružný :-D.

Jak se říká "dobrodruhům", který jsou zlí a nechtěj se družit?

...

No, jak jsem říkala, nemám tušení, co mám vlastně dělat :-D. Takže to vezmeme intuitivně, a půjdeme zničit tu kulatou růžovou věc co drží glabrezu nesmrtelný. Bum, je po ní, dostali jsme expy. Deník píše, že teď můžou bejt osvobozeni otroci, tak se asi stavíme v přízemí.

Tak, glabrezu je mrkev. Mrtev. A teď už jen najít toho jedinýho chlapa, co má jméno. Neni to bezva, že nemaj nad hlavou nic napsaný? Auuuu! Říkám si, jestli vůbec chtěj bejt osvobozený. Taková nespolupráce.

Otroci jsou v čudu, a mě se vabavujou ještě dva glabrezu v sále nahoře. Možná nebude od věci je navštívit a nakrájet.

Ať je hledám jak je hledám, nejsou k nalezení. Jediný co jsem našla je past zkamenění, která trefila mýho ubohýho bardíka.

Nahoře v důstojnický věži jsem narazila na kapitána Pudu a polodraka/dračici? ani nevim (bylo to moc rychle mrtvý), jak spolu vedou dialog. Je to to jednání, co mám přerušit? Snad. Každopádně jsem ho přerušila. Pudu měl u sebe klíč. Že by to byl klíč k bráně, za kterou je ta slíbená armáda? Sakra, a já jí otrávila :-D. Já si ten masakr neužiju.

Ale... zdá se, že to nebylo to jednání! Delegace draků právě dorazila! A už nadává na místní bezpečnost. Právem. My jsme totiž místní nebezpečnost a přišli jsme to s nima zkoncovat.
Aaaaa, panika, panika, pobíháme sem tam jako střelený ve snaze zorganizovat bojiště. Malej kruhovej prostor, dvě skupiny nepřátel, žádná možnost nabrat to na tanka, musela jsem to řešit sférou neviditelnosti, která má, Bohužel, poněkud dělší sesílací čas. Rozhodně dost delší na to, abysme dotali nakládačku.

No, nakonec se podařilo izolovat tanka s nepřátelema na jedný straně a házet na ně horrid wilting dokud nebylo po všem. Takže tímto považuju jednání s polodrakama za ukončený. Na jednom z těl jsme našli divnou fialovou čepičku, co dává inteligenci +1. Osobně si myslim, že tuhle čepičku by nikdo inteligentní nenosil, ale což. Možná proto to tu inteligenci přidává. Nabízí se otázka, co se stane, když si jí někdo nasadí, dojde mu, jak je hrozná, a zase si jí sundá... zhloupne, nasadí si jí pak znova? :-D

No, zdá se, že je konec. Tu druhou branku už nezkusíme, portujou nás rovnou k finálním bossům. To bylo trošku rychlý. Raději to loadnu, přespim a nabuffuju. Svatyně pro všechny krom tanka, což vyřeší problém s boji po portu.

Jak mám plošnit, když mi přišli na pomoc ti mniši? Já mám zákonně dobrý přesvědčení, tři paladiny, nemůžu to solit přes ně... Ještě že máme Otilukovo koule. Podařilo se mi díky nepřesnýmu míření zasáhnout i nějaký nepřátele :-D, ale zneškodněná potvora taky dobrá, ne? Než se mi podařilo lokalizovat mága, co vyvolává všechen ten bordel, tak měl už docela slušnou armádičku. No, alespoň bude to plošnění stát za to. Všichni stranou, začínáme.

Hehe, horrid wilting BOLÍ, že? Mám jich ještě sedm. Kdo chce? Isair každopádně velí k ústupu. Kdo se mu diví. Tohle kouzlo je velmi, velmi fuj. A samozřejmě další port doprostřed další místnosti. Proč mě ta hra nenechá jít pěšky, abych si to mohla zorganizovat? No, už je to jedno, jdou po správnym cíli, a mě zbylo docela dost plošňáků. Bude to rychlý.

Zrovna jsem se do toho pořádně opřela, začala plošnit i kleričkou (Latandrovo klerici maj docela kýbl ohnivejch kouzel), a je konec. Ne že by bossové zemřeli, ne, oni jen začali mizet. Ani nevim proč. Celá pevnost se vypařila. Prej Mytal. Mě to přišlo spíš jako Asspull, ale ok. Člověk se tak snaží to tam opravit a zprovoznit... ještě že jsem poslala otroky domů.

No, co říci závěrem... bylo to poněkud antiklimatický a boj je na tý nudnější straně... ale jsou tam temný elfové, a ti jsou sexy. Asi. Možná. Některý. Dokonce jsem si všimla i nějakýho příběhu, akorát se mi to motá s jedničkou, vlivem stejnejch lokalit. za mě 40%, za snahu. To je tři mínus.

Takže "prospěl", ale jen proto že mám dobrou náladu a slabost pro RPGčka.
IP zaznamenána

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Re:Icewind Dale
« Odpověď #71 kdy: Září 30, 2017, 20:10:25 »

Lathanderovi knězi jsou prostě topovka... hromada healovacích spellů a nebo epický ohnivý, taky si je vždycky vezmu :D
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:Icewind Dale
« Odpověď #72 kdy: Srpen 23, 2019, 18:14:44 »

Takže...

Je to tu. Je čas na další IWD. Fakt už to byly dva roky? Fascinující.

Někde na internetu jsem našla zmínku o tom, že nějakej náhodnej člověk hraje IWD od 1lv na HoF. Se čtyřma postavama. Ok, výzva přijata.

