Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Únor 25, 2018, 00:47:57
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Odpověď

Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Napište prosím do políčka součet čísel devět a šest:
Co nepatří do seznamu zvířat: "kostka, kůň, ovce, ryba":

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Milhaus
« kdy: Listopad 21, 2016, 13:18:05  »

Myslím, že v některých případech je lepší, když staré značky nechají být a skončí a nesnaží se je oživovat nebo s nimi cokoliv dělat, jelikož je to stejně jen parazitování a končí to jen zničením jména té původní hry. (fallout, xcom atd).

MM v rukou Ubisoftu je bohužel přesně ten případ. Ačkoliv ty nové hry z univerza nebyly tak hrozné. Nicméně to bylo dáno asi tím, že přece jen byly blíže těm starým a ty v dnešní době nefrčí. Pokud by dělali hru z univerza pro dnešní moderní dobu, dopadlo by to katastrofou.
Poslal: Elemir
« kdy: Listopad 21, 2016, 11:01:51  »

Poslední dobou jsem se docela pobavil nad "konspiračními" teoriemi na Celestial Heavens, kterým to prostě nedá a se smysly napjatými na maximum sledují, co se okolo M&M šustne ... Výsledkem jsou pak různé šumy ;)

Pokud jste sledovali osud některých protagonistů M&M, tak jste zajisté před několika týdny narazili na aktualizaci profilu Marzhina na LinkedIn, který nakonec zůstává v Ubisoftu, akorát změnil pozici na support ostatních vývojářských týmů. Jinými slovy, abych si tedy taky zakonspiroval, prostě mu v Ubisoftu zavřeli ústa :D Samozřejmě, není v zájmu Ubisoftu, aby kdokoliv z týmu začal vynášet jakékoliv informace a nejlépe se to pojistí tím, že takovému člověku prostě nabídneme jiné místo a pojistíme si ho dodatkem smlouvy. Vůbec tedy nepochybuji o tom, že stejně tak přežil i Erwan a spol.

Výpadky webů také nejsou nic neobvyklého, v případě Heroes VII k tomu došlo vícekrát a vždycky byl web znovu zprovozněn. Vinu bych spíše přikládal neschopným adminům. Nicméně je jasné, že dříve či později oficiální web o H7 skončí, nejinak tomu bylo i u MMX.

Ubisoft má poslední dobou opravdu jiné věci na práci (viz např. hledání nového přístupu k designu open world akcí), než se zabývat nějakou pokoutnou činností okolo frančízy, která ho teď rozhodně nepálí. Já vím, že se dá jen těžko uvěřit tomu, že by tohle měl být opravdu konec, ale na tom beztak nikdo z fanoušků nic nezmění. Možná by od Ubisoftu bylo fér, říct to na plnou pusu, ale podle mě definitivní slovo padne až po sestavení výroční zprávy.

I když na druhou stranu to obecné zděšení chápu. Mnoho webů je postavených na pravidelných aktualizacích, které přinášejí stále nové a nové informace, jenomže co chcete psát o "mrtvém" titulu? I to málo vám časem nakonec dojde a web pomalu přejde do stavu archivu. Komunita se rozplyne tak jako tak, to je to nejmenší, čeho by se každý tvůrce měl bát. Lidé stárnou, mění zájmy a preference. Mrtvé fórum ještě neznamená, že o něj nikdo nemá zájem a zrovna fórum na Celestial Heavens je dost obsáhlé a slouží jako cenný zdroj informací. Ostatně i TELP's fórum docela žije. Konec M&M rozhodně neznamená konec světa ;)
Poslal: Elemir
« kdy: Říjen 05, 2016, 21:14:15  »

A je to tady ... IMPORTANT ANNOUNCEMENT FROM THE TEAM. Podpora Heroes VII je ukončena. Ubisoft se s Limbicem rozloučil a popřál mu mnoho úspěchů do budoucna. Tím máme mimo jiné otázku ohledně M&M vyřešenou ;)
Poslal: Milhaus
« kdy: Září 16, 2016, 14:50:45  »

zdá se mi, že se to hraje tak nějak úplně samo.
Poslal: Lordgraa
« kdy: Září 16, 2016, 09:34:16  »

