Musim říct, že tak trochu souhlasim, Murphy. Nesnášim tyhle zápletky ve stylu "každej kdo se bouří proti očividný diskriminaci je zlej". A udělat danou postavu reálně démonem... no, tomu se říká démonizování :-D. Fakt, vytažený na doraz. Ta samá zápletka v datadisku na jedničku. Barbaři vyhlásili válku lidem, co se roztahujou na jejich území = je potřeba je pokrotit. Co když si myslim, že civilizace nemá na území těhle národů co dělat? Dialogový možnosti, který tam dostávám, skutečně bolej. Ale samozřejmě civilizace je v právu a vůdce barbarů je zlej drak, no neni to krásný? Taková náhodička.
To samý DA. Nesnášim jejich příběhy. Já bejt na Andersovo místě, tak grand klerik letí do stratosféry první tejden. Myslim, že většina lidí by se na jeho místě zatraceně cukala, ale reakce některejch hráčů jsou fakt.... Ah, a opět, démon. Je to náhoda či osud? Komický, jak se BioWare může přetrhnout, aby dali najevo, že templáři jsou vlastně chudinky, takový oběti, dokonale v právu... A lidi jim to žerou. Mozek, lidi, mozek. To je ta ublemcaná hmota v hlavě.
Lidi nikdy nebyly dobrý v respektování práv skupin, do kterejch shodou okolností nepatřej. Chtěj jednoduchou kravinu s objektivně zlejma nepřátelema, kde nemusej přemejšlet, záporák potřebuje motivaci, bum, a je to tu. Buď je posedlej, nebo blázen. Nebo možná obojí.
Taky musim říct, že jsem tvrdě proti označení "dobrodruh". Většinu času zabíjim lidi pro peníze, takže si myslim, že "nájemnej vrah" nebo "žoldák" by bylo lepší. Navíc zachránit svět by tak nějak mělo bejt v zájmu každý osoby na planetě, že jsem shodou okolností jediná, kdo se rozhod něco dělat, ze mě nedělá dobrodruha. Vážně, pojďme masakrovat démonický hordy a brodit se po kolena v jejich střevech, jak dobrodružný :-D.
Jak se říká "dobrodruhům", který jsou zlí a nechtěj se družit?
...
No, jak jsem říkala, nemám tušení, co mám vlastně dělat :-D. Takže to vezmeme intuitivně, a půjdeme zničit tu kulatou růžovou věc co drží glabrezu nesmrtelný. Bum, je po ní, dostali jsme expy. Deník píše, že teď můžou bejt osvobozeni otroci, tak se asi stavíme v přízemí.
Tak, glabrezu je mrkev. Mrtev. A teď už jen najít toho jedinýho chlapa, co má jméno. Neni to bezva, že nemaj nad hlavou nic napsaný? Auuuu! Říkám si, jestli vůbec chtěj bejt osvobozený. Taková nespolupráce.
Otroci jsou v čudu, a mě se vabavujou ještě dva glabrezu v sále nahoře. Možná nebude od věci je navštívit a nakrájet.
Ať je hledám jak je hledám, nejsou k nalezení. Jediný co jsem našla je past zkamenění, která trefila mýho ubohýho bardíka.
Nahoře v důstojnický věži jsem narazila na kapitána Pudu a polodraka/dračici? ani nevim (bylo to moc rychle mrtvý), jak spolu vedou dialog. Je to to jednání, co mám přerušit? Snad. Každopádně jsem ho přerušila. Pudu měl u sebe klíč. Že by to byl klíč k bráně, za kterou je ta slíbená armáda? Sakra, a já jí otrávila :-D. Já si ten masakr neužiju.
Ale... zdá se, že to nebylo to jednání! Delegace draků právě dorazila! A už nadává na místní bezpečnost. Právem. My jsme totiž místní nebezpečnost a přišli jsme to s nima zkoncovat.
Aaaaa, panika, panika, pobíháme sem tam jako střelený ve snaze zorganizovat bojiště. Malej kruhovej prostor, dvě skupiny nepřátel, žádná možnost nabrat to na tanka, musela jsem to řešit sférou neviditelnosti, která má, Bohužel, poněkud dělší sesílací čas. Rozhodně dost delší na to, abysme dotali nakládačku.
No, nakonec se podařilo izolovat tanka s nepřátelema na jedný straně a házet na ně horrid wilting dokud nebylo po všem. Takže tímto považuju jednání s polodrakama za ukončený. Na jednom z těl jsme našli divnou fialovou čepičku, co dává inteligenci +1. Osobně si myslim, že tuhle čepičku by nikdo inteligentní nenosil, ale což. Možná proto to tu inteligenci přidává. Nabízí se otázka, co se stane, když si jí někdo nasadí, dojde mu, jak je hrozná, a zase si jí sundá... zhloupne, nasadí si jí pak znova? :-D
No, zdá se, že je konec. Tu druhou branku už nezkusíme, portujou nás rovnou k finálním bossům. To bylo trošku rychlý. Raději to loadnu, přespim a nabuffuju. Svatyně pro všechny krom tanka, což vyřeší problém s boji po portu.
Jak mám plošnit, když mi přišli na pomoc ti mniši? Já mám zákonně dobrý přesvědčení, tři paladiny, nemůžu to solit přes ně... Ještě že máme Otilukovo koule. Podařilo se mi díky nepřesnýmu míření zasáhnout i nějaký nepřátele :-D, ale zneškodněná potvora taky dobrá, ne? Než se mi podařilo lokalizovat mága, co vyvolává všechen ten bordel, tak měl už docela slušnou armádičku. No, alespoň bude to plošnění stát za to. Všichni stranou, začínáme.
Hehe, horrid wilting BOLÍ, že? Mám jich ještě sedm. Kdo chce? Isair každopádně velí k ústupu. Kdo se mu diví. Tohle kouzlo je velmi, velmi fuj. A samozřejmě další port doprostřed další místnosti. Proč mě ta hra nenechá jít pěšky, abych si to mohla zorganizovat? No, už je to jedno, jdou po správnym cíli, a mě zbylo docela dost plošňáků. Bude to rychlý.
Zrovna jsem se do toho pořádně opřela, začala plošnit i kleričkou (Latandrovo klerici maj docela kýbl ohnivejch kouzel), a je konec. Ne že by bossové zemřeli, ne, oni jen začali mizet. Ani nevim proč. Celá pevnost se vypařila. Prej Mytal. Mě to přišlo spíš jako Asspull, ale ok. Člověk se tak snaží to tam opravit a zprovoznit... ještě že jsem poslala otroky domů.
No, co říci závěrem... bylo to poněkud antiklimatický a boj je na tý nudnější straně... ale jsou tam temný elfové, a ti jsou sexy. Asi. Možná. Některý. Dokonce jsem si všimla i nějakýho příběhu, akorát se mi to motá s jedničkou, vlivem stejnejch lokalit. za mě 40%, za snahu. To je tři mínus.
Takže "prospěl", ale jen proto že mám dobrou náladu a slabost pro RPGčka.