Takžeee, je čas nahodit postavy a vyrazit do boje.

Byl tu velkej konkurenční boj, předevšim mezi klerikem a druidem. Taky byla otázka co použít jako fyzickýho damagera. No, a nakonec vyhrála parta v prakticky původnim složení, asi nejsem v týhle oblasti moc nápaditá.

Takže Jack.
Spoiler: ukázat
Bojovník/zloděj/mág, str 18/98, dex 18, con 18, int 18, wis 15, cha 3.
Klasika. Pokrejvá zlodějský věci a momentálně nemá žádnou další funkci. Jop, jen krade, jinak zbytečnej. Střílí lukem, ne moc dobře, a tim to končí. No, naštěstí zloděj je nepostradatelnej, takže z toho nemusí mít trauma.


Blacky.
Spoiler: ukázat
Bojovník/klerik/mág, str 18/39, dex 18, con 18, int 18, wis 18, cha 5.
Byl zvolen do party místo druida pod argumentem, že má lepší výběr kouzel. Pravda, pomalejší postup, ale při expech na tuhle obtížnost má co potřebuju. Hlavně umí křísit mrtvý, a to převážilo rozhodnutí na jeho stranu. Vyvolává tuny nemrtvejch a sesílá nějaký mágský kouzla.


Ninja.
Spoiler: ukázat
Archer. 18/91, 19, 17, 14, 18, 8.
Střílí z luku.


Adrian.
Spoiler: ukázat
Sorcerer, dragon disciple. 18, 19, 16, 18, 4, 18.
Kouzlí. Hlavní prase, bez kterýho by to nešlo.


Nemám barda, což je smutný a lituju, ale nebylo místo.

Je humorný, jak moc je sorcerer lepší než mág. A čim větší obtížnost, tim víc si sorcka utírá mágem zadek. Aktuálně jsme před Yxunomei, nebo jak se to jmenuje, mágové maj kouzla třetího levelu, a sorcka do toho valí smrtící mlhu z levelu šest. Navíc je to dragon disciple, takže bonusová zbroj. Má nejlepší třídu zbroje z party, defenzivní kouzla, normálně ho cpu dopředu jako tanka, když mi umřou minioni. A jak je pohotovej, žádný memorování kouzel. Jediná síla mágů je multiclassování. Čistýho mága nikdy.

Tak a jdeme na bitku.

Ok, legrace, honit gobliny po celý vesnici. Nakonec jsem zapadla s většinou postav do chrámu, goblini na nich tam zůstali stát a lučištník to honil všude po okolí. Respektive naopak, lučištník byl honěn všude po okolí.

Větší problém nastal v jeskyních. nedostatek manévrovacího prostoru, nedostatek damage, prostě nedostatek. Velmi drsný, ale sorcerer si s tim celkem poradí. Už má pavučinu. Je to legrační, mágové našli svůj první svitek, jinak maj jen to s čim začali, a sorcka už má kouzla čtvrtýho levelu? Během vybíjení goblinů před Kuldaharem dostal už druhý.

vybití chrámu pohoda jako vždy, dračí oko už tolik ne. První patro jsme prošli neviditelný až do vězení, odkud jsme se zas zviditelnili a začali to pomalu kosit, protože mobky hned za vchodem je zrada, která se na tuhle obtížnost velmi špatně řeší. Druhý patro bylo krapet tužší, ale šlo. Nemám ráda výbušný brouky. Třetí patro... jsme prošli neviditelný, protože ty příšery jsou imunní na normální zbraně a samozřejmě hned za vchodem. Takže opět od konce.

A teď jdeme na poslední úsek před bossiní. Bojim bojim. Každopádně postavy maj proti běžný hře slušný levely. Jack má 9/10/11, Blacky 9/10/9, archer 10 a sorcka 12. Z toho jedinýho jde patřičná hrůza. Buď dáme, nebo si zajdem na skok do datadisku a naberem levely navíc.

Na fotkách můžete vidět náš svinskej způsob boje. Klerik dělá nemrtvý a sorcka (a klerik) přes to háže svinstvo. Nemrtví maj imunity a nepřátelé trávěj hodně času v bezvědomí na zemi, takže docela vydržej.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:Icewind Dale
« Odpověď #73 kdy: Srpen 23, 2019, 23:03:42 »

OK, Yxunomei dole, na první pokus, obávám se, že množství XP a sorcerer v partě překlasifikovali insane+hof na obtížnost "směšná".
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:Icewind Dale
« Odpověď #74 kdy: Srpen 26, 2019, 11:27:29 »

No, a pokračujeme dál, že. Vzhůru dolů. Myslím na mapě dolů. Do pevnosti. Tahle lokace bejvá lehká, a možná kvůli tomuhle očekávání jsem dostala ošklivě na sedýnku. Moc lučištníků. Nakonec mi došlo, že mám imunitu proti střelám a je na čase jí začít používat. Tím se celej problém vyřešil. Hodně bojů je umístěnejch hned za dveře, stísněný prostory, žádnej čas na summony a nějaký taktiky před bojem. Prostě férovky.

Z pevnosti jsme se radostné přesunuli na ledový salamandery. Jop, tady opět přišli ke slovu nemrtví. Salamandery jsme vzali odzhora, od ty teplý místnosti, protože začínat zespodu, mezi jejich aurama je o držku. Ledový obry po nich tankoval Jack, ta není důvod k obávám. Slabí, ale hodně expů.

Aktuálně se probíjim ohnivejma salamandrama a jde to pěkně.
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25