A tady je ukázka, jak se to hraje:



A artoworky (ty se jim kupodivu povedly - žádný Disney feel jako v traileru):

https://www.behance.net/gallery/41576445/Heroes-of-Might-and-Magic-III-Era-of-Chaos
Poslal: Elemir
« kdy: Září 16, 2016, 06:59:15  »

Jen pro představu, na čem že to Ubisoft ve spolupráci s čínskými vývojáři pracuje  ... ;)



Začátek traileru vypadal nadějně, ale první varování přišlo při pohledu na grafické zpracování postav a to druhé při pohledu na jednotky. Ubisoft se prostě rozhodl vyprávět svojí verzi příběhu Restoration of Erathia - naštěstí to bude vyprávět jen Číňanům :)
Poslal: Elemir
« kdy: Září 03, 2016, 19:55:24  »

Schválně jsem zkoušel dohledat, co přesně se událo, ale asi je na to ještě brzy. Marzhin (Julien Pirou) se před nějakou dobou vytratil z fór, kde byl původně aktivní. Nejspíše se chtěl vyhnout všemožným otázkám a hlavně se chtěl asi vyhnout tomu, co se po release datadisku Trial by Fire strhlo. Na Linkedin jsem shodou okolností našel jednu drobnou zajímavost mimo Heroes VII .

Od dubna minulého roku se podílel na tvorbě zatím neupřesněného akčního RPG. To však bylo v lednu tohoto roku definitivně zrušeno. Na Heroes Community jsem našel zmínku, že se snad mělo jednat o Dark Messiah of Might and Magic 2, což zní celkem logicky. Byl by to určitě hezký dárek k 30. výročí, ale předpokládám, že důvodem zrušení byla DMM 2 byla akce For Honor, která je pro Ubisoft bezesporu přednější.

Ono je to totiž těžké. Ubisoft je už řádný dinosaur, který se pořád snaží hrát na notu rodinného podniku, což by mu asi vycházelo, pokud by se o rodinný podnik skutečně jednalo. Jenomže Ubisoft už je dávno obchodovatelnou společností a více jak rok rodině Guilemotů utahuje smyčku kolem krku Vivendi. Ta navíc vlastní většinu v mobilní divizi. Je logické, že se budou chovat jako typičtí akcionáři a nebudou nikterak shovívaví vůči experimentům. Odklon od Might & Magic mi vzhledem k prodejním výsledkům přijde samozřejmý, stejně tak mi přijde samozřejmý pokus prorazit se strategickou částí na mobilní platformě.

Přitom on je to ve své podstatě začarovaný kruh, který se paradoxně uzavřel vznikem Reference Teamu v čele s Erwanem. Na počátku to vypadalo zajímavě, ale univerzum Ashanu, potažmo Reference Team, podle mého zasahuje do her více, než je zdrávo. Ve hrách tak není místo pro žádnou evoluci. Důvody pro vznik Ashanu byly vždycky pitomost, jen to prostě jednomu člověku zajistilo dlouholeté teplé místečko v Ubisoftu (právě v osobě Erwana spatřuju hlavní důvod, proč nejsou námitky komunity brány v potaz). I to by se však ještě dalo. Definitivně to ovšem podkopala veškerá snaha o levný vývoj her z tohoto univerza. Marzhin byl nakonec asi jediný člověk, kdo to myslel s MM opravdu vážně a měl k tomu skutečný vztah.

Je proto až zarážející, že ohlášené mobilní hry se mají vrátit zase k původnímu univerzu a navázat na Heroes 3. Nechápu proč zrovna číňané by tohle měli řešit, po původním univerzu se volalo hlavně v Americe a Evropě. Nehledě na to, jak bez rozmyslu ten asijský reportér převezme paskvil v podobě názvu Might & Magic: Heroes 3 ... kurňa, žádná takováhle hra nikdy neexistovala! To že to zkoušeli cpát na ten svůj HD remake, je čistá zhovadilost. Ono opravdu stačilo, kdyby tu komunitu poslouchali, tedy jinými slovy, kdyby v Ubisoftu kopli Erwana do prdele a ukázali mu dveře ven.

Každopádně Čína nás nemusí nijak zajímat, obě ohlášené mobilní hry jsou asijskou exkluzivitou. Pro nás bude tento rok asi opravdu rokem, kdy se kapitola Might and Magic uzavře.
Poslal: Elemir
« kdy: Září 03, 2016, 03:46:58  »

Jenom ještě taková "drobnost", kterou jsem se zrovna dočetl mimo oficiální Ubi kanál: Julien Pirou odchází z týmu k jinému projektu. Oznámil to ještě před ohlášením complete edice, takže to je asi opravdu poslední tečka za Might & Magic franchise. Spolu s oznámením o uzavření serverů Duel of Champion to totiž vypadá, jakoby Ubisoft zahájil likvidaci všeho, co s M&M univerzem souvisí. Ve hře tak zůstává už jen MMHO.

Edit: pro zajímavost ...

http://2p.com/44080477_2/Ubisoft-Announces-5-New-Mobile-Games-at-ChinaJoy-2016-by-Wei.htm

http://infogame.vn/game-mobile/chinajoy-2016-tham-gian-hang-cuc-hoanh-trang-cua-ong-lon-ubisoft-31274.html

Ubisoft to zkusí ještě na čínském trhu a kupodivu se vrátí k původnímu univerzu ;)
Poslal: Elemir
« kdy: Srpen 16, 2016, 19:09:32  »

Teď zrovna koukám na oficiální oznámení datadisku na Shadow Councilu a dole vidím odstaveček? "The digital version of the Complete Edition of Might & Magic Heroes VII, including base game, Lost Tales of Axeoth campaigns and Trial by Fire expansion is also available now." Trial by Fire je tedy první a zároveň poslední datadisk. No, co na to říci? :D Pokud to stále má nějaké bugy, tak hráče předem lituju. Limbic si maximálně střihne ještě jeden patch a pak si zase můžou jít dělat nějaký ten simulátor ježdění na koni. I když bych jim přeci jen přál lepší osud, ale to už záleží čistě na nich samotných, jestli těch několik let získávání nových zkušeností zůročí.
Poslal: Elemir
« kdy: Srpen 06, 2016, 20:42:31  »

30 EU ?? No, budu jim držet palce ;)

Původně jsem čekal na ten jejich stream, ale nakonec jsem ho nestihl, ostatně to nevadí, on stejně žádný nebyl :D Bez ohledu na to, že je to standalone, je to docela dost. Pochybuju, že to někdo bude kupovat právě kvůli tomu. Když už si bude chtít někdo H7 vyzkoušet, tak si za 1/3 ceny datadisku koupí rovnou původní hru. Co jsem zatím četl, ta to do hry přidalo krom trpaslíků další bugy :D
Poslal: Milhaus
« kdy: Srpen 06, 2016, 20:00:47  »

čtvrtýho k tomu vyšel samostaně hratelný datadisk, zřejmě s nějakýma trpaslíkama. Ale dle hodnocení na steamu to zatím moc neboduje.
Poslal: flash
« kdy: Červenec 27, 2016, 21:17:44  »

tak prebalovani her je pomerne rozsirena vec. U nas v obchode kdyz treba neco vykupujeme tak mezi zakladni znalosti patri prave rozeznat prebalovanou hru. U konzoli to neni tak tezke, playstation ma kolem folie pasku s logem playstationu a xbox ma nalepku pres otvirani krabicky. navic strojove baleni pouziva silnejsi folii a jeji spoje jsou lepene. kdezto amaterske baleni pouziva tenkou folii a zatavuje se teplem. Nejlepsi je kdyz k nam dorazi hry primo z distribuce a evidentne jsou prebalovane, vzdycky je pak nejaky problem jako treba poskrabany disk, neplatny kod, chybejici disk nebo manual atd. A nasi romsti spoluobcane zasli tak daleko ze dokazali original playstation hru rozbalit, vyjmout hru a manual, misto ni dat letaky ze samosky a nejakou moravanku na CD, sezdola prelepit otevrenou folii ultra jemnou lepenkou a takto to prodat (jo napalili nas, ale jen jednou). Rozhodne pro koupi hry venovat pozornost prebalu, vyplati se to:)
Poslal: Elemir
« kdy: Červenec 27, 2016, 15:40:02  »

Sběratelka Heroes VII bude bezpochyby sporná investice. Současná generace hráčů Heroes to má jednoduché, koupit si jí může kdokoliv, protože té hry je na trhu navíc přebytek. A ta základna hráčů asi neporoste. Za těch 10-20 let to může oslovit nejspíše jen někoho, kdo se jako já po letech rozhodne něco kompletovat. A pak záleží na tom, jak vzácná bude kupříkladu aukce této hry a jak to někdo nacení. Tady už pak přijdou na řadu i maličkosti a factory sealed je plus.

I když ono i to je sporné, protože v době dnešní techniky není problém nechat ofóliování udělat znovu. U starších her si na tohle taky musím dávat pozor, ale tam naštěstí existuje pár detailů, které nemusí být tomu novodobému "baliči" zřejmé, nebo jim nepřikládá důležitost, jako je typ fólie, perforování apod. Dobrým vodítkem je proto přirozeně dobrá fotografie. Jenomže dneska je to všechno na jedno brdo. Spíš aby se člověk staral, aby se mu to ofóliování náhodou samovolně nerozpadlo :)
Poslal: Milhaus
« kdy: Červenec 27, 2016, 13:52:12  »

Se to dá koupit asi za 300, tedy možná by se dala dokoupit i další licence a sběratelku nerozbalovat. viz: http://hry-pro-pc.heureka.cz/might-and-magic-heroes-7/#utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_campaign=Dynamicke-reklamy&utm_term=_inurl%3Ahry-pro-pc.heureka.cz&gclid=Cj0KEQjwt-G8BRDktsvwpPTn1PkBEiQA-MRsBeULthD0_lLVDzn3tTyaPyySyW2AALqo9AS6HorSm-AaAgit8P8HAQ

Ale nejsem si jist, jestli sběratelka zrovna této hry bude mít někdy nějakou hodnotu. Obecně mám dost pochybnosti o hrách, jakožto dobrých investicích s vysokou návratností s postupem času, ale u této hry to platí ještě víc, vzhledem k tomu, že ani není nijak extra zvlášť populární a za rok jí už nikdo nebude znát. Jakože už teď po ní neštěkne pes.
Poslal: flash
« kdy: Červenec 27, 2016, 12:36:57  »

ja myslim ze klice budou platne tak dlouho dokud ta sluzba pro kterou jsou urceny bude existovat. Tezko rict jestli treba Uplay nebo Steam budou za 20 let existovat. Pred 20ti lety zacal nastup CD-ROM her a nikoho tenkrat nenapadlo ze bude nejaky Uplay. Ja osobne si trosku myslim ze mozna budoucnost je v pametovych modulech, neco jako stare cartridge pro konzole.
ze proste hry budou na nich, coz by kopirovani taky dost zkomplikovalo. Ceny ruznych pametovych ulozist jdou porad dolu. Kdysi stala 128mb flashka 1000 korun, dneska se da poridit za stejne penize 128gb. Takze treba za 20 let by naklady na vyrobu mohly byt skoro nulove, podobne jako treba to je dneska u DVD. Tohle me napadlo kdyz zacina vychazet najevo co vlastne bude zac nove Nintendo NX, prenosna konzole s cipem tegra co pujde pripojit k televizi, hry na karte. A taky zrejme dojde na streamovani her, clovek si koupi hru a odnekud mu ji budou streamovat do pocitace, hruza. Ale mozna jen fantaziruju:)

Heroes VII asi nakonec otevru, a mozna i zkusim zahrat:)